но не са тди.

Deputata написа:Едно приятелче си купи такава преди месец. Води се с 110к.с. С две ита, редки модели са явно. Много добра машинка, с всички екстри , но и цената си е бива. Преди имаше ТДИ 90к.с., но това го изкефило максимално. Скоро направи смешно едно Рено 136к.с.
Rabbit_TDI написа:Ми то за дизел тва са си много екстри примерно 3ка ТДИ с климатроник или климатик+шибедах почти не можеш да намериш пак камо ли комбинирани с 110 к.с.А доколкото глидам и купето ти маи е ГТ-което си е голяма екстра.С две думи за 3ка няма кво повече да се желае да не кажа че няма кво повече да се мечтае.
Rabbit_TDI написа:Вид на купето-ГТ е със спортно окачване което запазва комфорта в същото време.Лаисните са други и има споилер което го прави да изглежда доста по добре от нормалните голфове.
Rabbit_TDI написа:То и тва до копчето за силата на осветлението на таблото също ти е слагана допълнително.Тряя да го извадиш и да видиш каде отива жицата.Аз пък имам една зелена лампичка и не знам от каде енамира се на средната конзола до копчето за нагряване на задното стакло,ама никаде не е вързана даже.А аз говорих за споилера на 5тата врата.Иначе големите брони сас си същите.А тва дето се търка по бордюрите е предпазителя и си е мноо дабре щото струва некви смешни пари а ти пази самата броня.То 3ката се жуле по лесно заради широките брони от 2ката,а пък и твоита както е по ниска още повече.
Rabbit_TDI написа:SMEL написа:това за силата на осветлениети и на моя ГОЛФ е като на снимката и си работи-и е оригинално там.
Ставаше вапрос за малкото копченце дето стои отдясно на тва за светлината.Него имаш ли го и за какво служи?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта