1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ni4ko_vd
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ni4ko_vd » Чет 10 мар 2011 18:08


Колеги За или Против сте махането на всички гърнета и монтирането на права тръба за мотор 1з?Няколко хора ми казват че нямало да върви,защото няма какво да надува турбото така ли е или е измислица?Мотора си ми е нормален 1з с дюзи 205ум,ръчкана помпа и скоро с чип от Брезел.

Кажете си вашето мнение който е направил така на 1з.




tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот tarikat89 » Чет 10 мар 2011 18:16


без гърнета дизела е като трактор буквалноо..
махаи само средното гърне и слагаи тръби на 63мм и тва е ..


ni4ko_vd
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ni4ko_vd » Чет 10 мар 2011 18:18


от средното назад ли да е тръбата или само на мястото на средното гърне


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот tarikat89 » Чет 10 мар 2011 18:23


махаш само средното гърне
и на мястото на всички тръби ако има финанси слагаш тръби с ф63мм


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Чет 10 мар 2011 19:05


значи казваш дизела ставал като трактор така ли ?
Аз съм с по шумен мотор от 1Z с ААZ съм и от 3 дена насам съм с права генерация от турбото до края с 60 мм нямам никаква разлика в шума от преди и от сега на празен ход ,а в движение разлика намирам на ниските само в по силното виене на турбото и във високите само малко по плътен шум но нищо фрапиращо ... Колеги махайте си ши*аните гънета и катализатори на Турбодизелите си ... За чистия дизел това не важи mhihi той наистина става като трактор ... Без гърнета на високите обороти нямате обратно налягане и на мотора му олеква работата и става по пъргав (коне)


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот tarikat89 » Чет 10 мар 2011 19:18


не мисля че ААЗ е шумен.. има доста по нови коли с по модерни дизели които са в пъти по шумни..
а относно темата на празен ход няма разлика.. разлика има в ускоряването от около 1000 до 1500оборота тогава е осезаемо по шумна


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Чет 10 мар 2011 19:22


викаш по - шумна така ли ... емчи аз бях с гърнета ,а сега съм без нищо ... е няма разлика на тея обороти ... виждам , чувам , усещам ... свидетел съм mhihi


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 10 мар 2011 21:45


Аз съм без катализатор и крайно гърне.ОТ средното гърне до отзад върви тръба ф50 и звука е доста добър.От 2200 оборота нагоре и в по-високите колата се реже много яко, все едно е бензинова резачка.Не е нищо фрапиращо, турбо дизелите със спортни гърнета и прави тръби не стават толкова шумни, колкото атмосферните дизели.
Така че аз съм ЗА!


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот valerossi46 » Пет 11 мар 2011 0:22


моя като е справа тръба от пред до отзад защо не е като трактор.Двигателя ми е 1.9 TDi AFN 110hp


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот feikot » Пет 11 мар 2011 0:40


Фъщи ли като Чавдар ?


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот passatfen » Пет 11 мар 2011 0:50


:Mr Green Fun :Mr Green Fun


ni4ko_vd
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ni4ko_vd » Пет 11 мар 2011 1:22


Значи да слагам тръби на 63мм и крайно спортно гърне и това е.Има ли някой клипче как е 1з с тръбите?


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот emiltd » Пет 11 мар 2011 1:42


ni4ko_vd написа:Значи да слагам тръби на 63мм и крайно спортно гърне и това е.Има ли някой клипче как е 1з с тръбите?


Увеличение на диаметъра на тръбата ти гарантирам,че ще влоши поведението при ниски до средни обороти,което няма да ти хареса,верно,че ще подобри малко високите,но дизела е най-приятен за каране с добра мощност и върт.момент в ниски до средни обороти.Препоръчвам ти да си останеш с твоя диаметър тръба,махаш гърнетата и слагаш резонансно гърне накрая та малко да култивираш звука,аз лично не харесвам слагането на разни спортни тумбести боботници особено на дизел,а и са тежички в сравнение с компактен резонатор.Но така или иначе всяка оптимизация на изпускателната система ти измества мощността в по-високи обороти за сметка на низките 8)


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Пет 11 мар 2011 14:39


колега emiltd , обясни ми защо на ниските се влошава работата на мотора ... как така се случва ,че губи мощност ...поне така разбирам от думите ти . Наистина незнам ... обясни ми за ниските логичното обяснение да съм на ясно и аз ! :drunk


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот emiltd » Пет 11 мар 2011 17:27


ventotdi написа:колега emiltd , обясни ми защо на ниските се влошава работата на мотора ... как така се случва ,че губи мощност ...поне така разбирам от думите ти . Наистина незнам ... обясни ми за ниските логичното обяснение да съм на ясно и аз ! :drunk


Оптимизирането на изпускателната система улеснява освобождаването на изгорелите газове и намаля тяхната скорост,демек на турбото ти му трябват повече обороти за да направи подходящо налягане,като резултат получаваш някаква мощност отгоре,но тя ще бъде развита не примерно както е при теб на около 4000об.,ами на 4100 примерно :Mr Green Fun .Получаваш повече вървене ,но по-малка динамика.Ако осигуриш повече надув и гориво на мотора,тогава балансирано с улесняване на газовете работата ще е добре.Да не ме разбереш погрешно,аз съм за но 63мм е много краен вариант :wink:

Последна промяна от emiltd на Пет 11 мар 2011 18:49, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта