Здравейте колеги, Колата е VW Поло 98 APQ 60к.с. пълна инжекция. Проблема е че колата от месец няма тази мощност която си имаше преди и сутрин не може да запали по някой път от петия, шестия път паля. Колата е с газов инжекцион и проблемите се появяват ту на бензин, ту на газ. Сменях четири пъти температурния датчик и накрая си купих от VW оригинален, ходих на майстор да провери свещи, кабели, дистрибуторна капачка, палец и свещи и о-пръстените на колекторите, всичко е наред. Редовно си чистя дросел клапата, идеално чиста е. На високи обороти колата върви и набира след 4000 оборота. Сменям редовно филтрите на Г.И. Сменил съм бобината на колата с такава от пасат с метален корпус. Като я закача на ВАГ-Кома най честите грешки са:
00561 - Mixture Adaptation
13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached
00561 - Mixture Adaptation
14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded
Има един датчик на колекторните тръби точно след дросел клапата, възможно ли е да е той? Ако имате някакви предложения от какво може да е слушам ви!
Проблем с VW polo 98 APQ
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
Да , възможно е,ако е този за който се сещам (отстрани на пластмасовите колектори е) МАП сензора.
-
aleksiso
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 20 фев 2009 1:03
- Автомобил: Bora 2.0
- Двигател: AQY 2000
- Местоположение: Bulgaria
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
Колега знаеш ли приблизително цената му и да ходя да го купувам да пробвам с него?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
aleksiso написа:Колега знаеш ли приблизително цената му и да ходя да го купувам да пробвам с него?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
Не бих тръгнал да го купувам само за проба! Струва към 250 лв по спомен (оригиналният) ,но честно казано изключително рядко дефектира .
-
aleksiso
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 20 фев 2009 1:03
- Автомобил: Bora 2.0
- Двигател: AQY 2000
- Местоположение: Bulgaria
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
Моля за препоръки и предложения от какво може да е !
- ivo Bocev
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 17 мар 2010 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Rousse
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
Колега пробвай да караш 2-3дена на бензин и ще видиш как сама ще си изчисти грешките.Трупа грешки от ГИ и аз съм така с 1.4i AEX.100% съм убеден че е от него.Трябва някой да ти настрой ГИ но да го направи добре.
-
aleksiso
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 20 фев 2009 1:03
- Автомобил: Bora 2.0
- Двигател: AQY 2000
- Местоположение: Bulgaria
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
Проблема се появява както на бензин така и на газ. На бензин му чистя грешките
-
aleksiso
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 20 фев 2009 1:03
- Автомобил: Bora 2.0
- Двигател: AQY 2000
- Местоположение: Bulgaria
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
След поредното сваляне на дросел клапата за чистене установих че има малка дупка в колектора до дросела. Купих полиоретанов силикон и я залепих сега компютъра ми дава:
1 Fault Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-00 - Control Limit Surpassed
Не мисля ламбда сондата е проблема а нещо преди нея и от там тя дава грешката ?
1 Fault Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-00 - Control Limit Surpassed
Не мисля ламбда сондата е проблема а нещо преди нея и от там тя дава грешката ?
-
aleksiso
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 20 фев 2009 1:03
- Автомобил: Bora 2.0
- Двигател: AQY 2000
- Местоположение: Bulgaria
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
Колеги, оказа се запушени бензинови дюзи и лош бензин, дайте идея за почистването им без свалянето им и ултразвук
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
Има добавка за бензин DEZOLOT B върши добра работа 1л за 200л бензин.
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
Здравейте,
Аз също имам APQ двигател и същия проблем. Колата ми е изцяло на бензин и все едно няма мощност. Понякога си я има, но в повечето случаи нещо я няма. Купих си Vag Com и ми показа същата грешка. Иначе си пали отраз. Сменил съм кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец ... всичко е оригинално. Та, въпроса ми е, от къде разбра, че са запушени бензиновите дюзи?
Аз също имам APQ двигател и същия проблем. Колата ми е изцяло на бензин и все едно няма мощност. Понякога си я има, но в повечето случаи нещо я няма. Купих си Vag Com и ми показа същата грешка. Иначе си пали отраз. Сменил съм кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец ... всичко е оригинално. Та, въпроса ми е, от къде разбра, че са запушени бензиновите дюзи?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
frugo написа:Здравейте,
Аз също имам APQ двигател и същия проблем. Колата ми е изцяло на бензин и все едно няма мощност. Понякога си я има, но в повечето случаи нещо я няма. Купих си Vag Com и ми показа същата грешка. Иначе си пали отраз. Сменил съм кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец ... всичко е оригинално. Та, въпроса ми е, от къде разбра, че са запушени бензиновите дюзи?
-
boxer4eto
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 25 апр 2009 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с VW polo 98 APQ
Колеги и аз имам същият проблем и от един месец се боря с него, даже стигнах до следните неща: Хванах стабилен майстор и почнахме:
1- Първоначално се съмнявахме във филтъра на бензиновата помпа - смених го не беше от него
2- кабели и свещи - смених ги - не беше от тях
3- дистрибуторна капачка и палец - смених ги и тях - и от там не беше
4- съмняваше се за запушени дюзи и непочистена или проблемна дроселна клапа - направо му казах да направи профилактика на мотора - свали главата смени гарнитури, почисти един куп неща и провери лагери , постара се доста човека . смених и маслото , смених и филтрите . - нещо пак не се получи
5- купих и нова ланда сонда и гарнитури за колекторите - и от тях не е ..
6- направих пълна диагностика на всички датчици със специализиран електричар по тези неща - и той нищо не откри
7- накрая горе долу се позакрепи и почнах да я карам , имаше си ряз имаше си всичко , покарах я около един ден, и в софия в едно от задръстванията вдигна над 90градуса и почна да придърпва като чели няма гориво или има недостиг , подивях след всичките пари които бях хвърлил и пак проблеми . Добре че бях близо до работа оставих я . Вечерта си я запалих няма да дърпа няма да сеца. Отидох си до нас , после излизах няма проблеми. На другият ден излязох рано сутринта към 6 от нас ходих до Нови Искър да си взема едни документи и на връщане пак в задръстване, и оп пак почна същият проблем но тоя път държи хиляда оборота колкото и да натискам педала на газта не се вдигат оборотите. Като натисна педала едва 1 сант и го задържа така след 10 секунди колата се форсира но тръгна ли да потеглям пак пада на 1000 оборота и се дави . Подивях остави ме на светофар колко ме освиркаха сутринта в 8 не е за говорене .. Оставих я да си я взима майстора .
Той я взе и при направената диагностика установи много натрупани грешки в компютъра. И след това каза че при направени тестове и каране установил че проблема идвал от бензиновата помпа. До тук добре.
8- Купихме нова помпа сменихме я но шибаното поло я изгоря . Помислихме че е дефектна и с друга същото стана . Сега е купил някаква оригинална но ако я изгори и нея не знам какво да правя.
МОЛЯ ВИ дайте съвети от какво гори бензиновите помпи ? Толкова съм разочарован от тази кола, казвам ви сменям марката при първа възможност . Такива боклуци се оказаха тези полота. Чета и други колеги с това придърпване се оплакват . Давайте съвети кажете от какво може да е при положение че толкова много неща съм сменил и поправил . Ако кажете че е от майстора гарантирам за него.
1- Първоначално се съмнявахме във филтъра на бензиновата помпа - смених го не беше от него
2- кабели и свещи - смених ги - не беше от тях
3- дистрибуторна капачка и палец - смених ги и тях - и от там не беше
4- съмняваше се за запушени дюзи и непочистена или проблемна дроселна клапа - направо му казах да направи профилактика на мотора - свали главата смени гарнитури, почисти един куп неща и провери лагери , постара се доста човека . смених и маслото , смених и филтрите . - нещо пак не се получи
5- купих и нова ланда сонда и гарнитури за колекторите - и от тях не е ..
6- направих пълна диагностика на всички датчици със специализиран електричар по тези неща - и той нищо не откри
7- накрая горе долу се позакрепи и почнах да я карам , имаше си ряз имаше си всичко , покарах я около един ден, и в софия в едно от задръстванията вдигна над 90градуса и почна да придърпва като чели няма гориво или има недостиг , подивях след всичките пари които бях хвърлил и пак проблеми . Добре че бях близо до работа оставих я . Вечерта си я запалих няма да дърпа няма да сеца. Отидох си до нас , после излизах няма проблеми. На другият ден излязох рано сутринта към 6 от нас ходих до Нови Искър да си взема едни документи и на връщане пак в задръстване, и оп пак почна същият проблем но тоя път държи хиляда оборота колкото и да натискам педала на газта не се вдигат оборотите. Като натисна педала едва 1 сант и го задържа така след 10 секунди колата се форсира но тръгна ли да потеглям пак пада на 1000 оборота и се дави . Подивях остави ме на светофар колко ме освиркаха сутринта в 8 не е за говорене .. Оставих я да си я взима майстора .
Той я взе и при направената диагностика установи много натрупани грешки в компютъра. И след това каза че при направени тестове и каране установил че проблема идвал от бензиновата помпа. До тук добре.
8- Купихме нова помпа сменихме я но шибаното поло я изгоря . Помислихме че е дефектна и с друга същото стана . Сега е купил някаква оригинална но ако я изгори и нея не знам какво да правя.
МОЛЯ ВИ дайте съвети от какво гори бензиновите помпи ? Толкова съм разочарован от тази кола, казвам ви сменям марката при първа възможност . Такива боклуци се оказаха тези полота. Чета и други колеги с това придърпване се оплакват . Давайте съвети кажете от какво може да е при положение че толкова много неща съм сменил и поправил . Ако кажете че е от майстора гарантирам за него.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта