-11C, добре ли пали или може и по-добре?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот smash22 » Пет 28 яну 2011 22:34


Възможно ли е от зле настроена горивна помпа сутрин да пали с повече въртене ? Защото едната гарнитура на помпата се разтече (най-горната) и отидох на майстор смени ми я и когато да ми я настрои колата не искаше да вдигне повече от 70 градуса оказа се че термостата ми е развален , та се съмнявам дали това не се е получило защото ми я настрои на 70 градуса майстора ,а не на 90 когато колата работи максимално ефективно. Иначе си работи повече от добре , само сутрин първото палене не е както другите паления след това, а би трябвало да няма разлика според мен.




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот Zinoto » Съб 29 яну 2011 1:31


До автора на темата, не е добре това палене и ме съмнява че защото не въртиш след като угасна лампата за подгряване, какво чакаш не те знам и май имаш изгоряла свещ

Последна промяна от Zinoto на Съб 29 яну 2011 1:38, променено общо 1 път.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот Zinoto » Съб 29 яну 2011 1:34


smash22 написа:Възможно ли е от зле настроена горивна помпа сутрин да пали с повече въртене ? Защото едната гарнитура на помпата се разтече (най-горната) и отидох на майстор смени ми я и когато да ми я настрои колата не искаше да вдигне повече от 70 градуса оказа се че термостата ми е развален , та се съмнявам дали това не се е получило защото ми я настрои на 70 градуса майстора ,а не на 90 когато колата работи максимално ефективно. Иначе си работи повече от добре , само сутрин първото палене не е както другите паления след това, а би трябвало да няма разлика според мен.

Възможно е ама не е от това, че не е дигнала 90 градуса, а защото майстора е такъв


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот judasss » Съб 29 яну 2011 8:33


Не трябва да я чакаш като ти угаснат свещите , щом изгасне индикацията въртиш мигновенно! Баща ми правеше тоя номер изгасне лампата и чака да щракне реленцето , и никога не палеше от 1/4 оборот .


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот Zinoto » Съб 29 яну 2011 11:49


judasss написа:Не трябва да я чакаш като ти угаснат свещите , щом изгасне индикацията въртиш мигновенно! Баща ми правеше тоя номер изгасне лампата и чака да щракне реленцето , и никога не палеше от 1/4 оборот .

:да:


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот vinixxx » Съб 29 яну 2011 13:37


Zinoto написа:
judasss написа:Не трябва да я чакаш като ти угаснат свещите , щом изгасне индикацията въртиш мигновенно! Баща ми правеше тоя номер изгасне лампата и чака да щракне реленцето , и никога не палеше от 1/4 оборот .

:да:

:не: :не: :не:


Потребителски аватар
KZL
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 21 юли 2010 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот KZL » Съб 29 яну 2011 13:39


mhihi
Стана драма...


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот mupk0 » Съб 29 яну 2011 13:45


vinixxx написа:
Zinoto написа:
judasss написа:Не трябва да я чакаш като ти угаснат свещите , щом изгасне индикацията въртиш мигновенно! Баща ми правеше тоя номер изгасне лампата и чака да щракне реленцето , и никога не палеше от 1/4 оборот .

:да:

:не: :не: :не:

Мисля ,че колегата е прав,защото доколкото съм запознат с дизеловият мотор,то дюзата пръска срещу подгряващата свещ.Идеята е ,че свеща се нагрява,и нафтата се впръсква на нея и така колата пали по-лесно,а като изчакаш след като спре индикацията на таблото,то свеща се охлажда и все едно не си подгрявал... :)


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот judasss » Съб 29 яну 2011 13:47


Ами не като щтракне релето ги изключва , а не случайно свещите не спират при запален мотор докато не загрее !
Пробвай и ще се убедиш сам ...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот Stivi » Съб 29 яну 2011 13:49


На повечето съвременни автомобили доколкото знам свещите са бързо нагряващи което значи че за много кратко време достигат максималната си температура и не виждам какъв е смисъла да чакаш още след като угасне лампата,по-горещи няма да станат :mrgreen: Друг е случая с второто подгряване където първото служи за възбуждане на акумулатора а не че пак свещите като подгреят 2 пъти ще станат по-горещи :012:


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот vinixxx » Съб 29 яну 2011 15:46


Пробвал съм и затва пиша.Жълтата лампа като огасне подгряването продължава,за няколко секунди.Като цъкне релето спира свещите за да не изгорят,палиш и да съгласен съм пак се включват за още малко.Да врщаш ключа не е правилно на 100%.

Всеки да си пали както иска,на никого не давам акъл,само съобщавам че при мен по-дългото подгряване има ефект :wink:


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот SoManyRetards » Нед 30 яну 2011 0:47


Утре сутринта, т.е днес, ще направя ново клипче.
Ще пробвам и това, когато ми изгасне лампата на подгрева, да въртя веднага.
Също така, ще снимам и оборотомера.


Потребителски аватар
tonkata82
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот tonkata82 » Нед 30 яну 2011 13:19


judasss написа:Не трябва да я чакаш като ти угаснат свещите , щом изгасне индикацията въртиш мигновенно! Баща ми правеше тоя номер изгасне лампата и чака да щракне реленцето , и никога не палеше от 1/4 оборот .

:да:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот hooligan_sk » Нед 30 яну 2011 16:01


Подгряването спира когато цъкне релето! При мен лично няма значение дали го изчаквам да излкючи или въртя като угасне лампата - еднакво пали :да:


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот RadoShopa » Нед 30 яну 2011 16:21


Под влиянието на тази тема реших да пробвам и аз... :lol: Установих,че моята кола пали по-добре,когато изчаквам да цъкне релето,тоест 6-7 сек. (приблизително) след като угасне лампата за подгрев!Температурата беше сега -3 и при стартиране веднага след изгасване на лампата,колата изпуши и леко се поразтресе,а оня ден,когато беше -12 с 1 подгряване до изцъкване на реле не се и замисли.... 8) Та момчета,незнам дали е индивидуално за всяка кола,но при мен са така нещата и ще си я паля с изчакване :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта