Васе, не е така. Като изнесеш датчика, ти лъжеш компа, че има повече кислород. Той пръска повече гориво - колата гори повече и не върви повече, ламбдата се мъчи да корегира сместа и става едно голямо безмислено смятане.
А като вкарваш студен въздух в мотора - той е по-богат на кислород, съответно може да окисли (изгори) повече гориво - отдава повече мощност при нормален разход на гориво.
Взимане на студен въздух голф 3 ( От къде ? )
- golf3gtivr6
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 424
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Взимане на студен въздух голф 3 ( От къде ? )
да имам представа какво е еталбонд , работил съм 3 години с него . Но с какво го захвана за "рога" отпред ? И така не спираш ли притока на въздух ?
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Взимане на студен въздух голф 3 ( От къде ? )
koи e дат4ика тои маи е в дебитомера и неможе да се извади.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Взимане на студен въздух голф 3 ( От къде ? )
Vento написа:Васе, не е така. Като изнесеш датчика, ти лъжеш компа, че има повече кислород. Той пръска повече гориво - колата гори повече и не върви повече, ламбдата се мъчи да корегира сместа и става едно голямо безмислено смятане.
А като вкарваш студен въздух в мотора - той е по-богат на кислород, съответно може да окисли (изгори) повече гориво - отдава повече мощност при нормален разход на гориво.
сега чак попадам случайно на тази тема.
не е изобщо така.
помисли-къде ще го сложиш тоя датчик най на студено-няма да го завреш във фризера я...

ще го сложиш там, където топплината от мотора няма да му влияе. и ще дава доста по достоверна информация за истинската температура на входящия въздух...

не да работи колата и да четеш на вага 60 градуса при околна температура 30 примерно...
капиш?

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Взимане на студен въздух голф 3 ( От къде ? )
Васковци, не ми се спори по тая тема. Правил съм абсолютно всички възможни проби и експерименти с 1,8 моно моторите (RP и ABS). И продължавам ежедневно. Едва ли друг е правил толкова тестове. Всеки да прави каквото прецени, аз за себе си знам.
Ако нещата вървят добре, надявам се към края на март да изкарам Голфа още по-силен от преди - около и дай Боже над 120 коня от 1,8 моноинжекция. Та нещата по тоя мотор да кажем съм ги пробвал. И смятам, че местенето на датчика не помага.
Ако нещата вървят добре, надявам се към края на март да изкарам Голфа още по-силен от преди - около и дай Боже над 120 коня от 1,8 моноинжекция. Та нещата по тоя мотор да кажем съм ги пробвал. И смятам, че местенето на датчика не помага.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: V. Tarnovo
Re: Взимане на студен въздух голф 3 ( От къде ? )
Малък ъп
И при мен на студен двиг колата върви по-добре.
На AFT датчика за темп. на входящия въздух е на всмукателните колектори, които както знаете минават над двигатела и са от алуминий, т.е. доста се нагряват. На VAG COM ми показва 70 градуса темп на входящия въздух!!! Дали то това му е реалната температура? Колата е с конусен филтър и не добър резонатор. Направих кажи речи цяла нова въздушна кутия около спортния филтър, като разчитам да влиза свеж въздух от около фара и калника и да не се нагрява от двигатела. За съжаление не съм го мерил в движение, но на място със и без тази доработка разлика няма
. Ще изолирам кутията, ще меря в движение ако има подобрение ще пусна снимки.
И при мен на студен двиг колата върви по-добре.
На AFT датчика за темп. на входящия въздух е на всмукателните колектори, които както знаете минават над двигатела и са от алуминий, т.е. доста се нагряват. На VAG COM ми показва 70 градуса темп на входящия въздух!!! Дали то това му е реалната температура? Колата е с конусен филтър и не добър резонатор. Направих кажи речи цяла нова въздушна кутия около спортния филтър, като разчитам да влиза свеж въздух от около фара и калника и да не се нагрява от двигатела. За съжаление не съм го мерил в движение, но на място със и без тази доработка разлика няма

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта