На каква температура ви работи TDI-то?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 20 юли 2006 12:21


Rabbit_TDI написа:То тва е щото тогава мотора не вкарва гориво.

Верноооо!! :shock Знам колега, то и затова тогава двигателя си почива, охлажда се по - бързо дето се вика, щото няма натоварване върху него. :wink:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 12:24


Не само мотора ами и портфеила си почива тогава :wink:Ама стига сме разводнявали на човека темата.Та иди при някои сервиз и да ти сменят термостата.Ако не знаеш каде иди в форумските на ваското или на никси.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Чет 20 юли 2006 12:46


Moже да си провериш температурата с външен термометър.А термостата
така и така си го прегледаи термодатчика реагира на 92-95градуса
и пуска перката 1степен а от там нагоре 2степен но несъм савсем сигурен
щото моя е винаги на макс.Прави се ида се пуска перката с копче ама
това за бегачки.


deliveryman
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deliveryman » Чет 20 юли 2006 14:45


Rabbit_TDI написа:Е да но все е в граница и според мен на 90 мери наи точно според тая графика така че си го показва както трябва 90 си е 90

като е 105 пак показва 90 на таблото....прав е колегата GAD.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 20 юли 2006 15:10


Хм е защо е направен уреда да не мери точно , къде е логиката ?
100 90 си е 10 градуса разлика.
Това трябва да се провери с независим термометър при първа възможност.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 20 юли 2006 15:48


L&R написа:Хм е защо е направен уреда да не мери точно , къде е логиката ?
100 90 си е 10 градуса разлика.
Това трябва да се провери с независим термометър при първа възможност.

.. разводнявате .. проблема му на пича е че мени градусите .. при всички ни "кове" на 90 /или там някъде/ .. и не мърда .. е тва му е грижата .. че кара колата по студена .. мотора не е правилния режим .. тва .. особенно на магистрала където се ръчкаш е много вредно :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 16:18


Верно че разводняваме ама и тва че датчика показва 90 а то е 100 и важи за сички е не по малко притеснително.Според мен няма логика.Някои с апаратуера трябва да го пробва.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 20 юли 2006 18:48


и мойта стрелка не показва точно-даже на ВАГ-има разлика от стрелката,а би трябвало да взема показания от един и същ датчик,а разликата е 6-8 градуса.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 20:43


Баси лажливите копелета са тия от ФВ-да карат стрелката да заковава на 90.


deliveryman
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deliveryman » Чет 20 юли 2006 22:12


Общо взето е направено за да не се шашка задкормилното устройство...На новите осмици примерно работната температура е 110 или 115С сега немога да се сетя точно,но стрелката си показва 90С,защото нали се сещаш ако стрелката сочи 115С каква паника ще настане зад кормилото.....Отделно темпреатурата непрекъснато варира и ако стрелката мърда заедно с нея ще ти е нон-стоп търсене....абе с две думи за душевния комфорт на шофера е направено това....


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пет 21 юли 2006 12:55


Миналата зима на -25 градуса по време на големия студ във Варна колата тъкмо беше залепила 90 градуса и като спрях за 10 мин в макдоналдса (мотора работеше) температурата падна на около 10 -20 градуса.Много гаден студ беше.


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Вто 25 юли 2006 10:14


сменихме термостата-50лева с работата ми взеха-сега стига 90 градуса без никакъв проблем-самата "печица"работи по друг начин.Мерси на всички колеги!


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Вто 25 юли 2006 10:31


:welcome_to_group .. честито .. и безаварийно :drive


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Вто 25 юли 2006 19:24


да,и аз пробвах днес мойта на дълъг път за сефте-яка жега,и средна скорост 100 км, не мръдна там от 90-те,май така е редно


KKK
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 28 фев 2006 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KKK » Пет 28 юли 2006 20:49


При мен след като загрее стрелката заковава на 95 градуса и не мърда независимо дали е студ, жега, градско или магистрала. Не знам дали е нормално ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта