Vento-Гарнитура на глава- натягане?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 21 юли 2006 21:19


Моя майстор каза че трябва и аз след 1000км ходих да я притегне и от тогава не съм имал проблеми.




Потребителски аватар
tekion
Мнения: 281
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
Автомобил: Meriva
Двигател: 2006
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Мнениеот tekion » Вто 25 юли 2006 14:53


Здравейте,
А някой има ли такава схема(за последователността и силата на стягане) за Golf3, 1,8 ABS?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 25 юли 2006 15:12


Същата е като Вентото :wink:


[Maverick]
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот [Maverick] » Вто 25 юли 2006 23:35


dalike написа:Само ако някой би ме ориентирал какви биха били последствията, ако гарнитурата изпусне и колко фатални биха били? Ще има масло по двигателя, ще се пресече от антифриза, който ще намалява често...??


това и мен ме интересува,някой ако може да отговори :roll:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 26 юли 2006 10:46


Смесва масло и вода и охладителната течност става черна,може да почне да сълзи вода от гарнитурата,колата запозва да прекъсва и загрява,нее приятно.


dalike
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dalike » Сря 26 юли 2006 14:12


Achim Lauritzen написа:Смесва масло и вода и охладителната течност става черна,може да почне да сълзи вода от гарнитурата,колата запозва да прекъсва и загрява,нее приятно.


На мен охладителната течност ми изтича постоянно-сега като се загледах пуска от гарнитурата, но не тая голямата на главата на двигателя, а на една малка дето забива челно в двигателя....незнам дали има връзка ?! Ще потърся тази малката и ще ходя някъде да я сменят.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Чет 27 юли 2006 17:45


като си купиш нова гарнитура има снимка как и с колко да притягаш.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Вто 10 апр 2007 16:26


Сменихме гарнитура на главата на Г2 1,8 ми. Използвахме старите болтове като "майстора" първо ги притегна с обикновенна тресчотка до здраво и след това с динамометричен ключ. Първо до 9 Nm и след това до 10 Nm. като 4 болта не изключиха динамометричният ключ на 10 Nm /не изпука ключа както на другите 4, въпреки че ключа явно подмина ъгъла на завъртане на другите 4/. Какво да правя???? Дали след 1000 км пак да натягам или да го оставя така? Малко ли е на 10 Nm?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 10 апр 2007 17:47


Мойта майстора си я стегна както трябва и като го питах да идвам ли след 1000 км. ме погледна странно и каза -"Т'ва да не е Москвич".После питах и Васко и той също ми каза -"При правилно затягане не се донатяга".Става дума за 1.8 ABS.

За различните двигатели е различно.При някой се стягат до едно положение изчаква се определено време или се стартира двигателя и се чака да загрее до определена темперетура, след което се донатяга пак.

За по-старите модели на VW имам спомени, че само на някакъв дизелов двигател се донатягаха след 1000 км.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 10 апр 2007 18:50


Като ходих за притягане на 1000км още към половин оборот мина докато щракне ключа.Няколко майстора съм питал за притягането и всички казват че е задължително притягането на 1000км.При първата ми смяна не я ходих за притягане и след няколко месеца пак протече.И още нещо- притягането се извършва на напълно изтинал двигател.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 10 апр 2007 19:43


на опела правих ремонт на двигателя и маистора каза че не се притяга после!!!на старите коли се притягало на тия , не!!!вече 60 000км. минаха и няма ядове...не се стяга!


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Сря 11 апр 2007 11:35


Както вече казаха колеги - не прави допълнително притягане, ако първоначално е направено правилно затягане. Но това при условие, че се използват нови болтове. Със старите всичко е късмет - може и да се получи добре, но е и много вероятно някой от болтовете да започне да се усуква при затягането и да не може да се достигне необходимия момент на затягане.
Така, че е добре когато е демонтирвана главата по някаква причина - да се сменят болтовете с нови и да се спазят точно инструкциите за затягане ( има ги в упътването на новата гарнитура ).


vulio_
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 09 фев 2009 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Re: Vento-Гарнитура на глава- натягане?

Мнениеот vulio_ » Сря 10 мар 2010 17:28


на 1.8 абс на колко килограма се притяга и кви са тия 90 градуса


emoangelow
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 18:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento-Гарнитура на глава- натягане?

Мнениеот emoangelow » Сря 10 мар 2010 18:21


доста неща написани но..на болтовете си пише с колко се натягат :да:


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Vento-Гарнитура на глава- натягане?

Мнениеот keymaker » Сря 10 мар 2010 19:22


vulio_ написа:на 1.8 абс на колко килограма се притяга и кви са тия 90 градуса

първо се притягат на 40 Н/м или ~4кг/м
после още един път на 60 Н/м или ~6кг/м
и после още 2 стягания на 90* но не на водата ами от положението от което се намира ключа(не се ползва динамометричния ключ ,че има опасност от повреда)
тия процедури се извъшват по схемата на стягане.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 60 госта