Здравейте
Тия проблеми са си болна тема за този модел поло-та
И трите от изброените проблеми за парното ги имам и
аз. Имам поло 92г.Досега успях да отстраня само проблема
със степените за духане на парното но отвратителното вие-
не все още го има.Ако може някой да прати снимки със обяснения
за това гадно скърцане.



Проблеми с парното на 2F - решени!
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
днес и изкъртих този дефект по рождение на скъпото ми половЕрче 

- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
колега,има един шпрей-силиконова смазка/те4на грес
/- WURTH,та втулката на ротора на двиг. на вентилатора се пръска обилно отвсякъде...виж все пак някое кораво листо или корен
да не е засмукано от турбината на вент.,щото тогава много гадно вие 



- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
особено като е по-студено направо лошо да ти стане как вие...
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Колеги да започна с това, че и на мен ми вие, трака... Тези втулки на моторчето без разглобяване мога ли да ги напръскам? И другото, лятото когато пуснех да духа "студено" на 3 ми хвърчаха листа някой път от страничните отвори може ли да свири защото има боклуци? 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ifbrs
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
anton4o написа:Колеги да започна с това, че и на мен ми вие, трака... Тези втулки на моторчето без разглобяване мога ли да ги напръскам? И другото, лятото когато пуснех да духа "студено" на 3 ми хвърчаха листа някой път от страничните отвори може ли да свири защото има боклуци?
Ако някой си поиграе за да разглоби електромоторчето ще види от къде се явява проблема. В двата си края оста на ротора лагерува в сферични втулки, които се прикрепят в тялото на електромотора с едни малки ламаринени пластинки. Поради нередовно смазване оста понякога запича и започва да се върти заедно с втулките, които превъртат между корпуса на ел. двигателя и придържащите ги пластинки.От тук идва дразнещия шум.
Имайте предвид, че разглобяването на електромотора е свързано с разкапсулиране /става с отвертка и малък чук/. Трябва да се свали от оста и пластмасовата перка. Пластините, които придържат сферите трябва да се завъртят настрана с отвертката за да се отделят от корпуса и двигателя да се разглоби докрай.После следва щателно почистване на оста от мърсотията. По-трудно е да се почистят сферите от вътре. Когато всичко е почистено и смазано се пристъпва към сглобяване в обратен ред. Помислете как да осигурите по-плътно притискате на сферите от прикрепящите ги пластини. Това няма да им позволи да превъртат заедно с оста.
Изпълнението на горните операции отнема различно време в зависимост от инструментите, с които разполагате, но във всички случаи решава проблема.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 19 апр 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Та
и аз нямам работещи 1 и 2 степен на парното в полото
махнах клемореда

и от долната му страна има някакво термобушонче, което махнах и сложих кабелче, но проблема не се оправи... парното пак духа само на 3
термобушончето, което смених по никакъв начин не приличаше на
тази картинка

къде може да е проблема при мен?
и аз нямам работещи 1 и 2 степен на парното в полото
махнах клемореда
и от долната му страна има някакво термобушонче, което махнах и сложих кабелче, но проблема не се оправи... парното пак духа само на 3

термобушончето, което смених по никакъв начин не приличаше на
тази картинка
къде може да е проблема при мен?
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
С какво го смени, колега?
Да, наистина не прилича термобушона на това, но когато пусках темата, нямаше откъде да знам
Приципно се слага едножичен кабел на негово място, а най-добре е медна телчица, така 1мм дебела

Да, наистина не прилича термобушона на това, но когато пусках темата, нямаше откъде да знам

Приципно се слага едножичен кабел на негово място, а най-добре е медна телчица, така 1мм дебела


Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
IChertov,
освен това термобушонче има връзки с тънки проводници, които могат да се скъсат, може и ключът вътре в купето да не прави контакт (те са едни пъпки, които правят контакта). Разглоби, вземи омметър и мери за съпротивление. Ако се подава правилен волтаж на ключа и има електрическа връзка навсякъде, всички степени трябва да работят !
освен това термобушонче има връзки с тънки проводници, които могат да се скъсат, може и ключът вътре в купето да не прави контакт (те са едни пъпки, които правят контакта). Разглоби, вземи омметър и мери за съпротивление. Ако се подава правилен волтаж на ключа и има електрическа връзка навсякъде, всички степени трябва да работят !
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
и в крайна сметка ако някой може да обобщи , как се решава проблема с неработещите 1 и 2 степен на парното ? маха се това термо бушонче и .... ? 

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Danko87 написа:и в крайна сметка ако някой може да обобщи , как се решава проблема с неработещите 1 и 2 степен на парното ? маха се това термо бушонче и .... ?
И го омотаваш с тънка медна тел, аз така направих и нямам проблем
- Христов
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен/София
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Връзката и самото редуциране на степените се осъществява с чрез определена дължина кантал на реостата. Това с произволните жички е временно решение.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Говорех как се заменя термобушона.
Вече ако има прекъснати намотки на реостата - направо да слага друг.
Вече ако има прекъснати намотки на реостата - направо да слага друг.
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Здравейте колеги. До вчера нямах проблеми с парното, но днес докато си карах осъзнах, че не работят никакви степени. Гледах клемите, бутах ги клатих ги, но не знам дали стига ток до там и как да проверя това нямам на идея. Опитах се да разглобя и ключовете вътре. Махнах всички болчета и пластмаси, но не разбрах на каде излиза панелчето, разбрах само, че на прад не става. Чета из темата и не мога да разбера има ли бушон или е от копчетата проблема. Моля помогнете, че е студено и на отворен прозорец е много гадно да се кара. 

- Христов
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен/София
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на 2F - решени!
Колега, погледни под капака в отделението с бушоните дали нямаш някой изгорял.
А вчера да си пускал задната чистачка? И работи ли сега тя?
А вчера да си пускал задната чистачка? И работи ли сега тя?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта