Смяна на глава на Golf2 1,6 с такава от Passat 1,8?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Смяна на глава на Golf2 1,6 с такава от Passat 1,8?

Мнениеот gyb » Пон 24 юли 2006 20:34


Може ли да стане това нещо и какъв ще е ефекта?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 24 юли 2006 20:37


честно ли?:roll:

никакъв... :wink:


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

честно

Мнениеот gyb » Пон 24 юли 2006 20:43


смениха ми я старата с такава защото беше спукана. А може ли ефекта да е отрицателен? струва ми се, че сега се набира по-малко като настъпя..


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 24 юли 2006 20:44


vaskoto1 написа:никакъв... :wink:

да не кажа и отрицателен...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 24 юли 2006 20:54


мдааа зависи от горивната камера-голфъра е прав. ако съвпадат буталата по профил и клапаните по размер и камерата не се променя (всичко това трябва да е премерено от майстора) няма да има отрицателен ефект...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 24 юли 2006 21:15


по принцип разликата е в блоковете ,а не в главите;за вървенето си провери центровката


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 24 юли 2006 21:38


Според ЕТКА главите(необурудвани) на EZ,PN,GU,RP,RH,RF са еднакви - разликата е само в разпределителния вал.
Та според мен с глава(вал) от 1.8 би трябвало да върви повече...изпробвано е ;)


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Вто 25 юли 2006 18:50


Li4o написа:Според ЕТКА главите(необурудвани) на EZ,PN,GU,RP,RH,RF са еднакви - разликата е само в разпределителния вал.
Та според мен с глава(вал) от 1.8 би трябвало да върви повече...изпробвано е ;)

Въпроса е дали са сменили и вал или само необорудвана глава...


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

цяла

Мнениеот gyb » Вто 25 юли 2006 23:24


Майстора каза, че е сменил главата с оборудвана с всичките й неща. Колата върви по различен начин от преди. Със старата се рязкаше повече при тръгване, докато с тази тръгва по-плавно. Но не липсва мощност, защото качвам баира по същия начин, дори си мисля, че при ниски обороти - 2200 двигателя има повече мощност от преди. Не мога да разбера по-добре ли е или не, трябва да направя тест за скорост :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта