Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот vaskoto1 » Вто 22 фев 2011 19:34


аз затова и ще продължа да насъсквам КЗП.
аз съм огромен късметлия че имам вас, а има хора, които никого си нямат и не познават... и горят...
тъпоча :banghead:




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20236
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот Vlad777 » Съб 26 фев 2011 0:30


Има ли някакво развитие?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот vaskoto1 » Съб 26 фев 2011 1:01


излезе статията в седмичен труд, мтел прекратиха фалшивия номер, чакам КЗП за да ги насъскам като се обадят.
засега е толкова...


Потребителски аватар
Fen united
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 21 дек 2008 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот Fen united » Съб 26 фев 2011 12:03


Батка,трябваше да им влезнеш като Леонид на персиец(кога ги рита в дупката)!Аз нямаше да се въздържа въпреки благия си нрав(еле,па на фъфльо)! scare Силата е с нас!


Потребителски аватар
inzovo
Мнения: 1128
Регистриран на: Нед 25 май 2008 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот inzovo » Съб 26 фев 2011 12:11


Всички хора трябва да си търсят правата :да:


julian17
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 20 окт 2008 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот julian17 » Пон 07 мар 2011 10:16


Малко със закъснение и тук

http://www.citroen-bg.net/forum/viewtop ... =4&t=44894


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот vaskoto1 » Пет 17 юни 2011 0:11


уважаеми колеги!
най после, днес получих отговор от КЗП!!! доживях!
получено становище по канален ред-без попечителство и без асистенция. т.е. ако бях без ничия помощ-това щеше да е всичко, с което да се боря с хенди.
оставям на вас да си направите изводите доколко сте защитени от КЗП като потребители.
аз не се почуствах защитен, ма никак...



Изх.№ Ц-03-2174/16.06.2011г.


ДО
Г-ЖА ...

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ...,

По повод постъпила Ваша жалба в Комисия за защита на потребителите /КЗП/ с вх.№ Ц-03-2174/21.02.2011г., Ви уведомявам следното:
Относно подписания договор в офис на „Хенди Тел” ЕООД за мобилни услуги, в който не са попълнени или частично попълнени реквизитите на същия Ви информирам, че на заседание на КЗП е взето решение, документирано в Протокол №14 от 04.4.2011г., в което от събраните документи и направения анализ, имайки предвид броя на постъпилите жалби и посочените еднотипни методи на предлагане на услугата към потребителите, Комисия за защита на потребителите е отправила препоръка да преразгледа политиката си при привличане на нови клиенти.
Относно попълнени по този начин реквизитите на договорите от страна на служителите на „Хенди Тел” ЕООД , Ви уведомявам, че Закона за електроните съобщения /ЗЕС/ гласи:
Чл. 228. Индивидуалният договор при общи условия между предприятието, предоставящо обществени телефонни услуги, и крайния потребител съдържа най-малко:
1. идентификационни данни на крайния потребител;
2. телефон (факс, електронен адрес) и адрес на крайния потребител;
3. вид и описание на услугите;
4. срок на ползване на услугите;
5. цени, ценови пакети или тарифи, условия и срокове на плащане;
6. условия за продължаване и прекратяване на индивидуалния договор.
Ако действията на „Хенди Тел” ЕООД противоречат на ЗЕС, то това би следвало да бъде установено от Комисия за комисия за регулиране на съобщенията, която притежава контролни правомощия по него.
Спорът по отношение на договорните задължения е гражданско-правен и за разрешаването му може да се обърнете към съдебните институции, тъй като съгласно разпоредбите на чл. 20а. от Закона за задълженията и договорите /ЗЗД/ „Договорите имат сила на закон за тези, които са ги сключили. Договорите могат да бъдат изменени, прекратени, разваляни или отменени само по взаимно съгласие на страните или на основания, предвидени в закона”. КЗП няма правомощия да изменя, прекратява, разваля или отменя каквито и да е договори. Доколкото същият е валидно сключен, породил е правни последици и не са налице основанията, посочени в ЗЗД за унищожаване или нищожност на договора, то той може да бъде прекратен единствено по начина и при условията, указани в него.
Редно е да допълним също, че прекратяването, изменението, цялостното или частичното неизпълнение на договорните задължения не е въздигнато от Закона като административно нарушение, поради което същият изключва налагането на санкция. Комисия за защита на потребителите, в качеството и на административен контролен орган не разполага с правомощия да решава гражданскоправни спорове, задължавайки виновната страна да извърши някакви действия /в случая прекратяване на договора/ и/или да заплати неустойка или обезщетение на изправната страна. Такива правомощия има единствено и само на съдебната институция. Ваше право е да предявите иск по съдебен ред.
Редно е да отнесете въпроса до оператора, в чиито компетенции е сключване и прекратяване на договорите.Необходимо е да получите отговор от “Мобилтел” ЕАД, и в случай, че не сте удовлетворена от него, тъй като възникващият спор около изпълнението на договорните задължения е гражданско-правен, за разрешаването му може да се възползвате и от помирителното производство уредено в ЗЗП, за което е необходимо да предоставите договор с оператора.
По отношение на упоменатото по-горе помирително производство по ЗЗП Ви информирам, че съгласно Закона за защита на потребителите /ЗЗП/, Помирителните комисии съдействат за разрешаването на спорове между потребители и търговци.
Съдействието се осъществява по искане на потребителя с местоживеене в района на действие на съответната помирителна комисия. За целта следва да подадете заявление, което задължително трябва да съдържа следните реквизити: трите имена, ЕГН, адреса и телефон на заявителя, наименование и адрес на лицето, срещу което се подава заявлението, изложение на обстоятелствата по спора и конкретното искане, както и писмени доказателства, с които разполагате, дата и подпис на заявлението. Така попълненото заявление се подава в деловодството на РД-София при КЗП с адрес гр. София, пл. „Славейков” №4 А, стая 409.
Следва да имате предвид, че споровете които възникват между МТел и неговите клиенти не могат да бъдат разрешени от административен орган, какъвто е КЗП.
Относно договорите, съгласно текста на чл.105 от Общите условия, “Споровете между страните по индивидуалния договор и по настоящите ОУ се решават чрез непосредствени преговори между тях. При непостигане на съгласие, всяка от страните може да поиска съдействието на Комисията за регулиране на съобщенията или да отнесе спора пред компетентния съд в гр. София”.
Надяваме се да сме Ви били полезни с отговора на поставения от Вас проблем.




С уважение,

ИЛИАНА ЦОЛОВА
За Директор на дирекция
„Защита на икономическите
интереси на потребителите”:


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6360
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот ktamen » Пет 17 юни 2011 1:29


КЗП, подобно на повечето държавни институции съществува само за да има повечко топли местенца за държавни служители, които както става ясно от становището им нямат нито желание нито право(?!?!?) да защитят потребителите, това разбира се ни най-малко не им пречи да си получават заплатите, плащани от същите тези потребители.
Преди няколко години имах проблеми с една застрахователна компания тогава потърсих помощта на Застрахователен надзор и получих почти същия отговор.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот ALESYZ » Пет 17 юни 2011 10:27


Аз пък съм доволен от Хенди. Преди 4-5 г. си купих от тях телефон за 1000 лв., после за 1500 и после пак, други телефони, пак скъпи, никакви ядове съм нямал. Договори съм подписвал за услуги, лизинги съм плащал, никакви ядове. Това в Търговище и Попово. Така да се плюе наред, не приемам. Доказано виновните, да си носят последствията.


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот mely » Пет 17 юни 2011 11:30


ktamen написа:КЗП, подобно на повечето държавни институции съществува само за да има повечко топли местенца за държавни служители, които както става ясно от становището им нямат нито желание нито право(?!?!?) да защитят потребителите, това разбира се ни най-малко не им пречи да си получават заплатите, плащани от същите тези потребители.
Преди няколко години имах проблеми с една застрахователна компания тогава потърсих помощта на Застрахователен надзор и получих почти същия отговор.

Точно.Отначало търговците ги е беше страх от тях понеже не бяха наясно с правомощията им и само името им всяваше респект,но след като видяха реално за какво иде реч....Сега КЗП са точно поредната институция която издържаме.И аз не съм видял никакво съдействие от тях...напротив само дето не ми писаха че аз съм крив.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот Петър Петров » Пон 20 юни 2011 21:57


ALESYZ написа:Аз пък съм доволен от Хенди. Преди 4-5 г. си купих от тях телефон за 1000 лв., после за 1500 и после пак, други телефони, пак скъпи, никакви ядове съм нямал. Договори съм подписвал за услуги, лизинги съм плащал, никакви ядове. Това в Търговище и Попово. Така да се плюе наред, не приемам. Доказано виновните, да си носят последствията.

Ти ако искаш и през месец си пазари телефони, даже и за 2000 лева, ама плюването не е наред - покажи къде точно се плюе наред, без пример?!?
п.п. Ти да не си некое големо човече в Хенди та след толкова страници нищо не видя :beat_butt2 :beat_butt2 :beat_butt2


prince0014
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот prince0014 » Пет 22 юли 2011 22:56


Направих адски тъпата грешка да си зема телефон от хенди.Тея задници ми очерниха живота като разбрах, че не съм си зел тва , дето исках.Та ето я и моята наивна история:Един ден реших да си зема телефон.бях си избрал самсунг стар две.гледам.В Глобул 250 лева,Във Вивател 250 лева в хенди(няма да ги пиша с главна буква тия цървули)240 лева и то нали ми е най-близкото и най удобното място , от дето моиш да си земеш телефон до нас.Добре дайте стар две.А онва маце вика няме го наличен тука ще отида до склада да го взема.И наистига го донесе.Обаче на кутията пище с5230 стар.Аз:извинявайте сигурни ли , че това е стар две.-Да това е.Ама един приятел дето нали по-разбира от телефони ми вика,че тва не е стар две,а стар едно.А на мене компа ми беше развален и няма как да проверя.И сега кът си зех нов комп погледах в нета.Тая тъпа патица ми е дала стар едно като на кристален български език й казах СТАР ДВЕ.Е тогава вече кипнах.Адски са ядосах.И ако тая кучка чете това, да се приготвя за скандал. :censored: :laser :rocketwhore :whip :twisted: :banghead:


berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот berta » Съб 23 юли 2011 10:37


всички които имат някаква връзка с мтел,са измамници :) тея мтел почерниха живота на хорицата сумопомрачителните си сметки от по 1000 лева


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот bobocamaro » Вто 14 фев 2012 18:39


Малко прЕсна сол. Извинявам се
Отидох днес да платя сметка в техен магазин.
Изрично, за да ми дадат повод. mhihi
Оказва се, според тях, че имам "малко" задължение(под 20 лева) към закрит друг номер.
Аз съм дебил, да си питам: кой, не мобилен оператор, кой клошар закрива номер/договор с висящи задължения? :screwy
Формуляра за "прекращението" е в мене.
Пожелах им да си купят свещи(църковни) със задължението ми което не платих.
Номера е закрит преди мноого месеци.
Сега, ако бъркам кажете..отивам и се извинявам. :oops:
Инак, ходете там само за спортни скандали :Mr Green Fun


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

Мнениеот plamen000000 » Чет 01 мар 2012 21:21


Тука с тия оператори си требва секира. И на мен ми е писнало от Глобул-ци, през 2 мин. ми звънят за някакви текущи "оферти", затова,че вие сте лоялен клиент дрън дрън дрън бла бла, какво да ги правя аз, след отговор от моя страна,че сегашния ми тарифен план ме устройва и неискам да се хващам на въдицата им със "зарибяващите изгодни нови тарифни планове", тия на другия ден пак старата песен на нов глас. Как се процедира в случая с досадници?



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта