Здравейте.Колата е GOLF III 1.6 101к.AFT мотор,1997 година.От около две години я карам на газ/с газов инжекцион съм/.Преди една седмица почистих стъпковия мотор със спрей.
Проблема е следния:От два дена сутрин около два часа не мога да я запаля на бензин.При завъртане понякога се чува "бръм",понякога не иска и да избръмчи.Скапвам акумулатора,зареждам го и отново я мъча.Когато най-после запали ,цял ден нямам никакви проблеми с паленето.Всичко това до следващата сутрин.
Проверил съм:
1.Бензина стига до рейката на инжекциона.
2.Закачихме я на компютър и имаше само грешка в ламбда сонда,която изтрихме и след това не я показа отново.
3.За по-сигурно разкачих и акумулатора и за около час държах колата без ток.
Моля дайте ми съвет,къде другаде да се насоча и да проверя.
Поздрави.
Проблем с паленето.
- latincho
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Проблем с паленето.
Последна промяна от latincho на Пет 18 фев 2011 7:43, променено общо 1 път.
Re: Проблем с паленето.
А искра ходи ли .Кабели свещи ако е било влажно.После съхне и пали.Имобилаизер може да е.Датчик на хол или бобина.
- latincho
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с паленето.
Забравих да спомена,че съм сменил свещи,капачка и палец.
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Проблем с паленето.
Аз имах подобен проблем. Преди около две седмици не искаше да запали сутринта. Вън беше студено, но колата беше в гараж.
Въртеше, но нямаше палене. Нямаше искра. Съмнението беше да хол-датчика, при теста с диода не показа никакви признаци на живот.
По време на тегленето към сервиза запали точно пред входа(на скрост). След това нямаше проблеми, докато онзи ден изгасна на
едно кръсотивище и тролея щеше да ме отнесе(на "Вапцаров" и "Македония", в Пловдив). След това пак теглене. По пътя за сервиза
пак запали изненадващо, но след многобройни опити(От "ШЕЛ"-а на "Вапцаров" запали до Младежкия хълм).
В последствие се оказа, че хол-датчика и здрав, а пробелма е в бобината.
Възможнони причини:
1.темп.датчик - откачи буксата и пробвай да запалиш.
2.Хол-датчик в делкото - тества се с диод.
3.Бобина(или комутатор) - двете са в един корпус. - проба със смяна от работещ голф.
П.С. Твоя голф е пълна инжекция, но AutoData казва, че и при теб е същата система.
За по-специфични работи онтосно AFT, ако има някой по - запознат да изкаже мнение.

Въртеше, но нямаше палене. Нямаше искра. Съмнението беше да хол-датчика, при теста с диода не показа никакви признаци на живот.
По време на тегленето към сервиза запали точно пред входа(на скрост). След това нямаше проблеми, докато онзи ден изгасна на
едно кръсотивище и тролея щеше да ме отнесе(на "Вапцаров" и "Македония", в Пловдив). След това пак теглене. По пътя за сервиза
пак запали изненадващо, но след многобройни опити(От "ШЕЛ"-а на "Вапцаров" запали до Младежкия хълм).
В последствие се оказа, че хол-датчика и здрав, а пробелма е в бобината.
Възможнони причини:
1.темп.датчик - откачи буксата и пробвай да запалиш.
2.Хол-датчик в делкото - тества се с диод.
3.Бобина(или комутатор) - двете са в един корпус. - проба със смяна от работещ голф.
П.С. Твоя голф е пълна инжекция, но AutoData казва, че и при теб е същата система.
За по-специфични работи онтосно AFT, ако има някой по - запознат да изкаже мнение.

- beckham89
- Мнения: 41
- Регистриран на: Съб 17 май 2008 19:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем с паленето.
провери си тоците,при мен отказа на цяло оказа се бобина с комутатор,което е заедно...
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 19 ное 2010 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Проблем с паленето.
latincho написа:Забравих да спомена,че съм сменил свещи,капачка и палец.
И задължително, в твоя случай, да отхвърлиш некоректна работа на имобилайзер, допълнителен ключ или кабелни връзки (в т.ч. букси и интервенции по ел.инсталацията).
- latincho
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с паленето.
Благодаря за отговорите.Днес реших проблема.Оказа сетемпературния датчик,който беше блокирал на 117 градуса.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта