



Vento написа:Като режете и олекотявате движищи се части по мотора, не прекалявайте, защото се губи много от въртящия момент, който именно тегли колата. Двигателят става като мотоциклетен - развърта се много бързо и до много високи обороти, но няма толкова тяга... Аз направих тая грешка с една Лада, дето имам... сега влиза в 10-11.000 оборота (с ладов мотор!), ама оборотите са празни - няма я тягата. Повече няма да повторя тая грешка да олекотявам де що има на макс. Внимавайте и вие и не прекалявайте! Именно това, което тежи и забавя развъртането - като се развърти пък - дърпа колата.
vr_mk2 написа:По-скоро - направи си истински. Калкулатора го знаеш къде е, както си тръгнал, мисля, че 4-1 е твоя колектор.
kav4o написа:Оригиналния колектор си е по-добре от китайски рейсланд 4-2-1чудния рейсланд отпушва кр и пл малко заради чунунения при тях, но абф-а се спъва малко с китаеца
не е лош вариант да се направи по калкулатора или да се прекопира някоя истинска марка..
Сиромаха написа:Емо намери един Глобулски телефон да се наприказваме.Имам 1000 минути само за тебе.Ще ти кажа какво още трябва и как.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта