Колеги За или Против сте махането на всички гърнета и монтирането на права тръба за мотор 1з?Няколко хора ми казват че нямало да върви,защото няма какво да надува турбото така ли е или е измислица?Мотора си ми е нормален 1з с дюзи 205ум,ръчкана помпа и скоро с чип от Брезел.
Кажете си вашето мнение който е направил така на 1з.
1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
без гърнета дизела е като трактор буквалноо..
махаи само средното гърне и слагаи тръби на 63мм и тва е ..
махаи само средното гърне и слагаи тръби на 63мм и тва е ..
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
от средното назад ли да е тръбата или само на мястото на средното гърне
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
махаш само средното гърне
и на мястото на всички тръби ако има финанси слагаш тръби с ф63мм
и на мястото на всички тръби ако има финанси слагаш тръби с ф63мм
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
значи казваш дизела ставал като трактор така ли ?
Аз съм с по шумен мотор от 1Z с ААZ съм и от 3 дена насам съм с права генерация от турбото до края с 60 мм нямам никаква разлика в шума от преди и от сега на празен ход ,а в движение разлика намирам на ниските само в по силното виене на турбото и във високите само малко по плътен шум но нищо фрапиращо ... Колеги махайте си ши*аните гънета и катализатори на Турбодизелите си ... За чистия дизел това не важи
той наистина става като трактор ... Без гърнета на високите обороти нямате обратно налягане и на мотора му олеква работата и става по пъргав (коне)
Аз съм с по шумен мотор от 1Z с ААZ съм и от 3 дена насам съм с права генерация от турбото до края с 60 мм нямам никаква разлика в шума от преди и от сега на празен ход ,а в движение разлика намирам на ниските само в по силното виене на турбото и във високите само малко по плътен шум но нищо фрапиращо ... Колеги махайте си ши*аните гънета и катализатори на Турбодизелите си ... За чистия дизел това не важи

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
не мисля че ААЗ е шумен.. има доста по нови коли с по модерни дизели които са в пъти по шумни..
а относно темата на празен ход няма разлика.. разлика има в ускоряването от около 1000 до 1500оборота тогава е осезаемо по шумна
а относно темата на празен ход няма разлика.. разлика има в ускоряването от около 1000 до 1500оборота тогава е осезаемо по шумна
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
викаш по - шумна така ли ... емчи аз бях с гърнета ,а сега съм без нищо ... е няма разлика на тея обороти ... виждам , чувам , усещам ... свидетел съм 

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Аз съм без катализатор и крайно гърне.ОТ средното гърне до отзад върви тръба ф50 и звука е доста добър.От 2200 оборота нагоре и в по-високите колата се реже много яко, все едно е бензинова резачка.Не е нищо фрапиращо, турбо дизелите със спортни гърнета и прави тръби не стават толкова шумни, колкото атмосферните дизели.
Така че аз съм ЗА!
Така че аз съм ЗА!
- valerossi46
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
моя като е справа тръба от пред до отзад защо не е като трактор.Двигателя ми е 1.9 TDi AFN 110hp
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Фъщи ли като Чавдар ?
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Значи да слагам тръби на 63мм и крайно спортно гърне и това е.Има ли някой клипче как е 1з с тръбите?
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
ni4ko_vd написа:Значи да слагам тръби на 63мм и крайно спортно гърне и това е.Има ли някой клипче как е 1з с тръбите?
Увеличение на диаметъра на тръбата ти гарантирам,че ще влоши поведението при ниски до средни обороти,което няма да ти хареса,верно,че ще подобри малко високите,но дизела е най-приятен за каране с добра мощност и върт.момент в ниски до средни обороти.Препоръчвам ти да си останеш с твоя диаметър тръба,махаш гърнетата и слагаш резонансно гърне накрая та малко да култивираш звука,аз лично не харесвам слагането на разни спортни тумбести боботници особено на дизел,а и са тежички в сравнение с компактен резонатор.Но така или иначе всяка оптимизация на изпускателната система ти измества мощността в по-високи обороти за сметка на низките

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
колега emiltd , обясни ми защо на ниските се влошава работата на мотора ... как така се случва ,че губи мощност ...поне така разбирам от думите ти . Наистина незнам ... обясни ми за ниските логичното обяснение да съм на ясно и аз ! 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
ventotdi написа:колега emiltd , обясни ми защо на ниските се влошава работата на мотора ... как така се случва ,че губи мощност ...поне така разбирам от думите ти . Наистина незнам ... обясни ми за ниските логичното обяснение да съм на ясно и аз !
Оптимизирането на изпускателната система улеснява освобождаването на изгорелите газове и намаля тяхната скорост,демек на турбото ти му трябват повече обороти за да направи подходящо налягане,като резултат получаваш някаква мощност отгоре,но тя ще бъде развита не примерно както е при теб на около 4000об.,ами на 4100 примерно


Последна промяна от emiltd на Пет 11 мар 2011 18:49, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта