Аха, значи тона ми е бил дразнещ.... немисля че по някакъв начин съм те обидил с нещо, както и да е

.
Бих искал да попитам още нещо. Понеже преди да напишеш, си направих труда да поразгледам, понеже използването на съединител и маховик от 1.8 20в породи интерес в мен.... и не е често срещано явление, да не кажа уникално.
Направи ми впечатление че 1.8 20в. ползва съединител на 215мм. Също така знам, че демпферните комплекти на Закс за AHF, които се продават в мрежата са на 228мм.
Разбира се след като се ползва цял комплект с маховик на 215мм това едва ли ще е проблем (несъм виждал или пък сравнявал комплект и маховик от 1.8 20в), но смяташ ли че този съединител е достатъчно издражлив и подходящ и ако смяташ, кое те кара да мислиш така, защото 13мм са си доста голяма площ.... образно казано разликата от съединителя за AHF 5-скорости който е 228мм и примерно този на ASZ 6 степена кутия, който е 240мм. Та при тези два съединителя разликата е следната. Стоковият съединител на AHF геройски се предава на 160к.с, докато този на ASZ носи натоварвания до 210к.с.
Идеята е да стане ясно до каква степен евентуално някой обикновен юзер на форума, след 1 години случайно попадне на темата ти и реши да реши проблемите си по твоят начин, без да попита в темата ти или да ти пише на лични

. До каква степен може да разчита, че след като се изръси пари за точно този модел части, ще получи адекватно решение на проблема си?
Нали разбираш, че ако в един момент този сетъп се предаде/пробуксува след 20000км. понеже междувремено щастливият собственик на AHF-а е решил да си сложи чипче, накрая остава с пръст в устата-излъган, а това не е приятно усещане.
едит:Понапред в темата каза че имаш познати и наблюдения над коли които ползват недемпферни сетъпи вече близо 100000км и проблеми няма.
Аз бих попитал какви точно сетъпи, като твоят или с плътен маховик от G60,ABF,1z и съеденител от VR6, или пък комплект на Валео?
Питам понеже разлика има.Както бай_Илия по-горе каза съединителят на 1z е слаб. Същият този съединител е с 228мм диаметър и заводската мощност на 1z e 202нм. Заводската мощност на VR6 е 260нм и също е с диаметър 228мм. Съединителят който ти ползваш от 1.8 20в е 170нм. и диаметър 215мм , а мощността на AHF е 235нм и с диаметър 228мм.
Оттук следва и логичният въпрос, как смяташ че съединител с по-малък диаметър издържащ на по-малко натоварване е адекватно решение на проблема и ще изкара във времето?
Сега разбра ли защо те обсипвам с въпроси и защо тонът ми ти се е сторил дразнещ?