Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот red.devilll » Съб 19 фев 2011 20:40


pavlikianov написа:
Jonkata_v написа:pavlikianov каква марка о-пръстени сложи,и сменил ли си реглажни болтове,болтове на кобилиците и на държачите на дюзите?


О-пръстените са на Виктор Рейнц - 27 лв комплект , не съм сменил болтовете на кобилиците, на държачите на дюзите и реглажните болтове, смених само гумичките, бронзовата втулка , една зегерка и този елемент който е между дюзата и реглажния болт. Доколкото знам има друг модел дюзи при който е задължителна смяната на реглажния болт, но при мен не видях смисъл. Този елемент между дюзата се беше износил но самия регулиращ болт поне не личеше на него да има износване.

Колега от къде са тези ремонтни комплекти и тази цена за четирите ли е или само за една.




Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Съб 19 фев 2011 20:45


red.devilll написа:Колега от къде са тези ремонтни комплекти и тази цена за четирите ли е или само за една.



това е комплект за една ПД , за 4-те 4х27 лв! От магазин Ауто Плюс в Плевен ги взех !


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот red.devilll » Съб 19 фев 2011 21:26


pavlikianov написа:
red.devilll написа:Колега от къде са тези ремонтни комплекти и тази цена за четирите ли е или само за една.



това е комплект за една ПД , за 4-те 4х27 лв! От магазин Ауто Плюс в Плевен ги взех !

благодаря ти колега.Питам защото ще свалям главата и искам да се подготвя със всички възможни части и ако нещо не слагам да го върна,а не да го търся в последния момент


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот kiki1 » Съб 19 фев 2011 21:38


Евала колега за ентузиазма ти :beer Преди време заради големи "майстори" и аз щях да почвам твоята борба.А защо си тръгнал да сменяваш биелни лагери? И мой съвет, ако сменяваш нещо по сериозно по мотора не е лошо да се допиташ до твоя градски Добромирски. :wink:


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот Jonkata_v » Съб 19 фев 2011 21:47


pavlikianov написа:
Jonkata_v написа:pavlikianov каква марка о-пръстени сложи,и сменил ли си реглажни болтове,болтове на кобилиците и на държачите на дюзите?


О-пръстените са на Виктор Рейнц - 27 лв комплект , не съм сменил болтовете на кобилиците, на държачите на дюзите и реглажните болтове, смених само гумичките, бронзовата втулка , една зегерка и този елемент който е между дюзата и реглажния болт. Доколкото знам има друг модел дюзи при който е задължителна смяната на реглажния болт, но при мен не видях смисъл. Този елемент между дюзата се беше износил но самия регулиращ болт поне не личеше на него да има износване.

Благодаря....
Би ли споделил до колко градуса,или до упор се натиска-стяга дюзата и после се развърта на 220градуса за да се направи реглаж на самата дюза,и гарнитурата на капака на клапаните със силикон ли я намаза или направо нова си взе?


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Съб 19 фев 2011 22:04


kiki1 написа:Евала колега за ентузиазма ти :beer Преди време заради големи "майстори" и аз щях да почвам твоята борба.А защо си тръгнал да сменяваш биелни лагери? И мой съвет, ако сменяваш нещо по сериозно по мотора не е лошо да се допиташ до твоя градски Добромирски. :wink:


Ами относно биелните лагери имам шум в картера който към това накланя везните, а именно колегата Добри го чу първи и най вероятно е така, тези дни може би пак ще го потърся защото се разбрахме да види колата след смяна на О-пръстените.


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Съб 19 фев 2011 22:09


Jonkata_v написа:
pavlikianov написа:
Jonkata_v написа:pavlikianov каква марка о-пръстени сложи,и сменил ли си реглажни болтове,болтове на кобилиците и на държачите на дюзите?


О-пръстените са на Виктор Рейнц - 27 лв комплект , не съм сменил болтовете на кобилиците, на държачите на дюзите и реглажните болтове, смених само гумичките, бронзовата втулка , една зегерка и този елемент който е между дюзата и реглажния болт. Доколкото знам има друг модел дюзи при който е задължителна смяната на реглажния болт, но при мен не видях смисъл. Този елемент между дюзата се беше износил но самия регулиращ болт поне не личеше на него да има износване.

Благодаря....
Би ли споделил до колко градуса,или до упор се натиска-стяга дюзата и после се развърта на 220градуса за да се направи реглаж на самата дюза,и гарнитурата на капака на клапаните със силикон ли я намаза или направо нова си взе?



Затягам бавно до упор и развъртам на 180 градуса а относно гарнитурата- залепих я с сив силикон но не знам точно какъв е но мисля че е на Виктор Рейнц за висока температура, даде ми го приятел майстор точно за това и не съм питал какъв е!


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот Dobromirski » Нед 20 фев 2011 17:18


Не знам колко километра си минал, от както се видяхме, но предполагам, че колата не е седяла като паметник, а ако бяха биелни лагери, отдавна да са завлекли. Но в интерес на истината, наистина си спомням, че тропаше в картера :(


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Нед 20 фев 2011 17:28


Dobromirski написа:Не знам колко километра си минал, от както се видяхме, но предполагам, че колата не е седяла като паметник, а ако бяха биелни лагери, отдавна да са завлекли. Но в интерес на истината, наистина си спомням, че тропаше в картера :(



Ами има няма 5000 км от тогава, не знам какво тропа ама днес я покарах и установих че върви доста по гладко от преди след смяната на О-пръстените и реглажа, може и да не пипам нищо по нея вече ,ще помисля. Снимах диагностиката направена днес след като измих мотора идеално и прегледах всичко по него дали е закачено, като вакуми и кабели. Ето вижте:
Прикачени файлове
5.jpg
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg

Последна промяна от pavlikianov на Нед 20 фев 2011 17:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Нед 20 фев 2011 17:29


up
Прикачени файлове
10.jpg
9.jpg
8.jpg
7.jpg
6.jpg


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Нед 20 фев 2011 17:30


up


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот Jonkata_v » Нед 20 фев 2011 18:06


Евала колега за целия ти труд и цялата информация :applause:


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Пон 21 фев 2011 8:32


Jonkata_v написа:Евала колега за целия ти труд и цялата информация :applause:



Благодаря колега! Доколкото виждам всичко влиза в норми ,мотора няма грешки и освен по-високата порция само в 8-ми и 11-канал има неща който не са в граница май, не съм наясно? Вчера пробвах при работа да откачам датчици за температура, вакум маркучи и буксата на дебитомера и всичко работи! Ако някой може да прегледа всички данни и да ги анализира. Тази сутрин се заслушах при паленето на студен мотор за 2-3 секунди се чуха повдигачите но не много силно и спряха като маслото е на 10 000 км вече и тези дни ще се сменя но прищракването си остана което според мен може би са биелните лагери на вала може би само на една биела защото ясният звук е единичен иначе колата пали и върви доста добре, вчера на 3-та и 4-та при 3500-4000 оборота направо излиташе. Ако се потвърди че са лагери на биелите ще ги сменя и тях и маслото и дано това да е всичко.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот Alek » Пон 21 фев 2011 11:10


Само на мен ли ми се струва, че турбото пренадува (освен ако не е просто пик)?


Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот tsvetanovvvv » Пет 25 фев 2011 23:45


A разхода как е след ремонта?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта