Въпрос за акумулатор
- ico.stoev
- Мнения: 136
- Регистриран на: Чет 30 апр 2009 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Въпрос за акумулатор
Здравейте колеги от известно време наблюдавам че акумулатора ми изглежда така.Нямам проблеми с паленето.Моля за мнение по вапроса.Поздрави
Последна промяна от ico.stoev на Пон 28 фев 2011 20:11, променено общо 2 пъти.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос за акомулатор
Задължително да се измери зарядното напрежение!Обикновено така става,когато Алтернатора презарежда!
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Въпрос за акомулатор
Има тема със стойностите.
И се пише "акумулатор".
И се пише "акумулатор".
- ico.stoev
- Мнения: 136
- Регистриран на: Чет 30 апр 2009 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Въпрос за акумулатор
Благодаря колега промених го
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Въпрос за акумулатор
И нивото на електролита трябва да отговаря с маркерите, провери задължително какво е напрежението на заряд.
- ico.stoev
- Мнения: 136
- Регистриран на: Чет 30 апр 2009 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Въпрос за акумулатор
Електролита си е на ниво.Ще замеря напрежението при заряд.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Въпрос за акумулатор
stefan_gb1 написа:И нивото на електролита трябва да отговаря с маркерите, провери задължително какво е напрежението на заряд.
Ама го премери с включени и изключени консуматори.
Щракаш де що видиш (фарове, парно и т.н)
Нищо чудно и да ти подлизва вода от някъде като гледам къде е.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 16 май 2006 7:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за акумулатор
Колега, ако от снимката заключим, че излиза електролит от пет от клетките, това означава (при положение че колата пали), че в сухата клетка са дали накъсо плюсовите и минусови плочи. Така останалите клетки се презареждат и в зависимост от продължителността на каране постепенно сулфатизират необратимо, 14 в зарядно напрежение се разпределят на 5 а не на 6 клетки. Можеш да провериш плътността на електролита в клетките, или да ги отвориш при работещ двигател и погледнеш газообразуването. Ако това е проблема, можеш да се приготвиш за нов акумулатор. В случая друг негативен ефект има чувствително завишения заряден ток, т.е. излишно претоварване на генератора. Успех с диагностиката.
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Въпрос за акумулатор
d_tashkov написа:Колега, ако от снимката заключим, че излиза електролит от пет от клетките, това означава (при положение че колата пали), че в сухата клетка са дали накъсо плюсовите и минусови плочи. Така останалите клетки се презареждат и в зависимост от продължителността на каране постепенно сулфатизират необратимо, 14 в зарядно напрежение се разпределят на 5 а не на 6 клетки. Можеш да провериш плътността на електролита в клетките, или да ги отвориш при работещ двигател и погледнеш газообразуването. Ако това е проблема, можеш да се приготвиш за нов акумулатор. В случая друг негативен ефект има чувствително завишения заряден ток, т.е. излишно претоварване на генератора. Успех с диагностиката.
При всички положения ако има късо в клетката ще има проблеми с паленето както и с зареждането, по вероятно е а и нормално краините клетки да са с наи малко количество електролит и затова на тази да не се вижда че кипи. При късо плътноста на електролита ще е много ниска и лесно може да се измери . Възможен е проблем в релереголатор,ротор нагенератора, както и в лоши маси.
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: казанлък
Re: Въпрос за акумулатор
Колега,ако всичко ти работи добре май по-често трябва да си позабърсваш акомулатора,по принцип и моите стават така като не ги обслужвам дълго време.Електролита е течност която има доста изпарения и колкото и добре да са затворени капачките те си имат отдушник.Най вероятно се получава от това.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 16 май 2006 7:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за акумулатор
Колега stefan_gb1, струва ми се неуместен апострофа. Нивото нормално казва човека. Няма следи от греене на клемата на сухата клетка, което може да доведе до изпаряване на водата от електролита. Можеш ли да определиш времето от момента на късо в клетка до момента на отказ за палене. Строго инивидуално и в никакъв случай веднага. Е вярно по това време на годината по-бързо. Въпрос е на няколко елементарни теста диагнозата, включително и включване на консуматори при изгасен двигател.Относно предложените други възможжности - едно от тях е абсурдно.
Създателя на темата да каже какво е направил и установил.
Създателя на темата да каже какво е направил и установил.
- ico.stoev
- Мнения: 136
- Регистриран на: Чет 30 апр 2009 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Въпрос за акумулатор
Направи ми впечатление че нивото на електролита в тази сухата клетка е с по високо ниво от останалите.
Re: Въпрос за акумулатор
Няма място за притеснение.Просто капачките не уплътняват добре и електролита съвсем леко е просълзил.За да си спокоен направи това, което са казали колегите по горе, да ти е мирна главата.
- inzovo
- Мнения: 1128
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Въпрос за акумулатор
На мен става 3та година ми е така акумулатора,електролита си е на ниво и алтернатора зарежда нормално
Мисля,че е от капачките на клетките

-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Въпрос за акумулатор
d_tashkov Не съм имал намерение да те нападам останал си с грешно впечатление , но все си мисля че при късо в първата клетка напрежението примерно на сутринта няма да е по вече от 10,8V а под товар ще е наи вероятно под 10V . И като се вземе впредвид че развърта дизелов двигател мисля че ще има проблеми с развъртането а човека неспоменава за такива. Наи вероятно проблема е в завишено зарядно напрежение. Да вземе аерометър човека и да измери плътноста все пак както и да измери напрежението на заряд, иначе само гадаем.