Търсих,търсих (червено 'i')-Установено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Чет 27 юли 2006 10:41


Обикновено обозначения като i се слагат да означет, че нещо се контролира дигитално в никакъв случаи не е кулера.Има двоики с кулер
но не са тди. 8)




Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Чет 27 юли 2006 17:00


Deputata написа:Едно приятелче си купи такава преди месец. Води се с 110к.с. С две ита, редки модели са явно. Много добра машинка, с всички екстри , но и цената си е бива. Преди имаше ТДИ 90к.с., но това го изкефило максимално. Скоро направи смешно едно Рено 136к.с. :D

Ами не беше толкова висока цената, може би защото практчиески няма екстри(клима,2 ел стъкла+'комфорт пакета")


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 27 юли 2006 17:50


Ми то за дизел тва са си много екстри примерно 3ка ТДИ с климатроник или климатик+шибедах почти не можеш да намериш пак камо ли комбинирани с 110 к.с.А доколкото глидам и купето ти маи е ГТ-което си е голяма екстра.С две думи за 3ка няма кво повече да се желае да не кажа че няма кво повече да се мечтае.


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пет 28 юли 2006 6:39


Rabbit_TDI написа:Ми то за дизел тва са си много екстри примерно 3ка ТДИ с климатроник или климатик+шибедах почти не можеш да намериш пак камо ли комбинирани с 110 к.с.А доколкото глидам и купето ти маи е ГТ-което си е голяма екстра.С две думи за 3ка няма кво повече да се желае да не кажа че няма кво повече да се мечтае.

дА-аз съм доволен,а Гт какво е?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 28 юли 2006 8:26


Вид на купето-ГТ е със спортно окачване което запазва комфорта в същото време.Лаисните са други и има споилер което го прави да изглежда доста по добре от нормалните голфове.


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пет 28 юли 2006 11:31


Rabbit_TDI написа:Вид на купето-ГТ е със спортно окачване което запазва комфорта в същото време.Лаисните са други и има споилер което го прави да изглежда доста по добре от нормалните голфове.

А,ясно-10х-)
И който спойлер непрестанно се 'чука'някъде по бордюри, дупки и пр.
Нож с две остриета.За Бг-разбира се!Инак-само предимство,сигурно..


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ок,

Мнениеот stanimir » Съб 29 юли 2006 12:21


а някой да е виждал нещо подобно на таблото си,вляво от воланана колата!??!
Струва ми се,че това "оранжево копче' е ръчно добавяно,но защо!? :shock (в профила са по-уголемени)
Изображение
Изображение
10х!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 29 юли 2006 18:52


То и тва до копчето за силата на осветлението на таблото също ти е слагана допълнително.Тряя да го извадиш и да видиш каде отива жицата.Аз пък имам една зелена лампичка и не знам от каде енамира се на средната конзола до копчето за нагряване на задното стакло,ама никаде не е вързана даже.А аз говорих за споилера на 5тата врата.Иначе големите брони сас си същите.А тва дето се търка по бордюрите е предпазителя и си е мноо дабре щото струва некви смешни пари а ти пази самата броня.То 3ката се жуле по лесно заради широките брони от 2ката,а пък и твоита както е по ниска още повече.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 29 юли 2006 19:21


това за силата на осветлениети и на моя ГОЛФ е като на снимката и си работи-и е оригинално там.


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Нед 30 юли 2006 9:54


Rabbit_TDI написа:То и тва до копчето за силата на осветлението на таблото също ти е слагана допълнително.Тряя да го извадиш и да видиш каде отива жицата.Аз пък имам една зелена лампичка и не знам от каде енамира се на средната конзола до копчето за нагряване на задното стакло,ама никаде не е вързана даже.А аз говорих за споилера на 5тата врата.Иначе големите брони сас си същите.А тва дето се търка по бордюрите е предпазителя и си е мноо дабре щото струва некви смешни пари а ти пази самата броня.То 3ката се жуле по лесно заради широките брони от 2ката,а пък и твоита както е по ниска още повече.

хм,кой знае,но оранжевото копче-натискащ-не натискаш,все тая-нищо не става....!?


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Пон 31 юли 2006 5:13


и аз съм със почти същия голф само дет е с климатроник и е двуврат...не са 2 и-та в емблемата а е просто така стилизирана. всички 110к.с мотори на ауди, сеат, фолксваген са с едно течервено "и". тея с 2те и-та са помпи-дюзи.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 юли 2006 9:18


SMEL написа:това за силата на осветлениети и на моя ГОЛФ е като на снимката и си работи-и е оригинално там.

Ставаше вапрос за малкото копченце дето стои отдясно на тва за светлината.Него имаш ли го и за какво служи?


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пон 31 юли 2006 11:43


Rabbit_TDI написа:
SMEL написа:това за силата на осветлениети и на моя ГОЛФ е като на снимката и си работи-и е оригинално там.

Ставаше вапрос за малкото копченце дето стои отдясно на тва за светлината.Него имаш ли го и за какво служи?

Чудя се защо е слагано.Аз не усещам да служи за нищо,нито играе ролята ан резервно копче,да речем-за отваряне ан капака,нито нищо...


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Сря 02 авг 2006 8:49


Ако голфчето е било джамбазко( а те повечето джамбази карат голфчета, щото са яки и са резачки и са евтинки за поддръжка), то с такова копченце може да се изключва осветлението на регистрационния номер, за да не могат да им записват номерата вечерно време при преследване.. :wink: . Пробвай па може и това да е... Естествено ако е ръчно поставяно... :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 авг 2006 10:29


ЕЕЕЕ то много Джеймс Бонд стана :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 67 госта