мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER

Мнениеот mk1 » Вто 15 фев 2011 23:27


позанимавах се с изпускателя днес ....

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: мк1- POWER

Мнениеот tubotipo » Чет 24 фев 2011 22:46


някакъв напредък?
айде че идва пролетта:)
да побръмчим както едно време


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER

Мнениеот mk1 » Пет 25 фев 2011 4:29


заварших порта на кратунката (с надзора и непрестанните савети на Жоро )
напаснах ги колекторите към главата . трябва я наснимама и да кача снимки преди да я зглобим :banghead:
порачах си биелни лагери ацл реисинг , но ги обаркаха и ги варнахме в софия .
трябва да се реже колановия вал и да орежем маховика тези дни .
чакам да пекне сланце и да се занимая с коша докато не сме зглобили моторя ....
абе в общи линиии доста работа ме очаква :cry:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER

Мнениеот Vento » Пет 25 фев 2011 9:12


Като режете и олекотявате движищи се части по мотора, не прекалявайте, защото се губи много от въртящия момент, който именно тегли колата. Двигателят става като мотоциклетен - развърта се много бързо и до много високи обороти, но няма толкова тяга... Аз направих тая грешка с една Лада, дето имам... сега влиза в 10-11.000 оборота (с ладов мотор!), ама оборотите са празни - няма я тягата. Повече няма да повторя тая грешка да олекотявам де що има на макс. Внимавайте и вие и не прекалявайте! Именно това, което тежи и забавя развъртането - като се развърти пък - дърпа колата. :012:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER

Мнениеот mk1 » Пет 25 фев 2011 12:25


Vento написа:Като режете и олекотявате движищи се части по мотора, не прекалявайте, защото се губи много от въртящия момент, който именно тегли колата. Двигателят става като мотоциклетен - развърта се много бързо и до много високи обороти, но няма толкова тяга... Аз направих тая грешка с една Лада, дето имам... сега влиза в 10-11.000 оборота (с ладов мотор!), ама оборотите са празни - няма я тягата. Повече няма да повторя тая грешка да олекотявам де що има на макс. Внимавайте и вие и не прекалявайте! Именно това, което тежи и забавя развъртането - като се развърти пък - дърпа колата. :012:

споко тази кола ми е проект ... отдавна не е за всекидневно каране (не забравяи това) не ме интересува какво казват хората за олекотяването , поставил сам си го за цел и си следвам ясно концепцията ...
:twisted:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER

Мнениеот Vento » Пет 25 фев 2011 17:29


ОК, аз само обяснявам предимства и недостатъци, ти преценявай.


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: мк1- POWER

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Съб 26 фев 2011 0:26


mk1 написа:позанимавах се с изпускателя днес ....

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

сичко хубаво ама този колектор.....земаи истински


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: мк1- POWER

Мнениеот vr_mk2 » Съб 26 фев 2011 1:28


По-скоро - направи си истински. Калкулатора го знаеш къде е, както си тръгнал, мисля, че 4-1 е твоя колектор.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER

Мнениеот mk1 » Съб 26 фев 2011 4:44


vr_mk2 написа:По-скоро - направи си истински. Калкулатора го знаеш къде е, както си тръгнал, мисля, че 4-1 е твоя колектор.

4-1 не става ... не може да мине през стаблизиращата щанга ...
коктора е 100 пати по хубав от тези на пазара , за нуждите които ми трябва е повече от достатачен . съдя от опита на приятели изпробвали доста генерации на различни автомобили .
трябва да кача снимки на подготвената глава :twisted:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: мк1- POWER

Мнениеот kav4o » Съб 26 фев 2011 9:51


Оригиналния колектор си е по-добре от китайски рейсланд 4-2-1 mhihi чудния рейсланд отпушва кр и пл малко заради чунунения при тях, но абф-а се спъва малко с китаеца mhihi не е лош вариант да се направи по калкулатора или да се прекопира някоя истинска марка..


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER

Мнениеот mk1 » Съб 26 фев 2011 19:49


kav4o написа:Оригиналния колектор си е по-добре от китайски рейсланд 4-2-1 mhihi чудния рейсланд отпушва кр и пл малко заради чунунения при тях, но абф-а се спъва малко с китаеца mhihi не е лош вариант да се направи по калкулатора или да се прекопира някоя истинска марка..

на 100 % съм сагласен !


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER

Мнениеот mk1 » Съб 26 фев 2011 20:06


ето как се преправя дросела за да се напасне на педала за гаста с този на дросела от алфа 164 :idea: използвам рамото на кр-дросела и се заварява на оста на дросела

Изображение

Изображение

загладих болтчетата на дроселовата клапа

Изображение

този ръб е 2-3 мм.

Изображение

и реих да го потрна , нищо че е бесмислено , просто ми се занимава с глупости mhihi

Изображение

Изображение

после го позагладих малко

Изображение

и ето това се получи в краина сметка

Изображение


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER

Мнениеот mk1 » Съб 26 фев 2011 20:24


нямаше смисал да ги заострям но все пак се позанимавах
изпускателните портове :

Изображение

Изображение

смукателните портове :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

не знам как да оправя несаваршенствата на главата под леглата на клапаните :banghead:

Изображение


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: мк1- POWER

Мнениеот Сиромаха » Съб 26 фев 2011 20:33


Емо намери един Глобулски телефон да се наприказваме.Имам 1000 минути само за тебе :lol: .Ще ти кажа какво още трябва и как.


Потребителски аватар
55555
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: мк1- POWER

Мнениеот 55555 » Нед 27 фев 2011 15:51


Сиромаха написа:Емо намери един Глобулски телефон да се наприказваме.Имам 1000 минути само за тебе :lol: .Ще ти кажа какво още трябва и как.

Колега,обяснявай направо тук за да четеме всички който имаме желание да понаучиме нови неща,пък дори да не е толкова подробно. :beer Ако колегата няма нищо против да е във темата му разбира се.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта