Обороти празен ход

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Обороти празен ход

Мнениеот digigi » Сря 26 юли 2006 11:16


Здравейте колеги :)
Последно време полото по-често започна да държи обороти около 800 и почва да потреперва и прекъсва лекичко при тръгване, а това за жената е зле :D Почва да гаси колата от време на време или пък да форсира при тръгване до към 3000 щот я истрах да не изгасне... :D
Та въпроса ми е: има ли някъде където да барна нещо по инжекцията че да увелича оборотите на празен ход до около 900 че да е по спокойна работата на двигателя? Едно време на стария карбураторен голф беше лесно с едно винтче само, ама от таз моноинжекция нищо не разбирам :?




Потребителски аватар
BEX---GLX
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
Автомобил: Polo 6R
Двигател: 1.4i
Местоположение: София

Мнениеот BEX---GLX » Сря 26 юли 2006 14:30


колега, ако полото ти е наистина 97 год, то 100% си с пълна инжекция, майка ми има същото - 10.97. Ако е моно, то буквите на двгто трябва да са ти като моите на ибисата - АBD - мойта е 1.4 моно.
ако е пълна инжекция - AEX e кода на ДВГ-то
По въпроса - отиди при някой майстор и ще ти ги вдигнат до колкото трябва - 900 горе-долу - нашето държи толкова :) (така нагласено - на по-ниски обороти харчи по-малко в задръстванията, ама наистина е неприятно - притрисването)
не мисля, че ще ти вземат повече от 10лв.
поздрави :D


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Сря 26 юли 2006 15:35


Колега хвърли ма в "тъч" :woooow: Как да разбера пък сега дали е моно или пълна инжекция?! Честно казано мислех на 100% че е моно. Като махна въздушния филтър отгоре ми прилича по скоро на карбуратор подобно ама знам поне че със сигурност не е карбуратор щот няма карбуратори по това време вече :D , ама чак пълна инжекция не вярвам. Пък и в талона пише 44kW.
Някой ако знае наистина може да помогне... :roll:


Потребителски аватар
poGo
Мнения: 637
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poGo » Сря 26 юли 2006 16:28


digigi написа:.......Пък и в талона пише 44kW.

Колега, в моя талон пише 55 kW, а като си купувам части, по номера на ДВГ. ми вадят, че е 55 кс!! От 2 разчични програми за авточасти!! Аз вече 5 месеца не съм наясно колко коня ми е колата, пък не ми се дават пари за да проверя.
Та исках да кажа да не разчиташ много на талона. ;)
:офф Аз съм MPI и пак ми прилича на карбуратор под капака на въздушния филтър. :lol: Но това може да е заради задкормилното устройство!! хахахха


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Сря 26 юли 2006 19:04


Колега "BEX---GLX" сигурен ли си че когато кода на ДВГ-то е АЕХ то това е пълна инжекция? Щото след като го написа това току що проверих и кода наистина е АЕХ! И дали е 44 kW или има различна мощност някой може ли да ми каже? :roll: Съвсем се обърках вече...
То темата беше за оборотите пък тя къде отиде... :roll: То ако е пълна инжекция не трябва ли да има едни тръби отгоре пък таз няма!


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Чет 27 юли 2006 8:36


Колеги, моята е също с номер AEX и ми казаха в един сервиз, чe колата е пълна инжекция и е 44kW.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 27 юли 2006 16:53


Къде го пише това АЕХ да отида и аз да проверя моя мотор какъв е :roll:


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Чет 27 юли 2006 17:13


Първите три букви от номера на ДВГ-то! Аз лично го мярнах от полицата за каското че ми беше под ръка.
Днес питах един приятел който има сервиз, той се обади в Автотрейд и там му казали че според кода е 40 kW ! :| Ама това пък хич не го вярвам щото си мислех че е повече от 44kW ама по-малко - абсурд! Така че обърквацията е пълна - от всякъде различна информация.


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Чет 27 юли 2006 18:39


Колегата "BEX---GLX" е прав :!: Току що проверих като вдигнах целия въздушен филтър е отдолу какво да видя - нещо като обща рама и 4 инжектора :!: И със сигурност излезе че е многотоков инжекцион(пълна инжекция).
Сега ако може някои просветени колеги да кажат възможно ли е ДВГ-то да е само 44kW :?: Аз си мисля че не може да е само 60коня щото колицата много върви, а пък и сравнявам по вървеж с други подобни, които съм карал! Затова не ми се вярва на талона... :roll:


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пет 28 юли 2006 2:37


Аз съм APQ. Нали и аз съм пълен инжекцион :roll:


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Пет 28 юли 2006 7:16


Колега ако ти се занимава провери сам :) Просто вземи една кръстата отверка отвий 4 номерирани винта на въздушния филтър, вдигаш леко нагоре и гледаш дали има инжектори на всеки цилиндър :wink:


bobx3m
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 24 апр 2006 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobx3m » Пет 28 юли 2006 8:22


Аз съм APQ. Нали и аз съм пълен инжекцион


Да пълнен инжекцион си, с пласмасови колектори. Ще имаш щроблем само ако искаш да се газифицираш :lol:


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Пет 28 юли 2006 9:54


bobx3m:
Да пълнен инжекцион си, с пласмасови колектори. Ще имаш щроблем само ако искаш да се газифицираш :lol:

Колега полото е газифицирано и нямам абсолютно никакви проблеми :lol: . Работи дори по-добре на газ двигателя, не е газов инжекцион, обаче е слагано в Италия с много джаджи и симулатори разни, с клапа отгоре(против гърмене).
Та въпроса изглежда е да се сложи от някой който разбира и знае какво прави и няма да има проблем!


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пет 28 юли 2006 14:11


Мерси за разяснението, колеги :) Не съм тръгнал да го газифицирам, с този смешен разход не мисля да правя такива процедури 8) А иначе по темата с колебаниата на оборотите. digidi, правил ли си ревизия на изпарителя? Чувал съм че се натрупват боклуци от газта и разни мембрани там се затлачват и става инфекция. А ти не си написал дали ти го прави на газ или на бензин :roll:


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Пет 28 юли 2006 15:02


правил ли си ревизия на изпарителя?

Не съм пипал нищо по-газовото щото си работи идеално, пък и честно казано не искам да ходя на газаджия да ми го човърка щото газовото е от Италия и де да знам на какъв майстор ще попадна! Но наистина ако не се лъжа на бензин оборотите са по-стабилни! Но пък аз нямам колебания нагоре надолу а просто някой път са по-ниски и започва да притриса ДВГ-то.
Не съм тръгнал да го газифицирам, с този смешен разход не мисля да правя такива процедури
Колега може да съм пропуснал мнението ти където си казвал за разхода ама какъв ти е той всъщност? Градско, извънградско? То градското във Варна и Благоевград е доста различно ама все пак. Аз на бензин още нямам идея колко гори, че затова питам...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта