проблем с оборотите на пасат Б3
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Белене, обл. Плевен
проблем с оборотите на пасат Б3
Здравейте колеги, от скоро имам пасат В3, 1991 г., бензин/газ. Не мога да установя защо ми прекъсва, когато колата е студена. Прави го само на бензин. Не си променя оборотите, а прекъсва. Държи 1100 - 1200 оборота студена и 800 като загрее. Смених всичко, което може да причинява това прекъсване, но не се оправя. Като казвам всичко имам в предвид следното: цяла моноинжекция, синия датчик, кабели, свещи, капачка и палец на делкото. Ходих на диагностика, казаха ми че всичко е ок, свалях клемите на акумулатора, разкачах компа, че уж да изчистело грешки и никакъв резултат до тук. Прекъсването не е постоянно или равномерно. Работи си добре, прекъсне за момент, пак работи добре, пак прекъсне и пак работи. Прави го често, но не през еднакъв интервал от време. Така е докато измина около 500 м. и след това край, заработва си като швейцарски часовник. Дайте ми съвет какво да пробвам от тук нататък.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Белене, обл. Плевен
Re: проблем с оборотите на пасат 2
Искам да допълня с още информация. Като я купих и сменях гарнитурата на главата. Шлайфах я и смених и гумичките на клапаните. Само, че след като я е сглобявал майстора НЕ е напаснал клапаните. Казаха ми, че може да е от това. Ходих да и мерят компресията, защото в един сервиз ми казаха, че ако проблема е в напасването на клапаните, компресията на цилиндрите ще е различна. Да ама не, държи по 12 атмосфери на всеки цилиндър. Проверил съм и всички места, откъдето може да дърпа въздух и да се дави, и там всичко е ок. Вече нямам идеи, ако Вие можете да ми помогнете, ще съм ви много благодарен.
Re: проблем с оборотите на пасат 2
проблемът ти сигурно е токов!възможно е да ползваш неподходящи свещи или проблем с датчика на Хол в делкото!Ааааааа,и друго! казваш си свалял и репарирал главата.ако пропуска някъде гарнитурата в някой цилиндър ,също гаси искрата и прекъсва и като загрее се уплътнява и е добре.скоро такъв проблем имах с един Г4 AKL на 4 цилиндър.как си с маслото и охл. течност?губят ли се?
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Белене, обл. Плевен
Re: проблем с оборотите на пасат 2
Маслото и охладителната течност са добре, не се губят.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Белене, обл. Плевен
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
Свещите също са сменени, едни от най-добрите за тези модели/триполюсни/. Датчика на Хол също е проверен, НЕ е и от него.
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
Пробваи и следното - вземи едно щише с пръскалка примерно от преперат за стъкла и напръскаи бубината смело докато работи мотора и виж дали ще има някаква промяна в работата на мотора след това.
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
svilen0974 написа:Свещите също са сменени, едни от най-добрите за тези модели/триполюсни/. .
И какви са свещите?
Вярвам се сещаш, че никой не прави ментета на неизвестни марки свещи.

-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Белене, обл. Плевен
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
Свещите са BERU. Какво да сложа в това шише, вода ли? Каква е идеята на това пръскане, че вече се ошашавих с тази кола и не мога да включа за какво се прави това?
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
я пробвай с такива от този каталог !
http://www.ngk.de/en/product-finder/
http://www.ngk.de/en/product-finder/
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Белене, обл. Плевен
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
И такива имам, пробвах и с BOSH, но няма ефект.
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
svilen0974 написа:Свещите са BERU. Какво да сложа в това шише, вода ли? Каква е идеята на това пръскане, че вече се ошашавих с тази кола и не мога да включа за какво се прави това?
Да вода имах впредвид колега , това е да провериш бубината дали не се влияе от влага.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Белене, обл. Плевен
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
Пръсках бобината, няма промяна. Давайте моля Ви други предложения. Между другото, да попитам, вярно ли че предни пружини от лада или жигула пасвали за задницата на пасат В3. Ако някой знае, моля да ми пише. И ако е така, едно към едно ли пасват или трябва нещо да се преправя. Моля само за достоверна информация/хора, които наистина са го правили или някой техен близък го е правил, а не само чули от някъде, че с това "чух от някой" вече дадох 800 лв. за части, а проблема с оборотите все още си стои/.
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
svilen0974,писах ти че щом прекъсва значи проблемът е токов!с какво проверявахте кабели ,свещи капачки и палецът? а датчик Холът? така на око не става!иска си оборудване -електронен осцилоскоп или сервиз с мотор-тестер!казваш прекъсване , а не глъхнене!може и дюза !диагностика му е майката!търси!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
Ако Ламбда сондата ти е все още включена я изключи!Направи и ресет на електр.блок чрез изключване на едната клема на Акумулатора за 10 мин!Провери клапата за топъл/студен въздух(на кутията на въздушния филтър) за спукване на мембраната(ще дърпа въздух от там)!Ако е спукана запуши вакуумното маркуче към нея!Ако синият ти датчик е от евтините може да е менте!Предварението настроено ли е добре?
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Белене, обл. Плевен
Re: проблем с оборотите на пасат Б3
Ще ходя пак на диагностика, този път ще е в друг сервиз. Не знам откъде се изключва ламбда сондата, но ще питам. Това с въздуха също ще го проверя. Синия датчик е италиански. Имаше в магазина два вида: някакви от 18 лв. и този, който аз купих за 24 лв. Това с разкачането на клемите на акумулатора съм го правил, даже и буксата на компа бях извадил. Благодаря сърдечно на всички, които ми пишат. Надявам се и аз в скоро време да напиша, че проблема е ОТСТРАНЕН.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Afn1.9 и 39 госта