алтернатор-голф-2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

алтернатор-голф-2

Мнениеот Persin » Пет 04 мар 2011 21:30


колеги интересува ме колко ампера е оригиналния алтернатор на голф-2 1,6 пн




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот Glove » Съб 05 мар 2011 2:11


70А или нещо около тази цифра.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6381
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот ktamen » Съб 05 мар 2011 2:16


Моя е Валео 65А.


Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот Persin » Съб 05 мар 2011 17:09


Persin написа:колеги интересува ме колко ампера е оригиналния алтернатор на голф-2 1,6 пн

колеги искам по точен и изчерпателен отговор,предварително благодаря :beer


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10439
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот IvanMan » Съб 05 мар 2011 17:19


Алтернаторът е 65А.
Bosch Automotive Alternator 0120489364.


Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот Persin » Съб 05 мар 2011 17:23


IvanMan написа:Алтернаторът е 65А.
Bosch Automotive Alternator 0120489364.

ооооооооо,колегаааа,100% ли си сигурен,тук един комшия ми каза,че бил 80 ампера,ама малко се самнявам


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10439
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот IvanMan » Съб 05 мар 2011 17:27


Така го дават в аутодата-та.


Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот Persin » Съб 05 мар 2011 17:30


IvanMan написа:Така го дават в аутодата-та.

аха ок :да:


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот icorainbow » Съб 05 мар 2011 19:34


65A е. Моят му се счупи ротора при смяна на лагери - приде малко му четох лепенка - пише 14V / 65A. Мотора ми е същия като твоя - PN. Виж обаче като търсиш алтернатор как ще ти пасне стойката, както и шайбата за ремъка. Ако не се лъжа като търсихме втора ръка алтернатор точно тези две неща бяха по-особени.


Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот Persin » Съб 05 мар 2011 19:58


icorainbow написа:65A е. Моят му се счупи ротора при смяна на лагери - приде малко му четох лепенка - пише 14V / 65A. Мотора ми е същия като твоя - PN. Виж обаче като търсиш алтернатор как ще ти пасне стойката, както и шайбата за ремъка. Ако не се лъжа като търсихме втора ръка алтернатор точно тези две неща бяха по-особени.

ок колега ще се саобразя с това дето си писал :beer


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот icorainbow » Нед 06 мар 2011 2:36


Колега, преди малко видях твоя стара тема за карбуратора и искам да питам нещо!?! Пак ли си сложи Пиербург? Моят карбуратор е сменян - електрониката някога е сдала багажа и сега пак съм с Пиербург, но чисто механичен. Доволен съм - харчи малко, но по смукача имах проблем. Оказа се биметалната пластина - беше се разкапсуловала, нагласих я, но прекъснах нагревателя в корпусът й. Без него смукача ми изключва около на 40 градуса, т.е. след като подмине плътната бяла част от скалата за температурата. Правих си нагревател от кантал, но с него много бързо се нагрява биметалната пластина и смукача спира да работи твърде рано. Питането ми е ако пак си с Пиербург, предполагам биха ни били сходни, та кога спира да ти работи смукача?


Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот Persin » Нед 06 мар 2011 12:06


icorainbow написа:Колега, преди малко видях твоя стара тема за карбуратора и искам да питам нещо!?! Пак ли си сложи Пиербург? Моят карбуратор е сменян - електрониката някога е сдала багажа и сега пак съм с Пиербург, но чисто механичен. Доволен съм - харчи малко, но по смукача имах проблем. Оказа се биметалната пластина - беше се разкапсуловала, нагласих я, но прекъснах нагревателя в корпусът й. Без него смукача ми изключва около на 40 градуса, т.е. след като подмине плътната бяла част от скалата за температурата. Правих си нагревател от кантал, но с него много бързо се нагрява биметалната пластина и смукача спира да работи твърде рано. Питането ми е ако пак си с Пиербург, предполагам биха ни били сходни, та кога спира да ти работи смукача?

колега аз никога не сам го махал само,че моят е с автоматичен смукач,и е с компутър само за карбуратора води се ПИЕРБУРГ-2ЕЕ,при мен е проблема от тампона,спукан е и от там мени убороти,като го сменя ще е ок,а смукача ми изклучва след като мине това бялото плътното дето показва температурата на охладителната течност,пиши ми какво си направил,успех


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот icorainbow » Пон 07 мар 2011 21:52


Биметалната пластина съм я нагласил - направих шпонка между оста й и алуминиевия корпус. Няма проблем работи си екстра - малко трябва да дигна оборотите от винтчето на лоста за клапата на първа камера, но тъй като нагревателя го скъсах и го махнах сега смукача изключва горе-долу след като подмине плътната зона на скалата за температура и стигне на половината до следващата чертичка. Правих оня ден проба с нагревателче, но явно е доста дълга жичката, та като се постопли пак ще опитам с по-къс нагревател. Иначе като стрелката е в края на бялата зона от скалата оборотите са 1200. Ще видим, барем този път по бавно нагрява, а и трябва да видя като загрее колата дали спира подаването на напрежение към нагревателя. Из форума четох, че има реле за тази работа, но не пишеше кога точно изключва релето - освен нагревателя за биметалната пластина, от същия проводник се взима плюс и за нагревателя в карбуратора.


GTI_VR6
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 23 дек 2010 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VRACA

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот GTI_VR6 » Вто 08 мар 2011 13:39


Моят двигател е пн и е 90A.


Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: алтернатор-голф-2

Мнениеот Persin » Вто 08 мар 2011 18:19


GTI_VR6 написа:Моят двигател е пн и е 90A.

колега според мен не ти е оригиналния алтернатор специално на пн-моторите е 65 ампера,поправи ме ако греша,лек ден от мен



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта