 
 
Последно време полото по-често започна да държи обороти около 800 и почва да потреперва и прекъсва лекичко при тръгване, а това за жената е зле
 Почва да гаси колата от време на време или пък да форсира при тръгване до към 3000 щот я истрах да не изгасне...
  Почва да гаси колата от време на време или пък да форсира при тръгване до към 3000 щот я истрах да не изгасне...  
 
Та въпроса ми е: има ли някъде където да барна нещо по инжекцията че да увелича оборотите на празен ход до около 900 че да е по спокойна работата на двигателя? Едно време на стария карбураторен голф беше лесно с едно винтче само, ама от таз моноинжекция нищо не разбирам

 
			    
  

 Как да разбера пък сега дали е моно или пълна инжекция?! Честно казано мислех на 100% че е моно. Като махна въздушния филтър отгоре ми прилича по скоро на карбуратор подобно ама знам поне че със сигурност не е карбуратор щот няма карбуратори по това време вече
  Как да разбера пък сега дали е моно или пълна инжекция?! Честно казано мислех на 100% че е моно. Като махна въздушния филтър отгоре ми прилича по скоро на карбуратор подобно ама знам поне че със сигурност не е карбуратор щот няма карбуратори по това време вече 

 
 Аз съм MPI и пак ми прилича на карбуратор под капака на въздушния филтър.
  Аз съм MPI и пак ми прилича на карбуратор под капака на въздушния филтър.   Но това може да е заради задкормилното устройство!! хахахха
 Но това може да е заради задкормилното устройство!! хахахха
 Ама това пък хич не го вярвам щото си мислех че е повече от 44kW ама по-малко - абсурд! Така че обърквацията е пълна - от всякъде различна информация.
  Ама това пък хич не го вярвам щото си мислех че е повече от 44kW ама по-малко - абсурд! Така че обърквацията е пълна - от всякъде различна информация. Току що проверих като вдигнах целия въздушен филтър е отдолу какво да видя - нещо като обща рама и 4 инжектора
  Току що проверих като вдигнах целия въздушен филтър е отдолу какво да видя - нещо като обща рама и 4 инжектора  Аз си мисля че не може да е само 60коня щото колицата много върви, а пък и сравнявам по вървеж с други подобни, които съм карал! Затова не ми се вярва на талона...
  Аз си мисля че не може да е само 60коня щото колицата много върви, а пък и сравнявам по вървеж с други подобни, които съм карал! Затова не ми се вярва на талона...  А иначе по темата с колебаниата на оборотите. digidi, правил ли си ревизия на изпарителя? Чувал съм че се натрупват боклуци от газта и разни мембрани там се затлачват и става инфекция. А ти не си написал дали ти го прави на газ или на бензин
  А иначе по темата с колебаниата на оборотите. digidi, правил ли си ревизия на изпарителя? Чувал съм че се натрупват боклуци от газта и разни мембрани там се затлачват и става инфекция. А ти не си написал дали ти го прави на газ или на бензин