Здр, проблема е следния
Голф-а е 2-ка Digijet, както стана ясно в една тема за газова уредба.
Сутрин, няма значение колко е студено или топло - пали "чакмак", и след около 10 секунди максимум губи обороти и гасне. Това се случва минимум един път, а може и няколко. Няма значение дали "помпя" педала да държи обороти...пак си гасне. И много мирише на бензин. Т.е. не е много, а си е пропорционално на бройката гаснения. След тея мурафети после може да я паля и гася, колкото искам - няма проблем.
Това се появи наскоро - да кажем от около месец. Кабелите и кутията са сменени преди 2 месеца, едва ли е от тях.
Моля помагайте. Горивен филтър не е сменян от поне 2-3 години...(въпреки че изобщо незнам къде е и какво представлява) казвам го защото ми казаха че трябва да го сменя (не беше свързано с този проблем)



Golf2 Digijet 1,3 - сутрин гасне и мирише на бензин
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:+ температурния датчик. синичкия-сменяй!
т'ва пък що? А и може ли по-подробно да ми обясните, тези работи дето ги пишете защо да ги сменям, т.е. примерно - те вършат еди кво си...сега като са се износили (счупили), става това и това... Ако не се смени ще стане еди кво си...Може да караш още N хиляди километра така...сега е лято и може да започне да пуска по повече бензин и да стане еди кво си...
А и тези три неща - датчика, сондата и горивния филтър, лесно ли се сменят, САМО те ли е достатъчно да се сменят за да се отстрани проблем?
Какви пари горе-долу ще отидат? Какво точно правят, че да се появи този проблем, и то само след като колата не е палена повече от 10 часа?!?
Щом в самото начало на паленето гасне, не е от ламбда сондата - на нея и трябва време докато започне да работи.
Синичкия датчик показва до колко е заграла колата (демек колко градуса ти е охлаждащата течност) и подава инфо към компютърчето за правилното обогатяване на горивно-въздушната смес (фаза на загряване-обогатяване)
Та откачаш този датчик преди да запалиш и гледаш какво става.
Пишеш тук и продължаваме да гледаме в кълбото и да гадаем
Синичкия датчик показва до колко е заграла колата (демек колко градуса ти е охлаждащата течност) и подава инфо към компютърчето за правилното обогатяване на горивно-въздушната смес (фаза на загряване-обогатяване)
Та откачаш този датчик преди да запалиш и гледаш какво става.
Пишеш тук и продължаваме да гледаме в кълбото и да гадаем

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ognqn и 119 госта