relaxxx написа: Разхода на автомата е абсолютно нормален и съпоставим с този на ръчката.
Да абсолютно е съпоставим и съпоставката изглежда доста кофти.Извънградско на равен път и малко трафик +3-5%.Градско лятото +40-50%.Градско зимата +50-70%.Айде спри да си хвалиш твоето и прочети малко http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter - обърни внимание на главата Efficiency and torque multiplication.Както вече казах огромното предимство на автомата е комфорта (наистина мазното превключване на добре работеща кутия няма равно) и нищо друго.
P.S.Имал съм 5 степенен типтроник две години и половина и съм му врътнал 40к километра на разнообразно каране:магистрала,градско,селско и извънградско със завои,слизания и изкачвания-да не кажеш че си говоря на изуст.

.Забравих да спомена и ,че на светофар и D никога не си на свободна (освен ако не даваш на P ама тогава според специалистите наакваш механизма за превключване...........).Ето малко сравнение в цифри на тема хидротрансформатор: извънградско 100-130 скорост (хидротрансформатора е заключен) по подбалканския път - разход 6,2.В София от Младост до Центъра с нормална натовареност(обаче много преходни режими в които е отключена гадината) 13-16.Попадна ли в задръстване или да ида до магазина на 1-2 км. зимата разхода изхвърча над 20.Същата кола,същия мотор ,ама с ръчни дава 9-11 в градът и 13-15 в най-лошите зимни условия.

