По думи на продавача синхрото е свалено преди 8-9 години,щот жена му карала колата,та не и трябвало.Кардана и задните полуоси са свалени,ама нашто момче си загубило било полуоските,та колата е била само предно.Продавача твърди че синхрото работи.Нали това масло на диференциала се подменя?За мен е загадка дали щом се сглоби и заработи това означава О.К.,щот да не е да работи 500км. и аидееее?!!!? Аз пък знаех,че синхро на заден ход няма!!!strahil_toshkov написа:при г2 синхро--виско муфата е много слабо място - Щом има свалени части от колата според мен нещо не е наред-има ли нормален човек който ще си разглоби колата ако и няма нищо,,,но все пак
колега ,разбирам да се махне кардана на колата ама и чак и полуоските-движи ли се изобщо--има деференциял от зад-без полуоски ще изтече маслото и ще се напълни с боклуци и той за нищо няма да става--дано поне да са махнали кардана--ако ли не--гаранция че за нищо не става
трябва колата да се сглоби и тогава можеш да разбереш всичко дали е на ред
ааа забравих да кажа при г2 синхро датчика за светенето на светлините за заден ход има две предназначения--
да знаеш ако работат светлините на г2 синхро за заден ход тогава колата е 4х4 и на заден ход--ако ли не си е като нормална кола
казвам го защото този датчик е 100лв. използва се само оригинален!!!!
Г-2 повдигане
-
Петре
- Мнения: 415
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос?
mitov_m написа:колега рибарю един познат си вдигна голфчето 2 1,6д пак за тази рибарска цел знам че рязяха ушите на предните и задните амортисьори със уговани втулки удължиха стеблата как точно ги захванаха ще го питам и ще го споделя а относна каретата се струговат разделители с размера на карето които се слагат между него и ск,кутия за да не ги съсипва като се вдигне на горе и проблема е решен
колега ще съм ти благодарен ако поразпиташ твоя познат.долу-горе добивам представа за какво става дума но пак повтарям че не съм много наясно с окачването и засега набирам идеи
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Последна промяна от strahil_toshkov на Съб 16 фев 2013 0:24, променено общо 1 път.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Последна промяна от strahil_toshkov на Съб 16 фев 2013 0:24, променено общо 1 път.
страхиле голфа претърпя средно птп и сега е на ремонт.та така и така се прави започна да ме хапе кучето.пак казвам че той и така си е висок без да съм го пипал ама ако може и още малко няма да откажа.затова засега събирам идеи.за тези 600 какъв ще бъде ефекта защото си мисля че ако подложа 5см на пружините купето няма да вдигне повече от 3 а ще натегна пружините осезателно.пък всички знаем че голфа не вози меко.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Последна промяна от strahil_toshkov на Съб 16 фев 2013 0:24, променено общо 1 път.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Последна промяна от strahil_toshkov на Съб 16 фев 2013 0:25, променено общо 1 път.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
- garvan06
- Мнения: 62
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Г-2 повдигане
Колеги здравейте , незнам с каква цел е засекретен начина на повдигане на тези автомобили и даже малко ме дразни (защото и аз съм човек и на мен ми се иска такъв просвет
) и аз имам синхро но пари да дам за да ми го вдигне някой няма да стане защото LEGO-то си е мое и на друг не ми се дава да си играе с него.
Та колегите които искат да си направят голфчетата по наежени ще кажа - ВЗИМАТЕ СИ КОМПЛЕКТ ПРУЖИНИ ОТ ПАСАТ В3 ПРЕДНИ И ЗАДНИ:
ПРЕДНИТЕ МОНТИРАТЕ ДИРЕКТНО АКО СТЕ С ГОЛФ2 И ГОЛЯМ ТАМПОН , (АКО КОЛАТА Е ГОЛФ3 И МАЛКИЯ ТАМПОНТЕЗИ ПРУЖИНИ НЕСНАВАТ "витката от горна страна се стеснява и няма да легне на чашката" , рещението може би е предни пружни от В4 СЕДАН )
ЗАДНИТЕ НЯМАТ РАЗЛИКА НА ГОЛФ2 ИЛИ 3 ЩЕ БЪДАТ МОНТИРАНИ (стига да са от В3 седан)
НА ГОЛФ2 СЕ РЕЖЕ МЕЖДУ 17 И 19см ОТ ВИТКАТА ОТ ГОРНАТА СТРАНА (стига да отрежите и двете пружини по равно) ЗАЩОТО КОГАТО НЕ СЕ ОТРЕЖАТ ПРИ ПО ГОЛЕМИ ДУПРИ И ПО ОМАЛЕЛИ АМОРТИСЬОРИ ПРУЖИНАТА РАЗПЪВА АМОРТИСЬОРА ДО КРАЙ ,ТЪЙ КАТО Е ПО СИЛНА И СЕ ЧУВА НЕПРИЯТНО ДУМКАНЕ.
НА ГОЛФ3 МОЯТ СЪВЕТ Е ДА НЕ ГИ РЕЖЕТЕ ТЪИ КАТО КАРАМ ГОЛФ2 И НАБЛЮДЕНИЯТА МИ СА ВЪРХУ НЕГО , А ТРОЙКИТЕ СА ПО ТЕЖКИ И РЯЗАНЕТО МОЖЕ ДА ОСЛАБИ ЕФЕКТА А СЛЕД ТОВА ВИНАГИ МОГАТ ДА СЕ ОТРЕЖАТ ДО ЖЕЛАНИЯ ЕФЕКГ.
Извинявам се на модераторите за едрия шрифт но умишлено съм го направил по този начин че който го интересува да не го пропусне,ЗАЩОТО МОЖЕ БИ ТОВА Е НАЙ-ТЕНИЧЕСКОТО ОБЯСНЕНИЕ ПО ТЕМАТА В ТАЗИ ТЕМА !
Моля колегите който правяг интервенцията на ГОЛФ3 да споделят как и с какво са заменили предните пружини в случай на малак тампон "върти ми се из главата че от толедо ще станат но това са догадки" ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ДОСТОВЕРНО И ИЗПРОБВАНО!
Та колегите които искат да си направят голфчетата по наежени ще кажа - ВЗИМАТЕ СИ КОМПЛЕКТ ПРУЖИНИ ОТ ПАСАТ В3 ПРЕДНИ И ЗАДНИ:
ПРЕДНИТЕ МОНТИРАТЕ ДИРЕКТНО АКО СТЕ С ГОЛФ2 И ГОЛЯМ ТАМПОН , (АКО КОЛАТА Е ГОЛФ3 И МАЛКИЯ ТАМПОНТЕЗИ ПРУЖИНИ НЕСНАВАТ "витката от горна страна се стеснява и няма да легне на чашката" , рещението може би е предни пружни от В4 СЕДАН )
ЗАДНИТЕ НЯМАТ РАЗЛИКА НА ГОЛФ2 ИЛИ 3 ЩЕ БЪДАТ МОНТИРАНИ (стига да са от В3 седан)
НА ГОЛФ2 СЕ РЕЖЕ МЕЖДУ 17 И 19см ОТ ВИТКАТА ОТ ГОРНАТА СТРАНА (стига да отрежите и двете пружини по равно) ЗАЩОТО КОГАТО НЕ СЕ ОТРЕЖАТ ПРИ ПО ГОЛЕМИ ДУПРИ И ПО ОМАЛЕЛИ АМОРТИСЬОРИ ПРУЖИНАТА РАЗПЪВА АМОРТИСЬОРА ДО КРАЙ ,ТЪЙ КАТО Е ПО СИЛНА И СЕ ЧУВА НЕПРИЯТНО ДУМКАНЕ.
НА ГОЛФ3 МОЯТ СЪВЕТ Е ДА НЕ ГИ РЕЖЕТЕ ТЪИ КАТО КАРАМ ГОЛФ2 И НАБЛЮДЕНИЯТА МИ СА ВЪРХУ НЕГО , А ТРОЙКИТЕ СА ПО ТЕЖКИ И РЯЗАНЕТО МОЖЕ ДА ОСЛАБИ ЕФЕКТА А СЛЕД ТОВА ВИНАГИ МОГАТ ДА СЕ ОТРЕЖАТ ДО ЖЕЛАНИЯ ЕФЕКГ.
Извинявам се на модераторите за едрия шрифт но умишлено съм го направил по този начин че който го интересува да не го пропусне,ЗАЩОТО МОЖЕ БИ ТОВА Е НАЙ-ТЕНИЧЕСКОТО ОБЯСНЕНИЕ ПО ТЕМАТА В ТАЗИ ТЕМА !
Моля колегите който правяг интервенцията на ГОЛФ3 да споделят как и с какво са заменили предните пружини в случай на малак тампон "върти ми се из главата че от толедо ще станат но това са догадки" ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ДОСТОВЕРНО И ИЗПРОБВАНО!
Re: Г-2 повдигане
В руския vw club има много ,ама много теми за повдигане и сваляне със снимки и обяснения...
ЕМИ ПОРОВЕТЕ СЕ МАЛКО!!!
ЕМИ ПОРОВЕТЕ СЕ МАЛКО!!!
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Г-2 повдигане
hp7909 написа:В руския vw club има много ,ама много теми за повдигане и сваляне със снимки и обяснения...
ЕМИ ПОРОВЕТЕ СЕ МАЛКО!!!
Т'ва беше най-полезното инфо в цялата тема
А че половината форум не може и името да си каже на руски... translate.google.com нали...
Re: Г-2 повдигане
stan4o_mc написа:hp7909 написа:В руския vw club има много ,ама много теми за повдигане и сваляне със снимки и обяснения...
ЕМИ ПОРОВЕТЕ СЕ МАЛКО!!!
Т'ва беше най-полезното инфо в цялата тема![]()
![]()
![]()
А че половината форум не може и името да си каже на руски... translate.google.com нали...
http://volkswagen.msk.ru/
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта