малко размисли за ААЗ .. :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stanislav__radev
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 2:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dimitrovgrad

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот stanislav__radev » Вто 08 мар 2011 15:01


дай снимки колега да видим как става.. :beer :beer




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот ventotdi » Вто 08 мар 2011 15:18


колега не съм вкъщи но ще ти кача снимки как се бута турбото .Като утивам към колата да се пребирам и ще направя 2 ... 3 снимки


Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот lenovec » Сря 09 мар 2011 16:54


passatfen написа:аз имам също ААЗ , помпата е барана и върви доволно но иска ми се да пипна турбото зада надува повече например към 1.0-1.2 Някой ще сподели ли от каде се бара турбото по възможност със снимки

Какво означава 1.0-1.2 ?


Потребителски аватар
stanislav__radev
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 2:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dimitrovgrad

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот stanislav__radev » Сря 09 мар 2011 16:56


1.0-1.2 са баровете на турбината..


Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот lenovec » Сря 09 мар 2011 17:03


А възможно ли е да се монтире кулер на ААЗ 1.9 75 к.с? и ако да какво излиза като цена?


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот passatfen » Сря 09 мар 2011 17:07


може да се монтира а цената зависи на каква цена ще я намериш и дали ти ще го монтираш или монтюр :beer


Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот lenovec » Сря 09 мар 2011 17:27


Е, ще има ли смисъл питам понеже качих ААЗ на голф кънтри от Г3 обаче купето нещо му идва тежко и е мудно ще вдигне ли малко конете съответно вървенето??? Има един кулер от Г3 мисля него да взема ако стане де


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот passatfen » Сря 09 мар 2011 18:00


колегата ventotdi най-добре ще ти отговори той е с кулер от тди 1з мотор , аз скоро го питах и ми каза че има голяма разлика в вървежа


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот ventotdi » Сря 09 мар 2011 19:34


по принцип всеки дизел или бензин ,който има турбо трябва да има куулер! Една от причината е ,че турбото допълнително топли въздуха и в мотор без куулер влиза по - топъл въздух от въздуха на атмосферния дизел и пада КПД -то на мотора , загравя по -бързо и е лабилен към прегряване и разхода е малко по висок ,защото няма толкова добро изгаряне на нафтата.Аз си сложих куулер на ААЗ от 1.9 ТДИ 1Z мотор и всичко стана почти по заводски защото са сходни моторите ! Ефекта беше малко по бавно стопляне и по - добро усещане за набиране на високите.По - голям турбо лаг нямам от заводския дори усещам по ранно възбуждане на мотора при пълна газ.Разхода не съм го засекъл все още но теорията оборва практиката и със сигурност ще падне разхода с нормално каране! Бях чел някъде и почти повярвах че ако си без куулер ,а турбото надува на 0.85 бара не е равно на куулер с турбо на 0.85 бара.Един и същ обем въздух (дебит) но с различно количество кислород ! Интеркуулера е задължителен във всички случаи и ако решите да си сложите куулер на вашият турбо дизел винаги търсете куулер от мотор сходен на вашият ... не се мъчете да припасвате от други мотори !


Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот lenovec » Сря 09 мар 2011 19:41


Ясно можеш ли да изброиш едно по едно нещата който трябва да се свалят за да се пазаря за цената им


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот ventotdi » Сря 09 мар 2011 20:05


Станиславе това е за теб !
Прикачени файлове
33.jpg


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот ventotdi » Сря 09 мар 2011 20:19


Леновец, говориш ми за куулера нали така.Той няма мн компоненти ... няколко маркуча (гънки) и две пластмасови тръби + радиатора ! Зависи от човека който ще го купиш (на моя ААЗ ми пасва най -добре от 1Z) от 120 лева комплект до ... може и 180 лева зависи от човека ! Имах снимки на куулера и турбо пътищата преди да ги инсталирам но не мога да ги намеря нещо :?
Прикачени файлове
14022011(005)Н.jpg
14022011(004)Н.jpg
14022011(007)Н.jpg
14022011(006)Н.jpg


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот dj carul » Чет 10 мар 2011 23:19


Има мноооого голям ефект от кулер на този мотор,но задължително трябва да се барне помпата и настройката на турбото ,иначе "лага" става много голям и по-скоро ефекта е обратен.Положителния ефект се усеща най-вече при тези които са с ККК турбина.Гарета е много умрял и се развърта бавно,и на доста по-високи обороти.Аз не съм голям привърженик на кулера от TDI мотора защото турбо пътищата стават доста дълги а и кулера е мъничък,и отделно че поставен в калника обдухването му куца.
Аз съм с ККК турбина и в момента е настроена на 1.2 бара.
Ето за какво става въпрос.
http://media.snimka.bg/7294/020843836-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/7294/020843838-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/7294/020843847-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/7294/020843857-big.jpg?r=0


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот passatfen » Пет 11 мар 2011 0:18


а аз мисля да я настроя на 1.2... кажи как е вървежа и разхода


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот dj carul » Пет 11 мар 2011 2:12


Еми разхода е много зависим от тежестта на крака.Сега зимата градско ми дава между 9-10л/100км,извънградско 5.5-6.0л/100км.Лятото градското ми пада на 7-7.5л/100км а извънградското си е същото.
Вървежа....ако не знаех че има 75 коня под капака,щях да си мисля че мотора е доста по-голям,защото от 2000 до 4000 оборота мотора има адски много сила.Наскоро си правихме един старт от място с едно приятелче (Корадо Г60),беше мокро,и двамата вървяхме на едно до 3-та предавка (включително) защото и двамата въртяхме гуми.Със сигурност Корадото ще ме скъса на сухо,но все пак ААЗ да върти чисто нов Hankook 195/60/15 и то на 3-та предавка...мисля че е доста показателно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта