


Въпрос към колегите с чип?
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос към колегите с чип?
Еми пита и аз казвам как ги виждам нещата Вас да ви питам знаетели какво означава 110км средна скорост? А това че ви обясняват как ще ви вдигнат кс с 30 процента с един чип и вие вярвате си е ваш проблем
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Въпрос към колегите с чип?
KirilGeorgiev написа:Еми пита и аз казвам как ги виждам нещата Вас да ви питам знаетели какво означава 110км средна скорост? А това че ви обясняват как ще ви вдигнат кс с 30 процента с един чип и вие вярвате си е ваш проблем
Вярваме , вярваме ,колко сме заблудени ....


Re: Въпрос към колегите с чип?
110км средна скорост е абсолютно постижима на магистрала и то без да се налага да карате с извънземни скорости. Същата тази скорост е почти непостижима на нормален главен път.
Примерно ако авторът е засичал колата си на магистралата София - Пловдив, разхода е напълно реален. В обратната посока Пловдив - София, разхода е с около 1л. отгоре при еднакво каране, ако има и фактори като насрещен вятър, разликата може да е и по голяма, съответно по малка.
Примерно ако авторът е засичал колата си на магистралата София - Пловдив, разхода е напълно реален. В обратната посока Пловдив - София, разхода е с около 1л. отгоре при еднакво каране, ако има и фактори като насрещен вятър, разликата може да е и по голяма, съответно по малка.
Re: Въпрос към колегите с чип?
Напълно възможно защото и аз съм с пасат б5 afn с чип -ПОТВЪРЖДАВАМ ИЗПИТАНО
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос към колегите с чип?
Мисля, че не е това темата да се спори за колко вдига чипа, който не вярва си е негова работа или както се вика, който няма той не знае 
И отново по темата, разхода е нормален, дори може да падне още, отново който няма той не знае
Колега няма причина да се притесняваш, не си пипай и колата(помпата), като е добре така ...

И отново по темата, разхода е нормален, дори може да падне още, отново който няма той не знае

Колега няма причина да се притесняваш, не си пипай и колата(помпата), като е добре така ...

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Въпрос към колегите с чип?
pacoboy написа:Мисля, че не е това темата да се спори за колко вдига чипа, който не вярва си е негова работа или както се вика, който няма той не знае
И отново по темата, разхода е нормален, дори може да падне още, отново който няма той не знае
Колега няма причина да се притесняваш, не си пипай и колата(помпата), като е добре така ...
Да , това изчерпа темата ! Не е тук мястото за спорове .
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Въпрос към колегите с чип?
Благодаря за мненията.
Именно по магистралата София - Пловдив карах. Ходих до Костенец. На отиване колата беше празна, на връщане с жена ми балдъзата и щерката. средната скорост по борд ми беше 60-70км/ч, но в тази средна влиза и градско в Сф.(тръгнах от Люлин) казвам средна скорост 110, защото по магистралата карах през повечето време с тази скорост.
още съм със зимните гуми 195х65х15
а относно дали е 140, 136 или 127к.с
не ме интересува, важното е че се усеща огромна разлика в динамиката преди и след чипа.
Именно по магистралата София - Пловдив карах. Ходих до Костенец. На отиване колата беше празна, на връщане с жена ми балдъзата и щерката. средната скорост по борд ми беше 60-70км/ч, но в тази средна влиза и градско в Сф.(тръгнах от Люлин) казвам средна скорост 110, защото по магистралата карах през повечето време с тази скорост.
още съм със зимните гуми 195х65х15
а относно дали е 140, 136 или 127к.с

- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос към колегите с чип?
svere написа:а относно дали е 140, 136 или 127к.сне ме интересува, важното е че се усеща огромна разлика в динамиката преди и след чипа.
Те тава е


- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Въпрос към колегите с чип?
От нисък разход глава не боли 

Re: Въпрос към колегите с чип?
svere написа:Благодаря за мненията.
Именно по магистралата София - Пловдив карах. Ходих до Костенец. На отиване колата беше празна, на връщане с жена ми балдъзата и щерката. средната скорост по борд ми беше 60-70км/ч, но в тази средна влиза и градско в Сф.(тръгнах от Люлин) казвам средна скорост 110, защото по магистралата карах през повечето време с тази скорост.
още съм със зимните гуми 195х65х15
Аз нали ви казах

Re: Въпрос към колегите с чип?
Dobromirski написа:
Настрой я на 4.2 - 4.7 при 32768 стандартна стойност, топъл мотор и изключени консуматори. После с Вага, прави квото щеш![]()
Тия милиграми не са ли малко множко за АФН. Знам че такива са стойностите на 1З по default. Ако бъркам ме поправете.
Иначе и моята помпа е настроена на 3.2 мг. при 32768 и после софтуерно я оставих на 2.2 мг. на загрял мотор, но ми се струва, че и при мен показанията на борда са занижени. При нормално комбинирано ( селско, турбо селско, северозападнало) каране ми дава към 4.2 комбиниран разход.

- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Въпрос към колегите с чип?
the_tupan написа:Dobromirski написа:
Настрой я на 4.2 - 4.7 при 32768 стандартна стойност, топъл мотор и изключени консуматори. После с Вага, прави квото щеш![]()
Тия милиграми не са ли малко множко за АФН. Знам че такива са стойностите на 1З по default. Ако бъркам ме поправете.
Иначе и моята помпа е настроена на 3.2 мг. при 32768 и после софтуерно я оставих на 2.2 мг. на загрял мотор, но ми се струва, че и при мен показанията на борда са занижени. При нормално комбинирано ( селско, турбо селско, северозападнало) каране ми дава към 4.2 комбиниран разход.
и сега ако някой ми помогне със съвет как е най добре да се настроят милиграмите на АФН .......




- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Въпрос към колегите с чип?
Абе хора мислете малко с тез глави ! Писах на скоро сега пак пиша с 2 думи:
Оборотите на дизела зависят единствено от количеството гориво. Приоритет на ЕЦУ-то е потдържането на тихите обороти. Каквото и да правите по впръскването, ЕЦУ-то ще го коригира така, че да възстанови зададените обороти(той няма какво друго да промени) Това , което виждате , като милиграми , всъщност е напрежението от датчика за положението на помпата спрямо оборотите превърнато в милиграми на такт. Тоест, ако УВЕЛИЧИТЕ механично (бутайки главата) горивото, оборотите се вдигат, ЕЦУ-то корегира моментално котвата в помпата (намалява по електрически път) и Ви показва по-малко милиграми ( защото наистина котвата и датчика са на по-ниско ниво) , но в действителност, милиграмите са същите, тъй като плунжера долу си е на същото място.
ПП: От личен опит, при 4,2 mg на топъл мотор и без консуматори, при 1.9 роторна помпа Борда показва най-коректно.
Оборотите на дизела зависят единствено от количеството гориво. Приоритет на ЕЦУ-то е потдържането на тихите обороти. Каквото и да правите по впръскването, ЕЦУ-то ще го коригира така, че да възстанови зададените обороти(той няма какво друго да промени) Това , което виждате , като милиграми , всъщност е напрежението от датчика за положението на помпата спрямо оборотите превърнато в милиграми на такт. Тоест, ако УВЕЛИЧИТЕ механично (бутайки главата) горивото, оборотите се вдигат, ЕЦУ-то корегира моментално котвата в помпата (намалява по електрически път) и Ви показва по-малко милиграми ( защото наистина котвата и датчика са на по-ниско ниво) , но в действителност, милиграмите са същите, тъй като плунжера долу си е на същото място.
ПП: От личен опит, при 4,2 mg на топъл мотор и без консуматори, при 1.9 роторна помпа Борда показва най-коректно.
- treniora
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
- Автомобил: Passat 3B5
- Двигател: AJM
- Местоположение: Златица
Re: Въпрос към колегите с чип?
Dobromirski написа:Абе хора мислете малко с тез глави ! Писах на скоро сега пак пиша с 2 думи:
Оборотите на дизела зависят единствено от количеството гориво. Приоритет на ЕЦУ-то е потдържането на тихите обороти. Каквото и да правите по впръскването, ЕЦУ-то ще го коригира така, че да възстанови зададените обороти(той няма какво друго да промени) Това , което виждате , като милиграми , всъщност е напрежението от датчика за положението на помпата спрямо оборотите превърнато в милиграми на такт. Тоест, ако УВЕЛИЧИТЕ механично (бутайки главата) горивото, оборотите се вдигат, ЕЦУ-то корегира моментално котвата в помпата (намалява по електрически път) и Ви показва по-малко милиграми ( защото наистина котвата и датчика са на по-ниско ниво) , но в действителност, милиграмите са същите, тъй като плунжера долу си е на същото място.
ПП: От личен опит, при 4,2 mg на топъл мотор и без консуматори, при 1.9 роторна помпа Борда показва най-коректно.

За това всикси с АФН се хвалят с разход 3,5л (ама по борд

Re: Въпрос към колегите с чип?
Dobromirski написа:Абе хора мислете малко с тез глави ! Писах на скоро сега пак пиша с 2 думи:
Оборотите на дизела зависят единствено от количеството гориво. Приоритет на ЕЦУ-то е потдържането на тихите обороти. Каквото и да правите по впръскването, ЕЦУ-то ще го коригира така, че да възстанови зададените обороти(той няма какво друго да промени) Това , което виждате , като милиграми , всъщност е напрежението от датчика за положението на помпата спрямо оборотите превърнато в милиграми на такт. Тоест, ако УВЕЛИЧИТЕ механично (бутайки главата) горивото, оборотите се вдигат, ЕЦУ-то корегира моментално котвата в помпата (намалява по електрически път) и Ви показва по-малко милиграми ( защото наистина котвата и датчика са на по-ниско ниво) , но в действителност, милиграмите са същите, тъй като плунжера долу си е на същото място.
ПП: От личен опит, при 4,2 mg на топъл мотор и без консуматори, при 1.9 роторна помпа Борда показва най-коректно.
За пръв път някой да разясни неизвестните около тия милиграми напълно!


П.С. Искаш да кажеш, че АФН фабрично излиза на около 4 милиграма?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта