Проблема на АБФ-а, след 6стр
Re: Проблема на АБФ-а,няма оправия...5стр
е добре де ,няма ли в сливен мотор тестер и някой да и пусне едни графии или "парад " на цилиндрите и да разберем дали е електрически или механичен проблемът?а в сливен е филиалът на ТУ !ужас! и там се "раждат" инженерите на България!леле!колеги , насочете човекът наблизо -ст.загора , ямбол или бургас!много съм му далече иначе.....
Последна промяна от vaskoto1 на Пет 26 мар 2010 8:33, променено общо 1 път.
Причина: спам!
Причина: спам!
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблема на АБФ-а,няма оправия...5стр
PL 16v написа:150 кс написа:Ами това,4е на единия цилиндър е по слаба трябва да те накара да се замислиш.Някой да ти отвори капака на клапаните,малко шибана работа амааааааааа....поне ще разбереш дали е от някоя подложка на клапан.
Какво да се замислям колега,ако ми докараш кола на 200 000км + да няма никакъв ремонт,и покаже на 4 те цилиндъра еднаква стойност тази я заливам с бензин и паля, единия малко по слаб те и другите не са им равна но са близки по стойност
не е това...не може да прекъсва на 2600-2700 от клапан,тя ще прекъсва на всякаде...
Само така си мислиш



-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблема на АБФ-а,няма оправия...5стр
Добре ти си сменял верига и ей тъй който ти я смвня хи4 ли не се загледа 

-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 8:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблема на АБФ-а,няма оправия...5стр
Приятелю нямах време да чета всичко но ако не си го орвил тоя АБФ още си смини реле номер 30 и после газ до ламарините.........
Поздрави,
Поздрави,
- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
Re: Проблема на АБФ-а,няма оправия...5стр
ilarioncho_ написа:Приятелю нямах време да чета всичко но ако не си го орвил тоя АБФ още си смини реле номер 30 и после газ до ламарините.........
Поздрави,
Не е релето,изчетох форума и тях съм ровел.
Проблема е, че колата смуче хартийка на вътре от ауспуха

Ще се отваря да видим след празниците,явно са повдигачите на изпускателните клапани на 4ти цилиндър,той даде по слабата компресия,и на моменти затварят добре на моменти не,ососбенно като загреят

Благодаря на всички за мненията май отиваме за


-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблема на АБФ-а, за ключ

- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
Re: Проблема на АБФ-а, за ключ
Не е оправен колега никой неможе да разбере какво е,или не им се занимава......
Проблема е точно колата като започне да загрява,студена запалена работи перфектно и след 10мин абота на място започва да нервничи и вече като е загряла избира някакъв среден режим на прекъсване...
Незнам от какво е,но си мисля че ако го оправя и колата няма да върви така доооообре на гонки...
незнам всичко става като започне да загрява,абсурд е да е механична част това според мен,и така
А ти защо питаш????
Проблема е точно колата като започне да загрява,студена запалена работи перфектно и след 10мин абота на място започва да нервничи и вече като е загряла избира някакъв среден режим на прекъсване...
Незнам от какво е,но си мисля че ако го оправя и колата няма да върви така доооообре на гонки...
незнам всичко става като започне да загрява,абсурд е да е механична част това според мен,и така
А ти защо питаш????
Re: Проблема на АБФ-а, за ключ
Здравей!
Исках да разбера от какво е,но в крайна сметка бих дал поне акъл.
Запали двигателя,в диапазона,в който прекъсва задръж и почни да вадиш лулите на свещите.То ще си покаже,кой цилндър е проблемния.Това е най-точната диагностика.След като разбереш от къде ти обягва цилиндъра,почваш да наблягаш на всичко свързано с него.Има и още едно нещо,сервото на спирачките може да е със спукана мембрана и от там да идва дерда.Такъв проблем имах на Москвича и направо бях залудял.Нови делка,капачки ,какво ли не по запалителната система и москвича прекъсва точно на 2000-2200 об./мин.Проблемният цилиндър беше четвърти,на който беше сложено сервото.След като изолирах системата,колата не беше същата.Никакви прекъсвания и нищо подобно.
Не искам да казвам,че проблема е същия,просто причината може да е същата.А като знам АБФ-а колко много маркучи има,направо ми става зле.Иначе не е лош като двигател,друг е въпроса,че един приятел го докара да гори 1л. масло на 1000км,и колата не прекъсваше в нито идин решим.
Причината е много дребна и заради това не може да се открие.
Поздрави!
Исках да разбера от какво е,но в крайна сметка бих дал поне акъл.
Запали двигателя,в диапазона,в който прекъсва задръж и почни да вадиш лулите на свещите.То ще си покаже,кой цилндър е проблемния.Това е най-точната диагностика.След като разбереш от къде ти обягва цилиндъра,почваш да наблягаш на всичко свързано с него.Има и още едно нещо,сервото на спирачките може да е със спукана мембрана и от там да идва дерда.Такъв проблем имах на Москвича и направо бях залудял.Нови делка,капачки ,какво ли не по запалителната система и москвича прекъсва точно на 2000-2200 об./мин.Проблемният цилиндър беше четвърти,на който беше сложено сервото.След като изолирах системата,колата не беше същата.Никакви прекъсвания и нищо подобно.
Не искам да казвам,че проблема е същия,просто причината може да е същата.А като знам АБФ-а колко много маркучи има,направо ми става зле.Иначе не е лош като двигател,друг е въпроса,че един приятел го докара да гори 1л. масло на 1000км,и колата не прекъсваше в нито идин решим.
Причината е много дребна и заради това не може да се открие.
Поздрави!
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Проблема на АБФ-а, за ключ
колега, имам сходен проблем (аз съм с моно и прекъсването мйи е при по ниски обороти), също като теб съм сменил почти всичко по колата но не се оправя... Интересно ми е чистил ли си дюзите (аз това ще правя, само майстора дето ше ми ги чисти каза да изчакам да се постоли). Ако решиш да си чистиш дюзите да знаеш че не става бързо, моя майстор каза че 4часа ще я чагърка.... каза че всички дето го правели за по 30-тина мин си претупвали работата и съм склонен да му вярвам (хубавите работи стават бавно)...
ПС. Моля мода да не трие темата, лично аз мисля че ще се намери решение макар и след време....
ПС. Моля мода да не трие темата, лично аз мисля че ще се намери решение макар и след време....
- batgecko69
- Мнения: 166
- Регистриран на: Вто 20 апр 2010 16:37
- Автомобил: golf
- Двигател: abf
- Местоположение: Сливен
Re: Проблема на АБФ-а, за ключ
Ванка да ти продам едно толедо за части е тънко щи го дам









- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
Re: Проблема на АБФ-а, след 6стр
Ами виж колега,значи вадил съм лулите,на всеки си е еднакво,това като е на място без да подавам газ,и все едно няма разлика дали ще липсва един цилиндър така си работи,ще пробвам и да задържа на 2800 кадето се чува нещо като пукане и кадето прекъсва винаги
Вакумите съм ги гледал,но този за сервото не се сещам,ама ми писна да гледам това онова и съм я оставил,ще го огледам
дюзите не съм ги чистил,НО тук ми идват едни съмнения,това си е моя теория,значи като запалим студен моторът, пуска се повече дебит на дюзите и мисля че налягането е по силно,като загрее като заработят всичките датчици и намалее дебита в дюзите и налягането,те не започват да разпрашват добре бензина и се получават детонации и кнок сензорите постоянно командават,по малкоо гориво и веднага повече гориво и става една че постоянно променят центровката за впръскване,просто датчиците се побъркват и компа се чуди от каде да взема инфо да обогатява ли или не
незнам вече какво да мисля
Даже мислех да пусна тема "кои датчици заработват след загряване при АБФ" защото става нещо тогава не да е постоянно студен и топъл...
Гоше какво да го правя е брат, много са ми, а и ти доста го пооправи и цената му вдигна няма да ми е изгодно!!!


Вакумите съм ги гледал,но този за сервото не се сещам,ама ми писна да гледам това онова и съм я оставил,ще го огледам

дюзите не съм ги чистил,НО тук ми идват едни съмнения,това си е моя теория,значи като запалим студен моторът, пуска се повече дебит на дюзите и мисля че налягането е по силно,като загрее като заработят всичките датчици и намалее дебита в дюзите и налягането,те не започват да разпрашват добре бензина и се получават детонации и кнок сензорите постоянно командават,по малкоо гориво и веднага повече гориво и става една че постоянно променят центровката за впръскване,просто датчиците се побъркват и компа се чуди от каде да взема инфо да обогатява ли или не



Даже мислех да пусна тема "кои датчици заработват след загряване при АБФ" защото става нещо тогава не да е постоянно студен и топъл...
Гоше какво да го правя е брат, много са ми, а и ти доста го пооправи и цената му вдигна няма да ми е изгодно!!!




- iCE-dOGG
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 10:31
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ASN
- Местоположение: София
Re: Проблема на АБФ-а, след 6стр
Имах същия проблем с загубата на сила от 2500 до 3000 оборота, смених маркуча към MAP'а и се оправи до 90% проблема(имаше някаква малка пукнатина/дупка), смених и бубина и тогава проблема беше решен на 100%
- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
Re: Проблема на АБФ-а, след 6стр
iCE-dOGG написа:Имах същия проблем с загубата на сила от 2500 до 3000 оборота, смених маркуча към MAP'а и се оправи до 90% проблема(имаше някаква малка пукнатина/дупка), смених и бубина и тогава проблема беше решен на 100%
И аз виждам че е малко нещо ,НО няма кой ай не давам да гледат всички,всеки уж разбира,а колата няма промяна???? И после си дозакачам букси оправям кабели и т.н.
Мапа ми го мериха едни приятели във сервиз със някакъв манометър пъхнаха го в мъркуча и гледаха какви стойности ще покаже като засмучи,подавам газ и веднага отчита,бързо се движи стрелката,бил хубав вакума

С бубината нямам разлика сменял съм я и нея

После се сетих МАПа не се влияе от топло студено

- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Проблема на АБФ-а, след 6стр
колега, нищо не каза за дюзите.....???????/
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта