Golf2 Digijet 1,3 - сутрин гасне и мирише на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Golf2 Digijet 1,3 - сутрин гасне и мирише на бензин

Мнениеот MixMike » Пон 24 юли 2006 14:58


Здр, проблема е следния
Голф-а е 2-ка Digijet, както стана ясно в една тема за газова уредба.
Сутрин, няма значение колко е студено или топло - пали "чакмак", и след около 10 секунди максимум губи обороти и гасне. Това се случва минимум един път, а може и няколко. Няма значение дали "помпя" педала да държи обороти...пак си гасне. И много мирише на бензин. Т.е. не е много, а си е пропорционално на бройката гаснения. След тея мурафети после може да я паля и гася, колкото искам - няма проблем.
Това се появи наскоро - да кажем от около месец. Кабелите и кутията са сменени преди 2 месеца, едва ли е от тях.
Моля помагайте. Горивен филтър не е сменян от поне 2-3 години...(въпреки че изобщо незнам къде е и какво представлява) казвам го защото ми казаха че трябва да го сменя (не беше свързано с този проблем)




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 24 юли 2006 16:10


май ламбда сонда...
мда, и горивния е отзад до резервоара, смени го...


MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MixMike » Сря 26 юли 2006 8:35


тва ли е всичко?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 26 юли 2006 8:37


+ температурния датчик. синичкия-сменяй!


MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MixMike » Сря 26 юли 2006 11:45


vaskoto1 написа:+ температурния датчик. синичкия-сменяй!


т'ва пък що? А и може ли по-подробно да ми обясните, тези работи дето ги пишете защо да ги сменям, т.е. примерно - те вършат еди кво си...сега като са се износили (счупили), става това и това... Ако не се смени ще стане еди кво си...Може да караш още N хиляди километра така...сега е лято и може да започне да пуска по повече бензин и да стане еди кво си...

А и тези три неща - датчика, сондата и горивния филтър, лесно ли се сменят, САМО те ли е достатъчно да се сменят за да се отстрани проблем?
Какви пари горе-долу ще отидат? Какво точно правят, че да се появи този проблем, и то само след като колата не е палена повече от 10 часа?!?


FIAT
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 25 фев 2006 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот FIAT » Чет 27 юли 2006 10:21


Щом в самото начало на паленето гасне, не е от ламбда сондата - на нея и трябва време докато започне да работи.
Синичкия датчик показва до колко е заграла колата (демек колко градуса ти е охлаждащата течност) и подава инфо към компютърчето за правилното обогатяване на горивно-въздушната смес (фаза на загряване-обогатяване)
Та откачаш този датчик преди да запалиш и гледаш какво става.
Пишеш тук и продължаваме да гледаме в кълбото и да гадаем :)


MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MixMike » Пон 31 юли 2006 14:07


ами ок, ама аз нямам син датчик...или поне не свети
Т.е. никога не е светел...къде се намира?
И за какво загряване става въпрос, като гасненето става на 10-тата секунда от завъртането на ключа. Демек температурата едва ли е мръднала и 1 градус... :shock


MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MixMike » Сря 02 авг 2006 15:39


и кво??? никой не знае?!? :shock



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 128 госта