



Извинявам се още един път за въпиющата си некомпетентност...ама сега се образовам...кандидаствам за предучилищна



airjohn написа:Отговор и за двамата: Маслен охладител и трябва да му се сменят уплътнителите.Става лесно при смяна на маслото.Отвива се отдолу един шестогран.Излиза надолу.Антифриза не се разкачва.Лично проверено.
vladitdrv написа:Няма нужда от дърпане и разпъване,просто като охлабиш гайката стягаща охладитела развиваш тръбата която минава през него(обикновенно става на ръка) и си сменяш пръстена на воля!
joker написа:Днес наблюдавах внимателно и забелязах,че само при палене и то при много студено потича малко масло там където топлообменника е свързан с корпуса на филтъра.Само след 3 мин работа течът спира....наистина ли може на път да ми изхвърли цялото масло оттам при условие,че на топъл ДВГ нищо не тече???![]()
![]()
Някой имал ли е подобен инцидент???Преди да сменя маслото там теч нямаше....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта