Сутрин тръгвам за работа, акумолатора е зареждан 1/2 пъти от както съм с тази кола, демек е боклук, но дава на зелено още. Така, запалих без проблем (не е пален няколко дни), естествено има едно странно тресене което е само за секунди..явно обугатитела ми(автоматик) нещо се ебава и трябва да и погаля газта и изчиства.
Историята продължава.. потеглям за работа, спирам и гася на обекта, ключовете стоят в колата.. нз дали е от това но когато ключа е вътре CD-то ми е постоянно е в мрежа(светеща POWER светлинка без да е включено)Както и да е.. някак си за цял ден се е скапал акумолатора + това е боклук както споменах малко по-нагоре.
По нататака.. закачиха ме, запалих.. тръгнах, нямам много нафта, достатачно да обиколя и прибера.
Взимам жената от работа през това време идва колегата който ми даде ток да запаля и сипахме хидравлично масло защото ми беше под MIN, сипа той даже прекалено много..много над MAX.
Така.. прибирам се за вкъщи, настъпвам яко, таман давам назад да я спра и ми изгасна.. последваха отчаяни опити да запали, помислих че ми е свършило горивото но поплавака вдигаше стрелката над първата бяла черта в самото начало..абе все трябва да има да запали, както и стана след като въртя.. въртя.. въртя.. въртя ..дадох и малко газ, взе да глъхне и запали, звучеше нормално все едно нищо не беше станало. Изгасих, запалих отново на 1вата секунда пали нормално, което опровергава факта че нямам нафта, изгасих.. прибрах се вкъщи след 15мин някаде не издържах и отидах да видя дали ще палне.. въртях няколко секунди и запали.. пак с леко протрисане за момент - не беше студена. Няма да се очудя ако утре сутрин въртя 5мин до като запали .. Аз мисля че е от тока защото подгрева ми е добре не може просто така от веднаж да стане така. 100% е от акумолатора поне аз така мисля понеже е боклук и е пукнат отгоре, днес преди да стане така го видях и със селикон го замазах.



