ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот valyo_v » Сря 02 мар 2011 23:56


Koksan написа:Тук не си съвсем прав! Не е различно фокусното разстояние м/у Н7 и D2S - еднакви са! САмо отзад системата на закрепване е друга!


дори 2мм да има разлика,светлината се променя драстично.То от том идва и разликата в ксеноните.Всички са китайски,но някой са по прецизни.Особенно ако слагаш Н7 в цокъл D2S и връзваш крушките към рефлектора със свински опашки.. едва ли няма разлика.

До колегата който плюе китайските лупи,нз дали е карал вечер с такива и колко такива е виждал и сравнявал,но... не може да казва че " с лупи забрави да видиш нещо!".Вярно е, че оригиналните лупи на новите модели коли светят по-наситено и по-настрани,но това не означава, че светят по-зле от оригинален фар на голф 2 примерно(какъвто няма с лупа).За цена от 220лв за ксенон + прожектор с електромагнитна бленда, са повече от перфектни китайските и със сигурност ще светят по равномерно и по прецизно(няма да заслепяват) отколкото да се сложи ксенон на късите(100лв) и ксенон на дългите(100лв) в нормален фар за пасат 2000 година примерно.Койте иска да заповяда вечер и ще му покажа как свети лупа от китайските,лупа от оригинален фар за пасата с ксенон и лупа от нов модел на BMW.

п.с.Ако твоя приятел когото цитираш е със китайски лупи и ксенон от 6000 или 8000к... може и да не вижда нищо.С 5000К или дори 4300К е съвсем друга светлината.

относно разликите от лупа до лупа,ето едно сравнение на лупа с рефлектор от халоген на BMW 5 и рефлектор с лупа от халоген на голф2.... нормално е единия да отразява повече светлина на по голяма площ.
Изображение




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот Koksan » Чет 03 мар 2011 9:38


valyo_v написа:
Koksan написа:Тук не си съвсем прав! Не е различно фокусното разстояние м/у Н7 и D2S - еднакви са! САмо отзад системата на закрепване е друга!


дори 2мм да има разлика,светлината се променя драстично.То от том идва и разликата в ксеноните.Всички са китайски,но някой са по прецизни.Особенно ако слагаш Н7 в цокъл D2S и връзваш крушките към рефлектора със свински опашки.. едва ли няма разлика.



Пич, аз говоря за стандарта! Говоря за стандартните размери, които са за дадения тип, че няма разлика, това той как ги слага и така нататък мен не ме интересува и 100% в това му е проблема, затова и съм написал! М/у H7 и D2S - разлика в положението на ампулата НЯМА, това вече, че не се закрепва като хората или се обръща крушката е съвсем отделен въпрос!


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот valyo_v » Чет 03 мар 2011 13:01


Не съм ги гледал точно тези 2 крушки,че да ти кажа със сигурност.Дори и да си прав и ампулите да са еднакжи,когато е различен цокъла,почти няма шанс да се намести Н7 в друг фар,защото освен на дълбочина се мести и много и настрани,а и като не може да се фиксира както трябва,милиметърчетата се менят постоянно,езък за еднаквите ампули :) Идеята ми беше че е най-добре какъвто е фара,такава да е и крушката :)

Извнявам се за спама в темата на колегата!Добре е почнал,очакваме скоро още подробни снимки и 100% готова тема :)


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот BLADE8209 » Чет 03 мар 2011 13:28


viewtopic.php?f=53&t=201704&hilit=%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8+%D0%BB%D1%83%D0%BF%D0%B8&start=75
Колега ето в тази темичка има показани как светят оригинални лупи на BMW X5 и как светят китайците и после си правете изводите защо невиждате пред колата и пускате халогени за мъгла което е наказуемо.

П.С Нищо не плюя просто изнасям факти, а моя приятел караше Audi А6 с лупи и след като го продаде каза че повече неиска да кара никаква кола с лупи. НЕ ангажирам никой с моето мнение.


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Чет 03 мар 2011 18:50


Малко раздвижване на проекта,
Днес завършик проекта,сложих релета на фаровете дорегулирах ги и довърщих всичко недовършено по поректа :banana :banana :banana !!!

П.П:Примигването на фаровете изчезна след монтажа на релетата и засега всичко е ОК,отново БЛАГОДАРНОСТИ на всички колеги,които ми помагаха за реализирането на проекта : vw fen


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 мар 2011 19:07


Браво :applause: С релета си е друга работа.А сложи ли кристалните стъкла или по-късно.Дай някоя снимка как седят на колата :D


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Чет 03 мар 2011 19:20


SANDO 1 написа:Браво :applause: С релета си е друга работа.А сложи ли кристалните стъкла или по-късно.Дай някоя снимка как седят на колата :D


Ами не още съм с стоковите стъкла,но за сега ще са така че имам други неотложни агажименти и нямам време за фаровете,ето всички снимки от началото до сега http://speedy86.snimka.bg/tuning/proekt ... mk3.572336 ,единствено от монтажа на релетатат днес нямам снимки че ми падна батерията на фотоапарата :oops: .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот stefan4o » Чет 03 мар 2011 19:20


Супер. Дай снимки как изглеждат и как светят :beer


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Чет 03 мар 2011 19:24


stefan4o написа:Супер. Дай снимки как изглеждат и как светят :beer


Линка в мнението ми преди теб са всички снимки.Поздрави :beer


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот BLADE8209 » Чет 03 мар 2011 20:05


Аиде да ги видиме е неделя :) :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Чет 03 мар 2011 20:07


BLADE8209 написа:Аиде да ги видиме е неделя :) :Mr Green Fun


Ейййй верно бе ама да знаеш в събота ще е,че в неделя всеки е на гости да се прощава с роднини и приятели!!!


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот BLADE8209 » Чет 03 мар 2011 20:12


Ами дай да смениме темата и да опожестиме другите :)


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Чет 03 мар 2011 20:13


BLADE8209 написа:Ами дай да смениме темата и да опожестиме другите :)


Заел съм се с въпроса споко.


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Съб 05 мар 2011 0:09


Вчера след монтажа на релетата писах че примигването изчзна,да ама не пак започнаха да примигват даже снощи така примигваха че направо ми идваше да спра насред пътя и да си сложа крушките,днес се занимавах с тях запалих колата пуснах фаровете и чакам 5-10 минути няма примигване чукна леко по фаровете пак няма обаче си викам че ше изчакам вечерта и тогава ше вида дали ше мигат а през това време си направих една бърза връзка от минуса отващ към баласта до минуса на акумулатора да си я има под ръка при евентуално примигване,и ето че стана тъмно и си викам айде на тест,возих се 1 час без примигване,но тъкмо реших че всичко е ОК и се започна с дискотеката веднага спрая отворих капака и закачих бързата връзка за аклумулатора и нулата на ксенона,след манипулацията се возих още 30 мин без грам примигване явно проблема е бил в хлабава връзка на нулата,сега вече се надявам че няма да има дискотеки пред колата :Mr Green Fun


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот muhtarov » Съб 05 мар 2011 16:49


ако във фара имам ... влага :?
от време на време се изпотява стъклото от вътре

преди беше и на двата фара малко.
сега е на единия доста.

как мога да го правя това :?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта