Dorian написа:Supawiza написа:Интересно Dorian на снимката с използвани инструменти не виждам чук,с какво го избива?
Ами не съм използвал чук защото първо ще се потбие резбата и дори и да направиш всичко както трябва после ще имаш проблем с подбитата резба.
Удрянето с чук няма да помогне защото е клеясало здраво едното рамо и затова съм писал най-сигурно е захващане на менгеме и въртене с някоя тръба или нещо подходящо напраед назад съчетано със някаква смазка и няма как да не излезе,а и няма да е тотално запекло щом моторчето го е въртяло някак си до последно.
п.п.За пластмасата с каналчето,щом не влиза плътно значи има боклуци.Аз след идеалното му почистване с малка отверка и парцалче намазах пластмасата която влиза в каналчето с малко грес и се прибра плътно навсякъде
Браво, колега,супер подробна ти е темата и оправихме проблама на един пасат Б4.
Но чук и менгеме не сме ползвали-със скоба е елегантна работа
,дори скобата беше с 3 раменаhttp://www.thispay.com/catalog/index.php?act=viewProd&productId=4552



Оригиналното покритие няма общо с грес, то е защитно и не клеясва въобще, каквато и смазка да му сложиш. Купи си нов механизъм и си свиркай
.Мисля да изрежа парче от вътрешна авт. гума с размер 5х5см и да направя отвор 10мм със дзамба всредата оста е 12мм и да ги сложа вместо оригиналните гуми и без това загубих едната така можеби ще спра навлизането на вода-бъдещето ще покаже.Темата е много добра благодая на колегите