Чип за дизел коло дава

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Чип за дизел коло дава

Мнениеот don hose » Чет 20 юли 2006 13:14


Донесоха ми списания от Киев тези изроди са адски добри в тунинга.
А и дизели имаше и там видях параметрите на чиповете за голф4
даваха 35кс и 45нютона.това си е бая тунинг значи че двигателите
по принцип работят на70%от макс.Какво ще кажете за това понеже
аз се интересувам от по старите мотори и знанията са ми поскоро теоретични. :shock




Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Чет 20 юли 2006 13:40


Виж Тук
Казват, че на ТДИ мотор адски много се усеща разликата...заради турбото, ако не се лъжа... 8)


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Чет 20 юли 2006 13:47


35 коня чак само с чип ми се вижда нереално. Потърси имаше някъде из форума за рекодьора - 242 к.с от 1.9 ТДИ на Голф 4, ама освен чип има друго турбо, спортни филтри, и камара други неща.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 20 юли 2006 14:01


nix написа:...чип има друго турбо, спортни филтри...


На първо място се сменят дюзите (и помпата)! Чип, турбо, филтри идват след това.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 20 юли 2006 15:38


зависи кой двигател .. ти си гледал най-най .. обикновенно на TDI 110 кс. е +20-25 кс. ..аз съм с такъв /+25/ вариант ... доволен :D
.. а да .. и другото .. грамотното "чипване" се прави на място .. за всяка кола е различно .. много по добре е човека да ти е под ръка тук .. и във всеки един момент да можеш да го ползваш за корекции ако не си доволен ..


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 20 юли 2006 15:43


yossarian написа:На първо място се сменят дюзите (и помпата)! Чип, турбо, филтри идват след това.

.. принципно е така .. но само с чип не е лош резултата .. поне в определени граници .. напр. при мен колата "дръпва" много сериозно не при 1800-1900 оборота .. а около и малко над 2000 .. припушването също е по сериозно .. или на мен така ми се струва .. различно се държи в оборотите също ..


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Чет 20 юли 2006 15:48


yossarian написа:.. припушването също е по сериозно .. или на мен така ми се струва .. различно се държи в оборотите също ..

Не ти се струва :wink:. Нормално е..


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 20 юли 2006 16:03


rado_mit написа:... но само с чип не е лош резултата ...


Налягането на турбото, времето на впръскване и още много други параметри могат да се определят с Vag-com в определени ганици и без т.н. "чип" за без пари. Т.е. нужен ти е софтуера, интерфейс и известни познания и спестяваш 900 лева 8)


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Чет 20 юли 2006 17:24


Никой не казва обче това "форсиране" на помпата и турбото с колко скъсява ресурса на двигателя и трансмисията. :roll: Иначе резултатите от чипването при TDI моторите са наистина доста осезайми. :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 17:32


Моето мнение е че като искаш коне даи 500-1000 лв. отгоре и си земи ТДИ 110 или 130 магарета-хем са настроени както тряяя,хем горат по-малко ,хем са с по-здрави материали и не си трошиш мотора.Не че от чип тунинга няма фаида ама за нормална кола,але пак дизел си губи смисала.


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Чет 20 юли 2006 18:35


рабит говориш глупости


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16211

като не си пробвал такива работи не се изказвай,или пък може да не са били качествени.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 20 юли 2006 18:44


don hose-на тая тема има 19 страници изписани.Има ефект особенно на ТДИ.Но ефекта го усещат тези-които могат да рискуват,или не карат колата на баща си или.....т.н.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 20:57


klenbuterol написа:рабит говориш глупости


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16211

като не си пробвал такива работи не се изказвай,или пък може да не са били качествени.

Не сам казвал че няма ефект,а според мен няма смисал.Место да даваш 500 лв. за чип ги даи за тва да си земеш по мощна(примерно 110 к.с. вместо 90)-никои неможе да ме убеди че 90+чип е по добро от 110.Естествено че ако ти се базика по колата,не я караш по 2000 км. на седмица ,имаш 90ка примерно и обичаш да се дърпаш ,че ще си сложиш чип-наи малкото за мисалта че си крачка пред себеподобните и си напраил нещо за колицата си(друг е въпроса че ако си в тоз случеи надали има смисал да си земаш дизел-по-скъп и по малко върви на светофара!).Ама искам да ми кажеш в масовия случеи за кво ти е чипа.Не че може да създаде някав сериозен проблем,ама аз примерно от работа от 6 месеца немога да ида един калпав преглед на колата да ми направат и да си махна катализатора, камо ли да се занимавам чип да слагам па нешто да хода да му доизкосоряват(предполагам повечето хора са така).Освен тва навъртам по 500 км. на седмица половината из центара на софия и дори от малко дигане на разхода ще го усета в джоба при тая нафта 1,80,а ускорението ще го вида на булевардите дет са с камери :( Кажи ми ся една причина да си сложа чип вместо да дам 500-1000лв. за ТДИ с 110 коня!


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Чет 20 юли 2006 22:16


А тогава да ви питам какав е ефекта при 110 коня TDI, има ли някой с такова и как се държи. Питам си така щото споменахте този мотор, та се чуда какво му е различното!?!?!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 22:19


Ми ще почне да гони 120-130 коня.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта