Въпрос към колегите с чип?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 06 мар 2011 18:53


Еми пита и аз казвам как ги виждам нещата Вас да ви питам знаетели какво означава 110км средна скорост? А това че ви обясняват как ще ви вдигнат кс с 30 процента с един чип и вие вярвате си е ваш проблем




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот achodemo » Нед 06 мар 2011 18:57


KirilGeorgiev написа:Еми пита и аз казвам как ги виждам нещата Вас да ви питам знаетели какво означава 110км средна скорост? А това че ви обясняват как ще ви вдигнат кс с 30 процента с един чип и вие вярвате си е ваш проблем


Вярваме , вярваме ,колко сме заблудени .... :banghead:

:banana


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот morfei1 » Нед 06 мар 2011 19:10


110км средна скорост е абсолютно постижима на магистрала и то без да се налага да карате с извънземни скорости. Същата тази скорост е почти непостижима на нормален главен път.

Примерно ако авторът е засичал колата си на магистралата София - Пловдив, разхода е напълно реален. В обратната посока Пловдив - София, разхода е с около 1л. отгоре при еднакво каране, ако има и фактори като насрещен вятър, разликата може да е и по голяма, съответно по малка.


ajir
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот ajir » Нед 06 мар 2011 19:22


Напълно възможно защото и аз съм с пасат б5 afn с чип -ПОТВЪРЖДАВАМ ИЗПИТАНО


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот pacoboy » Нед 06 мар 2011 19:25


Мисля, че не е това темата да се спори за колко вдига чипа, който не вярва си е негова работа или както се вика, който няма той не знае ;)
И отново по темата, разхода е нормален, дори може да падне още, отново който няма той не знае ;)
Колега няма причина да се притесняваш, не си пипай и колата(помпата), като е добре така ... :beer


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот achodemo » Нед 06 мар 2011 19:32


pacoboy написа:Мисля, че не е това темата да се спори за колко вдига чипа, който не вярва си е негова работа или както се вика, който няма той не знае ;)
И отново по темата, разхода е нормален, дори може да падне още, отново който няма той не знае ;)
Колега няма причина да се притесняваш, не си пипай и колата(помпата), като е добре така ... :beer


Да , това изчерпа темата ! Не е тук мястото за спорове .


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот svere » Нед 06 мар 2011 19:41


Благодаря за мненията.
Именно по магистралата София - Пловдив карах. Ходих до Костенец. На отиване колата беше празна, на връщане с жена ми балдъзата и щерката. средната скорост по борд ми беше 60-70км/ч, но в тази средна влиза и градско в Сф.(тръгнах от Люлин) казвам средна скорост 110, защото по магистралата карах през повечето време с тази скорост.
още съм със зимните гуми 195х65х15

а относно дали е 140, 136 или 127к.с :) не ме интересува, важното е че се усеща огромна разлика в динамиката преди и след чипа.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот Velko » Нед 06 мар 2011 19:44


svere написа:а относно дали е 140, 136 или 127к.с :) не ме интересува, важното е че се усеща огромна разлика в динамиката преди и след чипа.

Те тава е :) Не се притеснявай от ниския разход mhihi


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот achodemo » Нед 06 мар 2011 19:50


От нисък разход глава не боли :Mr Green Fun


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот morfei1 » Нед 06 мар 2011 19:51


svere написа:Благодаря за мненията.
Именно по магистралата София - Пловдив карах. Ходих до Костенец. На отиване колата беше празна, на връщане с жена ми балдъзата и щерката. средната скорост по борд ми беше 60-70км/ч, но в тази средна влиза и градско в Сф.(тръгнах от Люлин) казвам средна скорост 110, защото по магистралата карах през повечето време с тази скорост.
още съм със зимните гуми 195х65х15


Аз нали ви казах :да:


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот the_tupan » Нед 06 мар 2011 20:00


Dobromirski написа:



Настрой я на 4.2 - 4.7 при 32768 стандартна стойност, топъл мотор и изключени консуматори. После с Вага, прави квото щеш :)


Тия милиграми не са ли малко множко за АФН. Знам че такива са стойностите на 1З по default. Ако бъркам ме поправете.
Иначе и моята помпа е настроена на 3.2 мг. при 32768 и после софтуерно я оставих на 2.2 мг. на загрял мотор, но ми се струва, че и при мен показанията на борда са занижени. При нормално комбинирано ( селско, турбо селско, северозападнало) каране ми дава към 4.2 комбиниран разход. :010:


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот svere » Нед 06 мар 2011 20:12


the_tupan написа:
Dobromirski написа:



Настрой я на 4.2 - 4.7 при 32768 стандартна стойност, топъл мотор и изключени консуматори. После с Вага, прави квото щеш :)


Тия милиграми не са ли малко множко за АФН. Знам че такива са стойностите на 1З по default. Ако бъркам ме поправете.
Иначе и моята помпа е настроена на 3.2 мг. при 32768 и после софтуерно я оставих на 2.2 мг. на загрял мотор, но ми се струва, че и при мен показанията на борда са занижени. При нормално комбинирано ( селско, турбо селско, северозападнало) каране ми дава към 4.2 комбиниран разход. :010:


и сега ако някой ми помогне със съвет как е най добре да се настроят милиграмите на АФН ....... :banana :banana :applause: :applause:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот Dobromirski » Нед 06 мар 2011 20:19


Абе хора мислете малко с тез глави ! Писах на скоро сега пак пиша с 2 думи:
Оборотите на дизела зависят единствено от количеството гориво. Приоритет на ЕЦУ-то е потдържането на тихите обороти. Каквото и да правите по впръскването, ЕЦУ-то ще го коригира така, че да възстанови зададените обороти(той няма какво друго да промени) Това , което виждате , като милиграми , всъщност е напрежението от датчика за положението на помпата спрямо оборотите превърнато в милиграми на такт. Тоест, ако УВЕЛИЧИТЕ механично (бутайки главата) горивото, оборотите се вдигат, ЕЦУ-то корегира моментално котвата в помпата (намалява по електрически път) и Ви показва по-малко милиграми ( защото наистина котвата и датчика са на по-ниско ниво) , но в действителност, милиграмите са същите, тъй като плунжера долу си е на същото място.
ПП: От личен опит, при 4,2 mg на топъл мотор и без консуматори, при 1.9 роторна помпа Борда показва най-коректно.


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот treniora » Нед 06 мар 2011 20:31


Dobromirski написа:Абе хора мислете малко с тез глави ! Писах на скоро сега пак пиша с 2 думи:
Оборотите на дизела зависят единствено от количеството гориво. Приоритет на ЕЦУ-то е потдържането на тихите обороти. Каквото и да правите по впръскването, ЕЦУ-то ще го коригира така, че да възстанови зададените обороти(той няма какво друго да промени) Това , което виждате , като милиграми , всъщност е напрежението от датчика за положението на помпата спрямо оборотите превърнато в милиграми на такт. Тоест, ако УВЕЛИЧИТЕ механично (бутайки главата) горивото, оборотите се вдигат, ЕЦУ-то корегира моментално котвата в помпата (намалява по електрически път) и Ви показва по-малко милиграми ( защото наистина котвата и датчика са на по-ниско ниво) , но в действителност, милиграмите са същите, тъй като плунжера долу си е на същото място.
ПП: От личен опит, при 4,2 mg на топъл мотор и без консуматори, при 1.9 роторна помпа Борда показва най-коректно.


:да:

За това всикси с АФН се хвалят с разход 3,5л (ама по борд mhihi )


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос към колегите с чип?

Мнениеот the_tupan » Нед 06 мар 2011 20:37


Dobromirski написа:Абе хора мислете малко с тез глави ! Писах на скоро сега пак пиша с 2 думи:
Оборотите на дизела зависят единствено от количеството гориво. Приоритет на ЕЦУ-то е потдържането на тихите обороти. Каквото и да правите по впръскването, ЕЦУ-то ще го коригира така, че да възстанови зададените обороти(той няма какво друго да промени) Това , което виждате , като милиграми , всъщност е напрежението от датчика за положението на помпата спрямо оборотите превърнато в милиграми на такт. Тоест, ако УВЕЛИЧИТЕ механично (бутайки главата) горивото, оборотите се вдигат, ЕЦУ-то корегира моментално котвата в помпата (намалява по електрически път) и Ви показва по-малко милиграми ( защото наистина котвата и датчика са на по-ниско ниво) , но в действителност, милиграмите са същите, тъй като плунжера долу си е на същото място.
ПП: От личен опит, при 4,2 mg на топъл мотор и без консуматори, при 1.9 роторна помпа Борда показва най-коректно.

За пръв път някой да разясни неизвестните около тия милиграми напълно! :bowdown Евала, колега!!! :beer
П.С. Искаш да кажеш, че АФН фабрично излиза на около 4 милиграма?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта