Благодаря ви предварително.


Supawiza написа:Да започнем от там че едната е 150-ARL а другата 131-ASZ.
Турбините са различни GT1749VB(която държи на по високо налягане) за ARL и GT1749VA за ASZ.
nkod написа:разликите са; турбо,водна помпа,интеркулер,ARL е по разреден .
nPaCe™ написа:Supawiza написа:Да започнем от там че едната е 150-ARL а другата 131-ASZ.
Турбините са различни GT1749VB(която държи на по високо налягане) за ARL и GT1749VA за ASZ.
Да, друго което аз лично знам е, че болтовете на главата са други - по-яки са при ARL.
Софт-а на мап-а е друг. (нормално)![]()
Спирачките доколкото видях са еднакви...
nPaCe™ написа:Да питам също, че имам спор с един приятел. Може ли да се сложи блоу офф на тоя мотор? Има ли изобщо блоу офф инсталиран заводски?
wnaso написа:Този ARL си доиде с монтиран блоу офф ,но съм го премахнал че клиентите не им харесва да виждат такива неща.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
vw16v написа:Степен на сгъстяване 18,5 за ARL и 19 за ASZ.ARL очевидно е по-разреден и е доста вероятно да има разлики в главата.Дюзите също мисля,че са различни.
wnaso написа:nPaCe™ написа:Да питам също, че имам спор с един приятел. Може ли да се сложи блоу офф на тоя мотор? Има ли изобщо блоу офф инсталиран заводски?
Този ARL си доиде с монтиран блоу офф ,но съм го премахнал че клиентите не им харесва да виждат такива неща.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: buhata84 и 13 госта