Проблеми с парното на 2F - решени!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
bebok20
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот bebok20 » Нед 05 дек 2010 10:24


Здравейте
Тия проблеми са си болна тема за този модел поло-та
И трите от изброените проблеми за парното ги имам и
аз. Имам поло 92г.Досега успях да отстраня само проблема
със степените за духане на парното но отвратителното вие-
не все още го има.Ако може някой да прати снимки със обяснения
за това гадно скърцане.




Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот vladko1001 » Пон 06 дек 2010 21:36


днес и изкъртих този дефект по рождение на скъпото ми половЕрче :beer


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот vladko1001 » Чет 09 дек 2010 19:27


колега,има един шпрей-силиконова смазка/те4на грес :mrgreen: /- WURTH,та втулката на ротора на двиг. на вентилатора се пръска обилно отвсякъде...виж все пак някое кораво листо или корен :Mr Green Fun да не е засмукано от турбината на вент.,щото тогава много гадно вие :beer


Потребителски аватар
RANOPILE
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
Автомобил: VW Polo 2F
Двигател: AAU 1994
Местоположение: София, жк Лагера

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот RANOPILE » Съб 11 дек 2010 20:36


особено като е по-студено направо лошо да ти стане как вие...


Потребителски аватар
anton4o
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 7:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот anton4o » Вто 14 дек 2010 16:27


Колеги да започна с това, че и на мен ми вие, трака... Тези втулки на моторчето без разглобяване мога ли да ги напръскам? И другото, лятото когато пуснех да духа "студено" на 3 ми хвърчаха листа някой път от страничните отвори може ли да свири защото има боклуци? :drunk


petko_pachev
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ifbrs

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот petko_pachev » Сря 29 дек 2010 0:04


anton4o написа:Колеги да започна с това, че и на мен ми вие, трака... Тези втулки на моторчето без разглобяване мога ли да ги напръскам? И другото, лятото когато пуснех да духа "студено" на 3 ми хвърчаха листа някой път от страничните отвори може ли да свири защото има боклуци? :drunk


Ако някой си поиграе за да разглоби електромоторчето ще види от къде се явява проблема. В двата си края оста на ротора лагерува в сферични втулки, които се прикрепят в тялото на електромотора с едни малки ламаринени пластинки. Поради нередовно смазване оста понякога запича и започва да се върти заедно с втулките, които превъртат между корпуса на ел. двигателя и придържащите ги пластинки.От тук идва дразнещия шум.
Имайте предвид, че разглобяването на електромотора е свързано с разкапсулиране /става с отвертка и малък чук/. Трябва да се свали от оста и пластмасовата перка. Пластините, които придържат сферите трябва да се завъртят настрана с отвертката за да се отделят от корпуса и двигателя да се разглоби докрай.После следва щателно почистване на оста от мърсотията. По-трудно е да се почистят сферите от вътре. Когато всичко е почистено и смазано се пристъпва към сглобяване в обратен ред. Помислете как да осигурите по-плътно притискате на сферите от прикрепящите ги пластини. Това няма да им позволи да превъртат заедно с оста.
Изпълнението на горните операции отнема различно време в зависимост от инструментите, с които разполагате, но във всички случаи решава проблема.


IChertov
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 19 апр 2009 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот IChertov » Нед 02 яну 2011 18:21


Та
и аз нямам работещи 1 и 2 степен на парното в полото
махнах клемореда
Изображение
и от долната му страна има някакво термобушонче, което махнах и сложих кабелче, но проблема не се оправи... парното пак духа само на 3 :)

термобушончето, което смених по никакъв начин не приличаше на
тази картинка
Изображение

къде може да е проблема при мен?


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот nosex » Нед 02 яну 2011 22:36


С какво го смени, колега?
Да, наистина не прилича термобушона на това, но когато пусках темата, нямаше откъде да знам :Mr Green Fun
Приципно се слага едножичен кабел на негово място, а най-добре е медна телчица, така 1мм дебела :wink: :да:


Потребителски аватар
deocfc
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 29 юни 2009 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот deocfc » Пон 21 фев 2011 22:56


IChertov,
освен това термобушонче има връзки с тънки проводници, които могат да се скъсат, може и ключът вътре в купето да не прави контакт (те са едни пъпки, които правят контакта). Разглоби, вземи омметър и мери за съпротивление. Ако се подава правилен волтаж на ключа и има електрическа връзка навсякъде, всички степени трябва да работят !


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот Danko87 » Вто 01 мар 2011 15:59


и в крайна сметка ако някой може да обобщи , как се решава проблема с неработещите 1 и 2 степен на парното ? маха се това термо бушонче и .... ? :)


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот lrlmodo » Вто 01 мар 2011 16:02


Danko87 написа:и в крайна сметка ако някой може да обобщи , как се решава проблема с неработещите 1 и 2 степен на парното ? маха се това термо бушонче и .... ? :)

И го омотаваш с тънка медна тел, аз така направих и нямам проблем


Потребителски аватар
Христов
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен/София
Контакти:

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот Христов » Вто 01 мар 2011 16:24


Връзката и самото редуциране на степените се осъществява с чрез определена дължина кантал на реостата. Това с произволните жички е временно решение.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот lrlmodo » Сря 02 мар 2011 11:48


Говорех как се заменя термобушона.
Вече ако има прекъснати намотки на реостата - направо да слага друг.


Потребителски аватар
anton4o
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 7:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот anton4o » Пон 10 окт 2011 13:24


Здравейте колеги. До вчера нямах проблеми с парното, но днес докато си карах осъзнах, че не работят никакви степени. Гледах клемите, бутах ги клатих ги, но не знам дали стига ток до там и как да проверя това нямам на идея. Опитах се да разглобя и ключовете вътре. Махнах всички болчета и пластмаси, но не разбрах на каде излиза панелчето, разбрах само, че на прад не става. Чета из темата и не мога да разбера има ли бушон или е от копчетата проблема. Моля помогнете, че е студено и на отворен прозорец е много гадно да се кара. :(


Потребителски аватар
Христов
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен/София
Контакти:

Re: Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот Христов » Пон 10 окт 2011 13:42


Колега, погледни под капака в отделението с бушоните дали нямаш някой изгорял.
А вчера да си пускал задната чистачка? И работи ли сега тя?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта