Спешно моля за помощ! След цял ден в ЮнитрейдХ, РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Спешно моля за помощ! След цял ден в ЮнитрейдХ, РЕШЕНО

Мнениеот astragt » Съб 29 юли 2006 20:44


Здравейте колеги,
Незнам от къде да започна, но да пробвам:
Колата е Голф 3 ГТИ едишън, 95г. прозводство, мотор ADY. По километраж 138000 /аз я карам вече 5000/.
В самото начало имах проблеми с подържането на обороти на празен ход при спиране само леко падаха и веднага след това се оправяше. Монтирах газова уредба и на газ работеше даже по-стабилно от на бензин, но пак при вкл. климатик се опитваше да гасне в първия момент при спиране. Смених кабели, свещи, палец, капачка, изчистих дроселовата клапа и дебитомера и резултата беше следния - на газ просто колата заспа, работеше и вървеше супер, като вкл. климатика оборотите леко се вдигаха и колата мъркаше, просто мечта; в същото време обаче на бенизн започна да работи много неравномерно, държи си около 900 оборота но като трактор и мотора се тресе целия /само на бенз./. След като почнах по обратния ред да мисля какво пипнахме по колата и от какво може да се е скапала работата на бенизн отхвърлих кабели и свещи /със старите пробвах-същото/. Мой познат говори с познати от юнитрейд и от там му казаха, че след почистване на дроселовата клапа трябвало да се закачи на стенд и да се върне /клапата/ в заводските си настройки. Днес в Юнитрейд Х отидох в 8:20 и се почна , проверка на зацепване на ремък, кодочетци, и каквото се сетите, стигна се и до момента за настройка на клапата, обаче шибаната клапа неще да се настрой :( Какво ли не опитваха и се стигна до извода, че трянва да намеря дуга дроселова клапа и да пробвам с нея /при тях нямаше налична/. Цената и е в порядъка 700-1000лв. - пълно БЕЗУМИЕ. Имаха също съмнение и за дебитомер, но и него го нямаше наличен за да пробваме с друг. Тръгвам си аз и ОУУУУ УЖАС, колата се е превърнала в трулей, давам газ, а тя бучи и набира ама все едно отзад съм вързал още 3:( На бенизн съвсем се влоши вече даже не задържа нормални обороти а мотора се тресе на 6хх оборота. На газ пак работи добре /но не върви/, но докато не включа климатика, включа ли климатика оборотите падат с около 200 и почва да притриса и на газ / преди поне на газ бачкаше на 6/. Връщам се в Юнитрейд Х, колата се вкарва отново в бокса, накичва се с апаратура и почва наново борбата. Всички букси се проверяват, намират лоща маса кум компютъра на колата. Пуска се нова маса, проверяват се всички сигнали към дроселовата клапа. Сваля се цялата дроселова клапа, изчиства се наново и много хубаво. Отваря се капачето на потенциометрите дето регулират дроселовата клапа, там на пръв поглед всичко изглежда нормално. Наново се закача всичко. Проверява се дали не засмуква въздух от някъде, но нищо.
Събира се всичко и отново се прави проба да се настрой дорселовата клапа. Обаче завалийката не помръдва. Като е на контакт клапата само цъка и се движи м/у 9-13 градуса. Запаляли не помръдва и седи на 13 градуса а мотора ще се счупи да тресе.
В резултат след цял ден игра в юнитрейдХ колата работи много по-зле от колкото преди това, включа ли климатика и оборотите стават още по -ниски. Колата не върви в ниските изобщо. Извода според момчетата там е, че клапата си е заминала и не може да компенсира раличното натоврване и не може да подържа празния ход. Обаче не могат да са сигурни на 100%, имало и малка възможност от дебитомера да има грижи. А също и компютъра, но предвид това, че досега в пракитаката нямали случаи на отишъл такъв компютър затова залагали на дроселовата клапа.
За да изключим и това като проблем, разкарах катализатора /канех се отдавна щото смърдеше яко на развалени яйца и всички вкл. и там ми казах да го махна/. Сложиха тръба обаче звука е ужансо гадно метално дрънчащ, та сега ще го сменям с резонатор. Както и да е, нямаше промяна след махането на катализатора.
Реално нищо не са променя ли по колата освен,че леко пипнаха предварението/но после си го върнаха и резултат нямаше/ и се опитаха да настроят дроселовата клапа. Иначе евалата на момчетата щото с желание пипаха и доста си поиграха.
Та пиша с огромна МОЛБА ЗА ПОМОЩ, ако някой има идеи за нещо друго да помага, а ако някой има дроселова клапа и има възможност да се разберем да я сложим за тест ще съм много благодарен!!!! Пускма тема и в купува, явно ще се наложи да търся втора ръка предвид цената на нова :(
Ехххх какво стана, до вчера имах супер количка, днес някакъв таралясник дето неможе да работи и бучи като моторна резачка, ебаси невървежа :(
Проблема ми е много спешен, че трябваше и за морето да пътувам утре, но сега се отлага незнайно до кога:(

Последна промяна от astragt на Пет 24 ное 2006 15:35, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 29 юли 2006 21:11


Колега това което е стнало с колата ти наистина е лошо,аз лично ако с колата ми нещо не е наред дори и сън не ме хваща.Не съм много запознат с този тип мотор но имах преди с 2Е и да ти кажа чесно не знам какво общо може да има дроселовата клапа :dontknow: тя си е затворена на празен ход и се отваря и затваря механично но щом се однася до дебитомера не знам кой те е посъветвал да го чистиш но най вероятно си му е....л м........а поне така си мисля аз при условие че си върнал старите работи които си сменил и е нямало резултат.Как е мъркуча ти от дросел клапата до дебитомера сигурен ли си че не е прокъсан някъде или щом имаш газ значи имаш и защита с една гумичка да не се е разместила.Абе провери си целия участък от дросела до дебитомера :да: п.п Нямаш ли някой познат със същия мотор да свалите от него и да пробвате едно по едно как е,поне ние така процедираме за да хванем точно от кде е проблема а не да даваме излишни пари за безразборно сменяне на части които си работят перфектно.Дано съм ти помогнал с нещо.Успех :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 29 юли 2006 22:32


Отиди при бате Васко, мисля че той може да ти помогне :wink:


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Съб 29 юли 2006 23:49


По времето на всичките тези интервенции някой някога откачал ли ти е клемите на акумулатора?Щом само на бензин го е правило дали не е било от натрупани грешки в ЕКУ-то?
Ама после какво са ти погодили майсторите от Юнитрейд-а само те си знаят


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 30 юли 2006 7:05


Syncro написа:По времето на всичките тези интервенции някой някога откачал ли ти е клемите на акумулатора?Щом само на бензин го е правило дали не е било от натрупани грешки в ЕКУ-то?
Ама после какво са ти погодили майсторите от Юнитрейд-а само те си знаят



Това наистина ми изглежда най-логично :idea:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 30 юли 2006 9:13


NovobranecGT написа:Отиди при бате Васко, мисля че той може да ти помогне :wink:


идва момъка-много му е заплетен кейса... вдигнах ръце... :(


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 30 юли 2006 9:49


Колега, сега прочетох пак какво си писал и си мисля, че най-добрия вариант е да замениш съмнителните елементи с други работещи и да видиш дали ще се оправи, та чак тогава да купуваш :wink:


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пон 31 юли 2006 8:02


Ами колеги, акумулатора го разкачаха многократно, то и комп. разкачаха и мериха към него напрежение, маси, всичко. Грешки от рботата на газ не мисля, че са проблем, защото колата преди това също си беше на газ и проблеми нямаше.
За съжаление нямам приятел с такъв мотор и не мога да тествам с друга такава :( ще търся втора употреба с уговорка да я пробвам.
Май се оказва, че това е слабо место на тоя мотор. Още един колега от клуба го е сменял и симтопмите май са били подобни.
Обаче си нямате идея хубавото голфче сега работи и звучи като някакъв абсолютен таралясник :(
Иначе само капачка и палец не съм връщал със старите да пробвам, ама ме съмнява дълбоко, че е от тях. Абе явно си има проблеми с тая пуста дроселова клапа, защото не иска да се настрой като я мъчат на стенда. Казаха, че или тя или комп. , но едва ли бил комп.
Абе аман, трябваше да загъснея за часа в юнитредй и сега щях да си карам ;)
Днес почва обикаляне по моргите:(
До Ваското бях, човека много го мисли и се мъчи. Днес или утре пак ще мина през него.
Ако има някой колега, с който е със същия мотор и може да направим смяна за проба на тая клапа, ще е супер!


Потребителски аватар
s3
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 06 юни 2005 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s3 » Пон 31 юли 2006 15:08


Ако искаш пробвай на Бош сервиза, дето е под моста Чавдар, не знам дали ще ти кажат нещо повече, но са склонни да дават части за проба(ако ги имат), с идеята да им ги върнеш ако не се оправи проблема. Аз имах проблеми с същия двигател (при мен проблема беше от едно реле), но понеже не беше ясно какво е, ми дадоха тяхна бобина за една седмица за проба, коректни са.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пон 31 юли 2006 15:33


s3 написа:Ако искаш пробвай на Бош сервиза, дето е под моста Чавдар, не знам дали ще ти кажат нещо повече, но са склонни да дават части за проба(ако ги имат), с идеята да им ги върнеш ако не се оправи проблема. Аз имах проблеми с същия двигател (при мен проблема беше от едно реле), но понеже не беше ясно какво е, ми дадоха тяхна бобина за една седмица за проба, коректни са.


ОК, благодаря за инфото, можеш ли само да ми кажеш къде точно се намира този сервиз? Там се сещам за един сервиз на радиал мисля ил греша?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 31 юли 2006 15:53


Иначе само капачка и палец не съм връщал със старите да пробвам, ама ме съмнява дълбоко, че е от тях Ами според мен ги смени и тогава ходи по сервизите :wink:


Потребителски аватар
s3
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 06 юни 2005 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s3 » Вто 01 авг 2006 9:50


Ами мисля че е това:
ВАЛПЕ ООД - АВТОСЕРВИЗ BOSCH
Компютърна диагностика, инжекцион мотор тест. Авточасти;
продажба и сервиз на акумулатори BOSCH.
кв. Х.Димитър, ул. Батак 14 ... тел. 943 3099, 089 998 8950
...
По едни черни пътища се стигаше...
Аз звъннах на втория телефон да си запазя час.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Вто 01 авг 2006 19:38


Така след посещение в още един сервиз вече хванаха и грешки с кодочетеца - 2 грешки от дроселовата клапа. Така и обаче не намерих клапа за тест :(((((((( Май ще инвестирам в нова - 400лв., но нямам избор:( Колата пооправи ниските от самосебе си , но не върви грам, и ми даде ебаси разхода - 16/100, а пусна ли климатика и оборотите падат на около 600,

Докато чаках в сервиза дойде една 4рка само че 1,6 /дроселовата клапа и е подобна/ и имаше същите симтоми, та и там май отиде работата на към дросел.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Сря 02 авг 2006 9:42


:? проблема ти е неприятен, особено преди път! Не мога да те посъветвам нищо освен едно - ПОВЕЧЕ В ЮНИТРЕЙД НЕ ХОДИ!!!! Може в случая да не са виновни, но ти го казвам от личен опит- там ходя (в краен случай) само за чаркове! Успех!!! :D


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Сря 02 авг 2006 14:40


Колеги, купих дроселовата клапа, сменихме я, настроиха я и всичко вече е ок. Колата върви на пушка и държи идеални обороти. Просто заспа работата. Надявам се сега и разхода да се оправи.

Само да отбележа, че съм сгрешил името на сервиза не е Юнитрейд Х, а е другото представителство на фолксваген - Сакар ауто или нещо такова / на околовръсното преди разклона за овче купел/. Попаднах на много точни момчета в сервиза.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта