След смяна на гарнитура на глава трябва ли да се притегне след известно време /определен пробег/ ???
Колата е VW Vento 1.8 AAM бензин.
Благодаря предварително, притеснявам се от смесване на антифриз и масло при слягане на гарнитурата!
Поздрави.



Vento-Гарнитура на глава- натягане?
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 ти е отговорил - принципно ако е направена като хората не се притяга. Стягането на болтовете на главата се извършва след смяна на гарнитура или следствие сваляне на главата поради някаква причина като задължително се купуват нови болтове и гарнитура. Стягането се извършва с нанометричен ключ с определена от производителя сила и край - повече не се пипа.
А и темата е за технически на Голф. Венто и Голф са едно и също почти
местя...
А и темата е за технически на Голф. Венто и Голф са едно и също почти

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Принципно на бензинови двигатели НЕ се притяга освен ако изрично не е споменато /принципно със самата гарнитура има нещо като опътване и там е обяснено последователността и силата на стягане/.
А относно петното и губещия се антифриз/вода съмнявам се че ще изчезнат с притягане, но ако все пак решиш да притягаш и не си сменил болтовете недей да стягаш повече от 90°
А относно петното и губещия се антифриз/вода съмнявам се че ще изчезнат с притягане, но ако все пак решиш да притягаш и не си сменил болтовете недей да стягаш повече от 90°
Благодаря на всички, лошото е , че незнам каква точно гарнитура е сложена нито какво опътване е имало с нея/ взех колата малко след като била сменена/. Мисля да карам без натягане...все пак съм минал доста повече, отколкото всички колеги, които са притягали, и колата си върви...(над 3000км и цвета на маслото е мормален).Само ако някой би ме ориентирал какви биха били последствията, ако гарнитурата изпусне и колко фатални биха били? Ще има масло по двигателя, ще се пресече от антифриза, който ще намалява често...??
Последна промяна от dalike на Пет 21 юли 2006 7:18, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта