Здравейте скъпи съфорумници,обиколих целия форум но не намерих това което търся,а ако съм го пропуснал и несъм забележил ,моля да ми простите.
Та да си дойда на думата.Вчера вечерта тръгнах да излизам и качвайки се в колата при завъртане на ключа се чу само едно "ЧАК" .Около 10 пъти и неиска.Оправих го като завъртях ремъка на алтернатора.След това палеше нормално.На моменти ми е правило преди да запаля да извърти стартера без да зацепи,но рядко.Сега ще сложа друг акумулатор за всеки случай.Тази сутрин пак направи тая магария,но след това си палеше нормално и несмея да го карам на "майстор" защото незная дали ще направи въобще нещо.А,забраявих колата е VW Джета 1.6 1987 бензин/газ. паля я на бензин



Проблем Стартер или Акумулатор
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
преди да запаля да извърти стартера без да зацепи,но рядко
Това е предупреждение.Една профилактика обикновенно помага.
Провери и връзките на клемите.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
Отиваш при акумулаторджия, той ти мери доколко акумулатора задържа енергия в себе си и ще си проличи дали е от него или стартер. При мен беше същата работа, но със смяната на акумулатора проблема беше решен.
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
Здравей, колега. Аз имах същия проблем като теб с Passat B3 1.6 бензин 88г. Оказа се лоши ел.връзки на самия стартер. Успех.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
Бендикс според мен . На АЕЕ то беше започнало рядко да включва. С времето зачести, и мърдане на скорост малко напред/назад и въртеше стартера.Постопли се и смъкнах стартера и на лов за бендикс.
А може и да е много износена предната втулка и стартера да затяга в определн случай.
АКо на здрав/нов или друг/ акумулатор го прави номера - стартер.
Огледай много добре клемите - кабела където влиза в клемата . Преди много време на ЕZ- тката рязох кабел и нова клема - лоша връзка в самата клема от запресовката. Провери си и кабела към двигателя. Нах -лесно става с 1 здрав кабел за подаване на ток с щипки. Казвам здрав защото повечето от тия които се продават са проблемни във връзката кабел- щипка. Закачаш + акумулатор, плюс стартер и някой се опитва да пали, местиш после минус акумулатор , чист / не мазен/ корпус на двигателя и пак проба. Ако е от лоша връзка по клемите или болта към маса двигател ще си проличи. С надеждния акумулатор и пробата с кабел за палена лесно елиминиращ проблема акумулатор и връзки и остава стартера.
А може и да е много износена предната втулка и стартера да затяга в определн случай.
АКо на здрав/нов или друг/ акумулатор го прави номера - стартер.
Огледай много добре клемите - кабела където влиза в клемата . Преди много време на ЕZ- тката рязох кабел и нова клема - лоша връзка в самата клема от запресовката. Провери си и кабела към двигателя. Нах -лесно става с 1 здрав кабел за подаване на ток с щипки. Казвам здрав защото повечето от тия които се продават са проблемни във връзката кабел- щипка. Закачаш + акумулатор, плюс стартер и някой се опитва да пали, местиш после минус акумулатор , чист / не мазен/ корпус на двигателя и пак проба. Ако е от лоша връзка по клемите или болта към маса двигател ще си проличи. С надеждния акумулатор и пробата с кабел за палена лесно елиминиращ проблема акумулатор и връзки и остава стартера.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
На мен ми прилича на удър на зъбчатката на бендикса към тази на маховика ,без да се получи зацепване и съответно без развъртане , както отбелязаха част от колегите . Добре е да се прегледа механиката на стартера , пък и изцяло . Бутни за всеки случай целия корпус на стартера , случва се макар и рядко да се разхлабят крепежните болтове
.
ПП
Впрочем от "ЧАК" до "ЧАК" има доста нюанси

ПП
Впрочем от "ЧАК" до "ЧАК" има доста нюанси

-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пет 19 фев 2010 22:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
- Контакти:
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
dancing_niki написа:Отиваш при акумулаторджия, той ти мери доколко акумулатора задържа енергия в себе си и ще си проличи дали е от него или стартер. При мен беше същата работа, но със смяната на акумулатора проблема беше решен.
Акумулаторджията съм аз (продавам и диагностицирам )


- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
dikanski написа:....
Акумулаторджията съм аз (продавам и диагностицирам )......
Е , това вече е страшно , макар и не много изненадващо ....
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пет 19 фев 2010 22:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
- Контакти:
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
milmar написа:dikanski написа:....
Акумулаторджията съм аз (продавам и диагностицирам )......
Е , това вече е страшно , макар и не много изненадващо ....
Кое е страшно колега? Описал съм подробно всичко и казах че ще сменя акумулатора за всеки случай,поне батерии бол.Защото ако питам само за стартер,нямаше толко лесно да се стигне до извода че е разхлабена клемата.Има една поговорка наша.Обущаря бос ходи.Днес са ми минали много чужди акумулатори,кога да се занимавам да ръчкам
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
dikanski написа:milmar написа:dikanski написа:....
Акумулаторджията съм аз (продавам и диагностицирам )......
Е , това вече е страшно , макар и не много изненадващо ....
Кое е страшно колега? ...
Ами мисълта ми беше , че специалисти като теб (би трябвало да са , все пак) трябва да отговарят на такива въпроси , а не да ги задават ... все едно хлебарина да ме пита как да си замеси тестото , с колко мая и колко време да втасва

-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пет 19 фев 2010 22:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
- Контакти:
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
milmar написа:dikanski написа:milmar написа:dikanski написа:....
Акумулаторджията съм аз (продавам и диагностицирам )......
Е , това вече е страшно , макар и не много изненадващо ....
Кое е страшно колега? ...
Ами мисълта ми беше , че специалисти като теб (би трябвало да са , все пак) трябва да отговарят на такива въпроси , а не да ги задават ... все едно хлебарина да ме пита как да си замеси тестото , с колко мая и колко време да втасва....
Продажба ,диагностика.,но по стартери не съм специалист,аз се занимавам с акумулатори,не съм майстор.Не съм средностатистически ганчо за да зная всичко.Ако знаех нямаше да питам тук. Така,че мисля че няма място за такива подмятания,ако влизате да се заяждате с нищо няма да можем да си помагаме.Е,вие знаете всичко "milmar" щом ме пратихте в трета глуха да разглабям стартера


-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пет 19 фев 2010 22:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
- Контакти:
Re: Проблем Стартер или Акумулатор
Моля админ да заключи темата за да не се говорят глупости извън контекста.Проблема(хлабава връзка при + клемата) е решен .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 156 госта