-11C, добре ли пали или може и по-добре?
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
Възможно ли е от зле настроена горивна помпа сутрин да пали с повече въртене ? Защото едната гарнитура на помпата се разтече (най-горната) и отидох на майстор смени ми я и когато да ми я настрои колата не искаше да вдигне повече от 70 градуса оказа се че термостата ми е развален , та се съмнявам дали това не се е получило защото ми я настрои на 70 градуса майстора ,а не на 90 когато колата работи максимално ефективно. Иначе си работи повече от добре , само сутрин първото палене не е както другите паления след това, а би трябвало да няма разлика според мен.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
До автора на темата, не е добре това палене и ме съмнява че защото не въртиш след като угасна лампата за подгряване, какво чакаш не те знам и май имаш изгоряла свещ
Последна промяна от Zinoto на Съб 29 яну 2011 1:38, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
smash22 написа:Възможно ли е от зле настроена горивна помпа сутрин да пали с повече въртене ? Защото едната гарнитура на помпата се разтече (най-горната) и отидох на майстор смени ми я и когато да ми я настрои колата не искаше да вдигне повече от 70 градуса оказа се че термостата ми е развален , та се съмнявам дали това не се е получило защото ми я настрои на 70 градуса майстора ,а не на 90 когато колата работи максимално ефективно. Иначе си работи повече от добре , само сутрин първото палене не е както другите паления след това, а би трябвало да няма разлика според мен.
Възможно е ама не е от това, че не е дигнала 90 градуса, а защото майстора е такъв
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
Не трябва да я чакаш като ти угаснат свещите , щом изгасне индикацията въртиш мигновенно! Баща ми правеше тоя номер изгасне лампата и чака да щракне реленцето , и никога не палеше от 1/4 оборот .
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
judasss написа:Не трябва да я чакаш като ти угаснат свещите , щом изгасне индикацията въртиш мигновенно! Баща ми правеше тоя номер изгасне лампата и чака да щракне реленцето , и никога не палеше от 1/4 оборот .

- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
Zinoto написа:judasss написа:Не трябва да я чакаш като ти угаснат свещите , щом изгасне индикацията въртиш мигновенно! Баща ми правеше тоя номер изгасне лампата и чака да щракне реленцето , и никога не палеше от 1/4 оборот .



- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
vinixxx написа:Zinoto написа:judasss написа:Не трябва да я чакаш като ти угаснат свещите , щом изгасне индикацията въртиш мигновенно! Баща ми правеше тоя номер изгасне лампата и чака да щракне реленцето , и никога не палеше от 1/4 оборот .
![]()
![]()
Мисля ,че колегата е прав,защото доколкото съм запознат с дизеловият мотор,то дюзата пръска срещу подгряващата свещ.Идеята е ,че свеща се нагрява,и нафтата се впръсква на нея и така колата пали по-лесно,а като изчакаш след като спре индикацията на таблото,то свеща се охлажда и все едно не си подгрявал...

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
Ами не като щтракне релето ги изключва , а не случайно свещите не спират при запален мотор докато не загрее !
Пробвай и ще се убедиш сам ...
Пробвай и ще се убедиш сам ...
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
На повечето съвременни автомобили доколкото знам свещите са бързо нагряващи което значи че за много кратко време достигат максималната си температура и не виждам какъв е смисъла да чакаш още след като угасне лампата,по-горещи няма да станат
Друг е случая с второто подгряване където първото служи за възбуждане на акумулатора а не че пак свещите като подгреят 2 пъти ще станат по-горещи 


- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
Пробвал съм и затва пиша.Жълтата лампа като огасне подгряването продължава,за няколко секунди.Като цъкне релето спира свещите за да не изгорят,палиш и да съгласен съм пак се включват за още малко.Да врщаш ключа не е правилно на 100%.
Всеки да си пали както иска,на никого не давам акъл,само съобщавам че при мен по-дългото подгряване има ефект
Всеки да си пали както иска,на никого не давам акъл,само съобщавам че при мен по-дългото подгряване има ефект

- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
Утре сутринта, т.е днес, ще направя ново клипче.
Ще пробвам и това, когато ми изгасне лампата на подгрева, да въртя веднага.
Също така, ще снимам и оборотомера.
Ще пробвам и това, когато ми изгасне лампата на подгрева, да въртя веднага.
Също така, ще снимам и оборотомера.
- tonkata82
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
judasss написа:Не трябва да я чакаш като ти угаснат свещите , щом изгасне индикацията въртиш мигновенно! Баща ми правеше тоя номер изгасне лампата и чака да щракне реленцето , и никога не палеше от 1/4 оборот .

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
Подгряването спира когато цъкне релето! При мен лично няма значение дали го изчаквам да излкючи или въртя като угасне лампата - еднакво пали 

- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?
Под влиянието на тази тема реших да пробвам и аз...
Установих,че моята кола пали по-добре,когато изчаквам да цъкне релето,тоест 6-7 сек. (приблизително) след като угасне лампата за подгрев!Температурата беше сега -3 и при стартиране веднага след изгасване на лампата,колата изпуши и леко се поразтресе,а оня ден,когато беше -12 с 1 подгряване до изцъкване на реле не се и замисли....
Та момчета,незнам дали е индивидуално за всяка кола,но при мен са така нещата и ще си я паля с изчакване 



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта