Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
А тези които ми предлагат не са ли учудващо евтини?
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
навсякъде по всички магазини са на различни цени...
аз като взимах беру-то свещи ме убеждаваха,че са оригинални...даже на кутийката бар кода започва с 400(от германия),но това не е гаранция
според мен си вземи свещи от магазин от който си взимал части преди,и им имаш някъкво доверие...не,че е гаранция,че ще попаднеш на нещо качествено но поне психически ще си по спокоен
аз като взимах беру-то свещи ме убеждаваха,че са оригинални...даже на кутийката бар кода започва с 400(от германия),но това не е гаранция

според мен си вземи свещи от магазин от който си взимал части преди,и им имаш някъкво доверие...не,че е гаранция,че ще попаднеш на нещо качествено но поне психически ще си по спокоен
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс


- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Колеги,смених само една свещ.Сложих Лукас-похвалиха ми ги повече от НЖК(в магазина).А за първата свещ(най-откъм купето)е голяма разправия да се провери/смени(беше здрава
).Сваля се охладителя за обратната нафта,филтъра,стойката за филтъра(на 5 отвратителни болта е).И сега ще чакаме утре да видим дали има ефект.
Поздрави

Поздрави

- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Дано всичко да ти е наред...
на мен за тази свещ от към купето(тясничко си е доста там) ми свалиха само стойката върху филтъра,издърпаха я настрани..
на мен за тази свещ от към купето(тясничко си е доста там) ми свалиха само стойката върху филтъра,издърпаха я настрани..
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
И да не забравиш да пишеш за резултата 

- Shakez
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 11:05
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
И аз като колегата имах същите проблеми. Оказаха се 4 броя свещи. Смених с БЕРУ - 32 лева бройката. След смяната обаче времето се стопли и не можах да видя ефекта от палене на студено с нови свещи. Преди няколко дни при температури в диапазон -6С до -12С пак имаше повечко въртене и оборотите ги държи на 1000 за известно време, да кажем 1 км или 5-8 минути работа на място. (Да уточня, че двигателя е същия.)
- valko.80
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Мотора ми е AWX-131...Усеща се разлика след смяна на свещи,поне аз усетих след смяна на мойте,сложих-"беру",свалените бяха"бош".Свещите които свалих не бяха изгоряли,а две от тях бяха лениви(бавно ставаха червени при тест)И на мен ми прави облаче при първо палене на минусови градуси,при положение,че всичко ми е в норми,но си мисля,че виновника е "хубавата ни нафта"...
А това,че ти държи по високи обороти(1000),мисля че при всички е така в голямите студове(под 0 градуса),поне при мен е така но чак 8мин да ги държи не ми е правило впечатление,до 5мин май е нормално,даже се чува някакво реле как цъка и сваля оборотите.
А това,че ти държи по високи обороти(1000),мисля че при всички е така в голямите студове(под 0 градуса),поне при мен е така но чак 8мин да ги държи не ми е правило впечатление,до 5мин май е нормално,даже се чува някакво реле как цъка и сваля оборотите.
Последна промяна от valko.80 на Чет 14 апр 2011 13:55, променено общо 2 пъти.
- dancho_kolev
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Колеги и при мен сутрин при палене, няма значение дали е топло или студено винаги изпушва, ама винаги! Два пъти съм сменял ангренажен ремък, втория път комплект с всички ролки, ремъци и водна помпа.Не съм я проверявал на Ваг-ком за синхронизция? Трябва ли ?
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Колеги след смяната колата пали една идея по-лесно,но ми се струва че може и по-добре.Не съм ги проверявал дали са лениви.Има ли друг начин освен да ги свалям да разбера дали са лениви?
- pavlingm
- Мнения: 145
- Регистриран на: Чет 10 авг 2006 16:02
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
И аз съм с Беру от 1 година. Пали от раз при -15.
Обаче като тръгнеш да сменяш, трябва всички да ги смениш.
Обаче като тръгнеш да сменяш, трябва всички да ги смениш.
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Е защо? Ако имаш една изгоряла а другите си бачкат ?
- pavlingm
- Мнения: 145
- Регистриран на: Чет 10 авг 2006 16:02
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Няма да работят еднакво, също има голяма вероятност скоро да изгори още някоя, щото ако са слагани заедно и животът им е долу-горе еднакъв. Аз моите като ги сменях всичките бяха изгорели, та нямаше какво да се замислям 
Даже малко се прекарах, защото цяла зима съм бил без подгрев
, ама пак си палеше перфектно.

Даже малко се прекарах, защото цяла зима съм бил без подгрев

- valko.80
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
За да се проверят дали са лениви или изгоряли трябва да се свалят,за да си сигурен 100%...
и аз така съм чувал,че е най добре да се сменят всичките,но пък брат ми на неговото ауди а4-1.9тди-пд-116кс му беше изгоряла една свещ и му казали,че ако иска само изгорялата свещ да смени трябва да е като останалите три,за да са еднакви...но защо е така,някой който разбира да каже
и аз така съм чувал,че е най добре да се сменят всичките,но пък брат ми на неговото ауди а4-1.9тди-пд-116кс му беше изгоряла една свещ и му казали,че ако иска само изгорялата свещ да смени трябва да е като останалите три,за да са еднакви...но защо е така,някой който разбира да каже
- valko.80
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Колега реши ли си проблема...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bayspiro и 60 госта