alimak написа:P.S. На качването на скоростната кутия бяхме само двама души...ЛОША ИДЕЯ, НАМЕРЕТЕ СИ ТРЕТИ.![]()
![]()


alimak написа:P.S. На качването на скоростната кутия бяхме само двама души...ЛОША ИДЕЯ, НАМЕРЕТЕ СИ ТРЕТИ.![]()
![]()
Stivi написа:alimak написа:P.S. На качването на скоростната кутия бяхме само двама души...ЛОША ИДЕЯ, НАМЕРЕТЕ СИ ТРЕТИ.![]()
![]()
на таквиз колежки,на паркинга пред блока с един помощник сменя съединител....а вие мъже по 100 кила тичате в сервиз,срам за вас
Stivi написа:на таквиз колежки,на паркинга пред блока с един помощник сменя съединител....а вие мъже по 100 кила тичате в сервиз,срам за вас
Sashko_Trg написа:Както каза колегата по горетемата е станала за пуканки
има да четеш до утре по това време
Хареса ми това че, ако момичето което пише в темата и отговаря на снимката
Красиво момиче + голям интерес от към страна на коли това е мечтата на един мъж
![]()
ifidik написа:alimak написа:
Феродо. Износено.
quote]
малко са ти груби ръчичките.
една малка подробност.твърдия маховик е доста по лек от демпферния.това е свързано с по висок разход на гориво.
the_tupan написа:Мислех да не пиша в тая тема, ама тя стана като турска сапунка и не устоях на изкушението.До тук поне за мен станаха ясни две неща:
1.че след като швабата е решил да сложи демпферен маховик значи така е най-добре...няма спор;
2.че замяната с едномасов е един приемлив компромис тъй като е ясно, че няма да векуваме с тия гробници.
Аз няма да ти казвам колко глупаво си постъпила след като си сложила обикновен маховик. Само ще ти пожелая много безаварийни километри след замяната.
И честит 8-ми март разбира се!
alimak написа:Това ясно, но моя беше по-тежък. Ако имате обяснение ме светнете.
morfei1 написа:alimak написа:Това ясно, но моя беше по-тежък. Ако имате обяснение ме светнете.
Обяснение сигурно има, но ти така и не пожала да споделиш какъв маховик сте използвали.
Оригинален демпферен маховик на AHF съм виждал и съм държал в ръцете си мога да те уверя, че не е хич лекичък. Също така съм държал и в ръцете си обикновен маховик от ABF, който се използва за конферсията с VR6 съединител, за 5-степенна кутия и предполагам е с подобни на твоят маховик габарити и тегло за да стане. ....и въобще немога да проумея как е възможно плътният да е по-тежък от демпферния?
morfei1 написа:Аха, значи тона ми е бил дразнещ.... немисля че по някакъв начин съм те обидил с нещо, както и да е.
Бих искал да попитам още нещо. Понеже преди да напишеш, си направих труда да поразгледам, понеже използването на съединител и маховик от 1.8 20в породи интерес в мен.... и не е често срещано явление, да не кажа уникално.
Направи ми впечатление че 1.8 20в. ползва съединител на 215мм. Също така знам, че демпферните комплекти на Закс за AHF, които се продават в мрежата са на 228мм.
Разбира се след като се ползва цял комплект с маховик на 215мм това едва ли ще е проблем (несъм виждал или пък сравнявал комплект и маховик от 1.8 20в), но смяташ ли че този съединител е достатъчно издражлив и подходящ и ако смяташ, кое те кара да мислиш така, защото 13мм са си доста голяма площ.... образно казано разликата от съединителя за AHF 5-скорости който е 228мм и примерно този на ASZ 6 степена кутия, който е 240мм. Та при тези два съединителя разликата е следната. Стоковият съединител на AHF геройски се предава на 160к.с, докато този на ASZ носи натоварвания до 210к.с.
Идеята е да стане ясно до каква степен евентуално някой обикновен юзер на форума, след 1 години случайно попадне на темата ти и реши да реши проблемите си по твоят начин, без да попита в темата ти или да ти пише на лични. До каква степен може да разчита, че след като се изръси пари за точно този модел части, ще получи адекватно решение на проблема си?
Нали разбираш, че ако в един момент този сетъп се предаде/пробуксува след 20000км. понеже междувремено щастливият собственик на AHF-а е решил да си сложи чипче, накрая остава с пръст в устата-излъган, а това не е приятно усещане.
едит:
Понапред в темата каза че имаш познати и наблюдения над коли които ползват недемпферни сетъпи вече близо 100000км и проблеми няма.
Аз бих попитал какви точно сетъпи, като твоят или с плътен маховик от G60,ABF,1z и съеденител от VR6, или пък комплект на Валео?
Питам понеже разлика има.Както бай_Илия по-горе каза съединителят на 1z е слаб. Същият този съединител е с 228мм диаметър и заводската мощност на 1z e 202нм. Заводската мощност на VR6 е 260нм и също е с диаметър 228мм. Съединителят който ти ползваш от 1.8 20в е 170нм. и диаметър 215мм , а мощността на AHF е 235нм и с диаметър 228мм.
Оттук следва и логичният въпрос, как смяташ че съединител с по-малък диаметър издържащ на по-малко натоварване е адекватно решение на проблема и ще изкара във времето?
Сега разбра ли защо те обсипвам с въпроси и защо тонът ми ти се е сторил дразнещ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта