Започна да пали трудно?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
conchu
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italy,Neapol

Започна да пали трудно?

Мнениеот conchu » Съб 05 фев 2011 20:18


Значи.. бараката е голф 3 1.9 ТДИ
Сутрин тръгвам за работа, акумолатора е зареждан 1/2 пъти от както съм с тази кола, демек е боклук, но дава на зелено още. Така, запалих без проблем (не е пален няколко дни), естествено има едно странно тресене което е само за секунди..явно обугатитела ми(автоматик) нещо се ебава и трябва да и погаля газта и изчиства.
Историята продължава.. потеглям за работа, спирам и гася на обекта, ключовете стоят в колата.. нз дали е от това но когато ключа е вътре CD-то ми е постоянно е в мрежа(светеща POWER светлинка без да е включено)Както и да е.. някак си за цял ден се е скапал акумолатора + това е боклук както споменах малко по-нагоре.
По нататака.. закачиха ме, запалих.. тръгнах, нямам много нафта, достатачно да обиколя и прибера.
Взимам жената от работа през това време идва колегата който ми даде ток да запаля и сипахме хидравлично масло защото ми беше под MIN, сипа той даже прекалено много..много над MAX.
Така.. прибирам се за вкъщи, настъпвам яко, таман давам назад да я спра и ми изгасна.. последваха отчаяни опити да запали, помислих че ми е свършило горивото но поплавака вдигаше стрелката над първата бяла черта в самото начало..абе все трябва да има да запали, както и стана след като въртя.. въртя.. въртя.. въртя ..дадох и малко газ, взе да глъхне и запали, звучеше нормално все едно нищо не беше станало. Изгасих, запалих отново на 1вата секунда пали нормално, което опровергава факта че нямам нафта, изгасих.. прибрах се вкъщи след 15мин някаде не издържах и отидах да видя дали ще палне.. въртях няколко секунди и запали.. пак с леко протрисане за момент - не беше студена. Няма да се очудя ако утре сутрин въртя 5мин до като запали .. Аз мисля че е от тока защото подгрева ми е добре не може просто така от веднаж да стане така. 100% е от акумолатора поне аз така мисля понеже е боклук и е пукнат отгоре, днес преди да стане така го видях и със селикон го замазах. :roll: няма пари за нов :mrgreen: От какво може да се получи този проблем станал до като давам назад :shock Благодаря на всички компетентни мнения предваритено, извинявам се за романа, но най-малката подробност може да е от значение :)




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Започна да пали трудно?

Мнениеот fox_vt » Съб 05 фев 2011 22:04


Единственото което мога да ти кажа че едва ли е от аку то :idea: Човек ти си въртял нз колко пъти като някои доста дълго което при проблемен акумулатор няма как да стане.Търси проблема другаде и все пак си сипи нафта.


Потребителски аватар
conchu
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italy,Neapol

Re: Започна да пали трудно?

Мнениеот conchu » Вто 15 мар 2011 21:41


От акумолатора е, пукнат.. и е бил 64 апмера. Сега с новия 75 аперажов звяр на Varta пали само до като и покажа ключа :D

ТЕМАТА Е ЗА КЛЮЧ :deal



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта