Golf 3 16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Сря 19 юли 2006 22:12


PACO имаш поща. Може да видиш мотора на какво прилича. Качи ги ако обичаш и другите да видят. :D




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: :)

Мнениеот KILLER GTI » Сря 19 юли 2006 22:52


dano написа:
KILLER GTI написа:
Golfa e lud написа:Пробвахте ли ги вече с Кенара с астрата кое върви повече???

няма смисъл да ги пробваме , на кенара астрата е на 1.2бара и праи 13.6х сек по Гтек, а моита е на 0.6бара и праи 14.68сек
с други думи ще сум на около 50 метра зад него !!



Неискам да се заяждам ама на Божура даваше 15 и.... а маи беше на 0.8 налягяне има голямо значение от други фактори освен налягане.Да не задалбаваме ама в една кола в която са наляти много пари и да не трагне е многозле и...................... .Неговоря зя твоита ама и тя трябва да тръгне повече от това.
Нищо лично KILLER GTI

ми ако с теб сме говорили на божура, явно не си ме разбрал , щот колата праи 0.8 пик и връща на 0.6бара , да на божура дадох 15.01 като не съм давал цялата газ щот таз кола аз не я права за там и не искам да я чупа на бетона !!!
ама няма кой да чете кво пише в темата !
и вервай ми че и там ще даде същото време което дава по Gtech, щот мястото на което мера с него съм го проверил над 50 пъти


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 19 юли 2006 22:57


nando 16v написа:имам снимки на въпросната кола и на двигателя и ако някой ще ги качи да му ги пратя а...... :arrow:


xarpun написа:PACO имаш поща. Може да видиш мотора на какво прилича. Качи ги ако обичаш и другите да видят. :D


Ето снимите в нива тема да не правим бъркоч в тази.


Белия Golf 2 Turbo...

РАСО


Потребителски аватар
dano
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: :)

Мнениеот dano » Чет 20 юли 2006 8:10


KILLER GTI написа:
dano написа:
KILLER GTI написа:
Golfa e lud написа:Пробвахте ли ги вече с Кенара с астрата кое върви повече???

няма смисъл да ги пробваме , на кенара астрата е на 1.2бара и праи 13.6х сек по Гтек, а моита е на 0.6бара и праи 14.68сек
с други думи ще сум на около 50 метра зад него !!



Неискам да се заяждам ама на Божура даваше 15 и.... а маи беше на 0.8 налягяне има голямо значение от други фактори освен налягане.Да не задалбаваме ама в една кола в която са наляти много пари и да не трагне е многозле и...................... .Неговоря зя твоита ама и тя трябва да тръгне повече от това.
Нищо лично KILLER GTI

ми ако с теб сме говорили на божура, явно не си ме разбрал , щот колата праи 0.8 пик и връща на 0.6бара , да на божура дадох 15.01 като не съм давал цялата газ щот таз кола аз не я права за там и не искам да я чупа на бетона !!!
ама няма кой да чете кво пише в темата !
и вервай ми че и там ще даде същото време което дава по Gtech, щот мястото на което мера с него съм го проверил над 50 пъти


Пич аз казвам а и мисля че на това налягане колата битрябвало да тръгне по добре.
Наистина е направена с мерак всичко е испипано но пак тиказвам с опасност да се повторя с това налягане и тези два реда дюзи които дават доста добро количество гориво на мотора колата трябва да върви повече.Те всички турбо мотори имат пик и малко спад но притебе пада маи малко повече за това налягане.
Успех и него приемаи погрешно мнението ми просто се радвам на колатати и искам да тръгне повече


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: :)

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 20 юли 2006 8:18


dano написа:
KILLER GTI написа:
dano написа:
KILLER GTI написа:
Golfa e lud написа:Пробвахте ли ги вече с Кенара с астрата кое върви повече???

няма смисъл да ги пробваме , на кенара астрата е на 1.2бара и праи 13.6х сек по Гтек, а моита е на 0.6бара и праи 14.68сек
с други думи ще сум на около 50 метра зад него !!



Неискам да се заяждам ама на Божура даваше 15 и.... а маи беше на 0.8 налягяне има голямо значение от други фактори освен налягане.Да не задалбаваме ама в една кола в която са наляти много пари и да не трагне е многозле и...................... .Неговоря зя твоита ама и тя трябва да тръгне повече от това.
Нищо лично KILLER GTI

ми ако с теб сме говорили на божура, явно не си ме разбрал , щот колата праи 0.8 пик и връща на 0.6бара , да на божура дадох 15.01 като не съм давал цялата газ щот таз кола аз не я права за там и не искам да я чупа на бетона !!!
ама няма кой да чете кво пише в темата !
и вервай ми че и там ще даде същото време което дава по Gtech, щот мястото на което мера с него съм го проверил над 50 пъти


Пич аз казвам а и мисля че на това налягане колата битрябвало да тръгне по добре.
Наистина е направена с мерак всичко е испипано но пак тиказвам с опасност да се повторя с това налягане и тези два реда дюзи които дават доста добро количество гориво на мотора колата трябва да върви повече.Те всички турбо мотори имат пик и малко спад но притебе пада маи малко повече за това налягане.
Успех и него приемаи погрешно мнението ми просто се радвам на колатати и искам да тръгне повече


Приятелю

преди да даваш такива "екпертини"мнения с колко дюзи и с какво налягане как трябва да върви колата - вземи и прочети цялата тема!!!

тази кола нито има гуми за старт , нито съединител, нито необходимото налягане за да си покаже реалните възможности!!!

Т3/Т4 е голяма турбина , с много потенциал във високия диапазон на обороти, там където става "бум" ако всичко не е наред и тествано .

С една дума проекта на Килъра е в разработващ се стадии . Нормално е да даде такива времена


Потребителски аватар
dano
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: :)

Мнениеот dano » Чет 20 юли 2006 9:04


Cordoba16vt написа:
dano написа:
KILLER GTI написа:
dano написа:
KILLER GTI написа:
Golfa e lud написа:Пробвахте ли ги вече с Кенара с астрата кое върви повече???

няма смисъл да ги пробваме , на кенара астрата е на 1.2бара и праи 13.6х сек по Гтек, а моита е на 0.6бара и праи 14.68сек
с други думи ще сум на около 50 метра зад него !!



Неискам да се заяждам ама на Божура даваше 15 и.... а маи беше на 0.8 налягяне има голямо значение от други фактори освен налягане.Да не задалбаваме ама в една кола в която са наляти много пари и да не трагне е многозле и...................... .Неговоря зя твоита ама и тя трябва да тръгне повече от това.
Нищо лично KILLER GTI

ми ако с теб сме говорили на божура, явно не си ме разбрал , щот колата праи 0.8 пик и връща на 0.6бара , да на божура дадох 15.01 като не съм давал цялата газ щот таз кола аз не я права за там и не искам да я чупа на бетона !!!
ама няма кой да чете кво пише в темата !
и вервай ми че и там ще даде същото време което дава по Gtech, щот мястото на което мера с него съм го проверил над 50 пъти


Пич аз казвам а и мисля че на това налягане колата битрябвало да тръгне по добре.
Наистина е направена с мерак всичко е испипано но пак тиказвам с опасност да се повторя с това налягане и тези два реда дюзи които дават доста добро количество гориво на мотора колата трябва да върви повече.Те всички турбо мотори имат пик и малко спад но притебе пада маи малко повече за това налягане.
Успех и него приемаи погрешно мнението ми просто се радвам на колатати и искам да тръгне повече


Приятелю

преди да даваш такива "екпертини"мнения с колко дюзи и с какво налягане как трябва да върви колата - вземи и прочети цялата тема!!!

тази кола нито има гуми за старт , нито съединител, нито необходимото налягане за да си покаже реалните възможности!!!

Т3/Т4 е голяма турбина , с много потенциал във високия диапазон на обороти, там където става "бум" ако всичко не е наред и тествано .

С една дума проекта на Килъра е в разработващ се стадии . Нормално е да даде такива времена



Ати поне много знаеш караллиси подобна кола :twisted:
Аз поне сам карал такава и дати кажа че със пробоксувал съединител
и пълно оборудване както тази и спомалконалягане 0.7 по малки дюзи
с нормални гуми не нови колата даваше 14.6 на бетона
ФЗЕЗНАИКО прочети ми мнението и после взимаи отношение :idea:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 20 юли 2006 13:00


А и двамата каращи се, ако прочетете темата за "цитатите" ще допренесете много за по-добрият и функционален външен вид на форума!


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 20 юли 2006 14:21


ми колега ако не знаш налягането се мери на директната предавка в моя случай на 4-та а там налягането е 0.6бара , а 0.8 прави на 2ра и 3та , на 5та държи също 0.6 до 7000обр
и на божура не съм давал цялата газ пак ти казвам , за тва не ми обеснявай колко ми върви колата и колко трябва да върви!
А/R .48 compressor
A/R .63 turbine
Trim 60
според теб таз турбина дали е ефективна на налягането на което я карам аз ?
и колко коне мое да флоуне според теб?

аз не са заяждам просто искам да се изяснат недорузоменията


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 20 юли 2006 14:31


аз също не се заяждам.


просто ако си бил на Божурище и си слушал внимателно стартовете и особено смяната на 1-2 предавка от страна на Килъра (който си пазеше колата ) е норално да даде такова слабо време

как да ти се обясни че колата не е за драг и за чупене а за ежедневно каране ?? и че не е важно колко ще даде на Божурище?

и че на 0.6 бара тази турбина е много лагава и тръгва късно ?

или да ти кажа ли че на 1 бар този сетъп е около 300 к на ГУМИТЕ ?


Потребителски аватар
dano
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dano » Чет 20 юли 2006 15:13


KILLER GTI написа:ми колега ако не знаш налягането се мери на директната предавка в моя случай на 4-та а там налягането е 0.6бара , а 0.8 прави на 2ра и 3та , на 5та държи също 0.6 до 7000обр
и на божура не съм давал цялата газ пак ти казвам , за тва не ми обеснявай колко ми върви колата и колко трябва да върви!
А/R .48 compressor
A/R .63 turbine
Trim 60
според теб таз турбина дали е ефективна на налягането на което я карам аз ?
и колко коне мое да флоуне според теб?

аз не са заяждам просто искам да се изяснат недорузоменията



Да такае даже на леко нанагорнище са наи вярни показанията.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 21 юли 2006 0:52


dano написа:Да такае даже на леко нанагорнище са наи вярни показанията.


Тука съм съгласен с теб, а на мен и в нанагорнище и нанадолнище буста на 4та и 5та се си е 0.6бара
а проекта тепърва ще се развива с бутала , биели , буст контролер съединител и още!
И така докато я докарам да върви на 1.2-1.5бара без да има ядове,
но сега на първо място стоят спирачки и окачване!

И НАЙ-НАКРАЯ ИСКАМ ВСИЧКИ ДА РАЗБЕРАТ ЧЕ КОЛАТА МИ НЕ СЕ ПРАВИ ЗА ДРАГ А ЗА ВСЕКИДНЕВНА


Потребителски аватар
dano
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dano » Пет 21 юли 2006 8:11


KILLER GTI написа:
dano написа:Да такае даже на леко нанагорнище са наи вярни показанията.


Тука съм съгласен с теб, а на мен и в нанагорнище и нанадолнище буста на 4та и 5та се си е 0.6бара
а проекта тепърва ще се развива с бутала , биели , буст контролер съединител и още!
И така докато я докарам да върви на 1.2-1.5бара без да има ядове,
но сега на първо място стоят спирачки и окачване!

И НАЙ-НАКРАЯ ИСКАМ ВСИЧКИ ДА РАЗБЕРАТ ЧЕ КОЛАТА МИ НЕ СЕ ПРАВИ ЗА ДРАГ А ЗА ВСЕКИДНЕВНА



Човече ни наи малко целя да се заяждам или да ти пиша глупости!
Тук си задавам въпроса като е за всеки ден защо щея надуваш толкова много имали смисъл


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 21 юли 2006 8:26


но сега на първо място стоят спирачки и окачване!

давай ша помагаме :lupe

кво ти трябва ???

мойте трафик канали работят 8)


Потребителски аватар
Voodoo
Мнения: 120
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Voodoo » Пет 21 юли 2006 9:39


Само :respect и за трите проекта


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 21 юли 2006 14:57


dano написа:
KILLER GTI написа:
dano написа:Да такае даже на леко нанагорнище са наи вярни показанията.


Тука съм съгласен с теб, а на мен и в нанагорнище и нанадолнище буста на 4та и 5та се си е 0.6бара
а проекта тепърва ще се развива с бутала , биели , буст контролер съединител и още!
И така докато я докарам да върви на 1.2-1.5бара без да има ядове,
но сега на първо място стоят спирачки и окачване!

И НАЙ-НАКРАЯ ИСКАМ ВСИЧКИ ДА РАЗБЕРАТ ЧЕ КОЛАТА МИ НЕ СЕ ПРАВИ ЗА ДРАГ А ЗА ВСЕКИДНЕВНА



Човече ни наи малко целя да се заяждам или да ти пиша глупости!
Тук си задавам въпроса като е за всеки ден защо щея надуваш толкова много имали смисъл

ми искам да си прая кефа по улиците , кеф ми е да усещам повера на колата!!! не че ще мога да го сложа на асфалта :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта