Namesata написа:Ми аз казах че нищо не може да направи и те почнаха специалистите.При положение че човека пита как да си засили двигателя дали е автомонтиор,дали е технически грамотен за да си направи основен ремонт или ще плаща на маистор.С маистор цените вече са други.
Сваляне качване на двигател 150лв.
-шлайфане на блок набиване на ризи
-шлейф на колянов вал
-шлейфа на глава напасване на клапани
-нови основни и биелни лагери
-нови сегменит
-нови водачи
-нови повдигачи
-смукателен вал от КР с големия колектор
-ваничка на коляновия вал против разпенване на маслото
-гарнитура от G60
-нова паразитна ролка 190лв нея я помня![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-нови ролки, ремъци, филтри тава е ясно вече
-нови болтове за водната помпа 30лв и 5 дена чакане а двигателя беше в коша![]()
![]()
![]()
![]()
-водна помпа с метална гарнитура
-водни съединения къде нови като няма нови втора употреба че имаше на доста места рязани маркучи и слагани метални тръби.
-инжекция втора употреба
-дюзи от мерцедес 3,2
-диференциален регулатор на обороти
бих сложил валове от абф , според ме н диузите от мерцедес не са удачни (ъгала на впраскване не сащия като на 9а) има други неща които се правят по инжекциона

харесва ми
