датчици за маслото
датчици за маслото
каде се намира датчика които би трябвало да е горе на блока но не го виждам?имам проблеми с зумера и искам да сменя датчиците да видим дали ще се оправи!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:06, променено общо 1 път.
- Taffy
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 2000
- Местоположение: София
Здравейте на всички,
модела е същия както предходните споменати: 1,4 ABD.
Смених си маслото след купуването на колата и се почна (само извън градско) светене на индикатора и пищене на зумера.
Смених датчиците, а те трябва да са с точно определен цвят и налягане. Проблема не се реши. Кой ли не го гледа и всеки с тазлична хипотеза.
Това, от което може да е :
1. Датчици
2. Проблем с налягането от маслената помпа. За това трябва да се махнат датчиците съответно за ниско и високо налягане и да се измери наляганеот на маслената помпа. Дали има дебит.
3. Проблем в самото табло.
4. И вече най-тежкия проблем, нещо по двигателя - биели, маслопроводи и т.н.
С какво масло ги карата, все пак сме с хидравличн повдигачи?
модела е същия както предходните споменати: 1,4 ABD.
Смених си маслото след купуването на колата и се почна (само извън градско) светене на индикатора и пищене на зумера.
Смених датчиците, а те трябва да са с точно определен цвят и налягане. Проблема не се реши. Кой ли не го гледа и всеки с тазлична хипотеза.
Това, от което може да е :
1. Датчици
2. Проблем с налягането от маслената помпа. За това трябва да се махнат датчиците съответно за ниско и високо налягане и да се измери наляганеот на маслената помпа. Дали има дебит.
3. Проблем в самото табло.
4. И вече най-тежкия проблем, нещо по двигателя - биели, маслопроводи и т.н.
С какво масло ги карата, все пак сме с хидравличн повдигачи?
И аз имах същия проблем на Jetta1. Сменях масла, датчици, правих основен ремонт по други причини, но проблема с лампата и зумера си оставаше. Мерихме налягането на маслото - беше идеално.
Накрая нещата се оправиха, след като по друг повод ми смениха бобината и сложиха някави релета. Явно проблема е бил електрически - в кабелите, токовете или нещо подобно.
Най-важно е да си премерите налягането - ако то е в нормите, проблема не е голям, макар и досаден.
Накрая нещата се оправиха, след като по друг повод ми смениха бобината и сложиха някави релета. Явно проблема е бил електрически - в кабелите, токовете или нещо подобно.
Най-важно е да си премерите налягането - ако то е в нормите, проблема не е голям, макар и досаден.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта

