reno megane или golf 4?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот Matematiks » Нед 13 мар 2011 23:09


Кое им е хубаво на Японските-имах Карина на 900К км :063: ти нищо не каза

Позволявам ти да пишеш в темата,когато Мареата стане на 900К mhihi демек-получавал ли си от умрел телеграма :063:




Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот hitman0013 » Нед 13 мар 2011 23:31


ей я пред нас мазда 323 седан 85-6год.За 15 години как е докарана само един кабел е сменен.Върви и върши все още работа, но гние да си е ....мамата.И лака на боята седи още без проблем, а е 100% уличница.
Само да добавя че в сравнение с опел кадет и астра е все едно от неръждавейка.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот forski » Пон 14 мар 2011 8:28


В периода 1990-2000г. винаги бих избрал Мазда или Тойота пред Голф,Рено,Фиат и т.н.След 2000г. нямам наблюдения как стоят нещата при японските автомобили,Голфа си е каруца там е ясно mhihi


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот itan75 » Пон 14 мар 2011 13:57


stefan4o написа:Всичко е много хубаво, ама си пропуснал да споменеш дребните детайли като:
1. Пластмасово табло, като на баничарка от най-нисък клас
2. Липса на бордови компютър дори като опция
3. Сравнително интересни цени на рез.части - термостат - 60 лева, щото се сменя с таралежа.
4. Цена на носач хич не е евтина - два носача на Фиат са около 250 лева малко повече струват на Пассат Б5.5 вече. Също така шарнирчетата вървят комплект с носачите, а те както споменах са 120 лева бройката.
Мързи ме да изброявам, ама сигурно има и други неща. Не се опитвай да го изкараш по-по-най фиата и той също като всяка кола си има предимствата и недостатъците.
И тия глупости за 3.8/100 извънградско и 6 градско дето си ги писал отиди някъде другаде, дето не пасат трева, там да ги ръсиш mhihi Ако трябва да ти цитирам едно мнение, насочено към теб, което умишлено си пропуснал да му отговориш, но мога да ти го постна тук. За всеки случай е от човек, който вече втори Фиат кара и е маааааалко повече в час от тебе, лично го познавам :да:
Това,че познаваш Емо лично кво трябва да значи? Също,че той твърди,че не може да стане около 160к.с само от ремап-че аз никъде не съм споменал,че в това е включен само ремап,а няма и механични намеси по мотора,които малко по-малко докарват тази мощност.Иначе се правиш малко,че поназнайваш,а ма де факто нищо,но ако спориш изтъквай факти.Работил съм известно време в Евро 07,Аутохит много малко в Косер.Цените на резервните части със огромните надценки мисля ги знае всеки.Та за термостата трите използвани марки при Фиат-Бер,Вернет,ЕПС.......http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... bcat=19....Да познал си най-евтиния вариант на Вернет.Макар,че точно от този Ямболски търгаш цените му са доста завишени.Всички обаче минават на варианта и аз не съм изключение от това правило-термостат от Рено 5 на 83,86 или 89 градуса.Струва между 10-11лв,на мен ми излезе 5,30лв и се държи перфектно.За носачите пак щи дам линк на Ямболския търгащ,но отсега ти казвам,че си визирал най-най-скъпите т.е Лемфьордер и ТРВ-но точно това ТРВ на сайта е менте отвсякъде,но въпреки всичко му иска подобаваща цена съизмерима на оригинала.....http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... ubcat=129..Варианта с нови носачи пак отпада,щом си пекън Заралия трябва да познаваш и Ферариста,който прави полиуретанови тампони и според мен,а и според доста други предницата става доста стегната.шАрнирния болт мога и сам да си го рециклирам и ти гарантирам,че става по-добре от менететата на пазара.И да цените на носачите примерно на Алфа 156 са жестоки,а носачите са и горни.Бордови компютър незнам толко ква голяма екстра го сметаш при положение,че не карам совалка от НАСА,а просто по-добра кола от Голф 3,като визия,екстри,возия,разход и т.н.Единствения по-скъп възел както при всеки съвременен дизел си остава демпферния маховик,но и там можеш да варираш,ако решиш да го смениш с плътен.За разхода от 3.8л,само ,че уточнявам засичан е на магистралата Бургас-Карнобат и обратно при абслютно безветрево време,нафта от Ромпетрол с добавка и малко двутактово масло.Гумите за екперимента летни 175/70/14 напомпени на 2.5 атмосфери и четерите от оригиналните 15 цола.По-къс пистов ремък изолиращ компресора на климатика,спортен филтър,полирани всмукателен,изпускателен колектор,полирани портове на цилиндровата глава,права тръба от турбото до края.Масло Кастрол пълна синтетика 0/60 и още други много съществени неща в самия двигател и по-ходовата част,които са допринесли за споменатия разход.чОвек вманиячен и със изключително много свободно време се чуди кво да си базика и подобрява по-колата за да му минава времето.Разхода е измерен със абсолютно празна кола даже и без резервна гума ей така за експеримента при скорост около 90км/ч.Ето колко му дават да гори при 90км/ч без всичките му как да ги нарека...подобрения...http://www.cars-data.com/en/fiat-marea- ... ecs.html...Все пак както споменах,ако дойдеш лятото на море може да ми звъннеш.Казвам се Георги Лолов и телефона ми е 0899/499627 или 0889/943995 както ти е по-удобно.Нищо че темата е офтопик,но аз след нощна смяна отново няа кво да правя и си ги ръся у форума да трупам мения :twisted:


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот itan75 » Пон 14 мар 2011 14:27


Matematiks написа:Кое им е хубаво на Японските-имах Карина на 900К км :063: ти нищо не каза

Позволявам ти да пишеш в темата,когато Мареата стане на 900К mhihi демек-получавал ли си от умрел телеграма :063:

Марийка никога няма да стане на 900х.км просто щото е свалена от автовоза на 137х.км,а не е купена като онуй грозилище на 883х.км и то в БълХария.Естествено,че в една кола от около 2000г двигателя,ако не е прегрят,ако не е скъсан ангренажен ремък,ако не е оставен без масло и други полагащи се грижи надживява двойно ресурса на купето и ходовата част.Може би се е разпрало друго за което моля да бъда извинен и то е че японските коли не били здрави,а аз съм имал Карина на 900х.км?Така е да за двигателя на толко беше,но купето се разпадаше от всякъде,а беше 1991 т.е не кой знае колко стара.Не мисля,че ДИЗЕЛОВИЯ ЖТД на Фиат при полагащи се грижи не може да мине около 600х.км,но също тогава модела ще е морално остарял и неактуален,затова вече особенно за БълХария,където средните пробези на година са много по-малки отколкото да речем във Франция,Германия,Италия и т.н никой не съм чул да казва-отворих мотора на 250х.км,буталата още не са мръднали,хонинга на цилиндрите все още се вижда с просто око,ма тъй и тъй съм го отворил ше му пусна ени Разградски сегментчита,че по евтини,малко червен силикон на гарнитурите,евентуално гарнитура на цилиндровата глава и ае пак на пистата.Колата вече не е лукс,а необходимост някои ги сменят със мобилните си телефони...та с две думи не виждам как да кажа голям аргумент в полза на "жълтите" автомобилчета в това,че били мноооУ здрави механично.Консумативи като филтри,ремъци,ролки,части по ходовата част не дай Боже да я чукнеш леко и да има за смяна възли като калници,гредички,маски,фарове и т.н-там вече цените са умопомрачителни в сравнение с европейските аналози(без Мерцедес и Бмв)които традиционно си държат високи цени.Варианта да се търси в морга точно този японски екземпляр също граничи с фантатичното.


emzobg
Мнения: 103
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот emzobg » Пон 14 мар 2011 14:59


stefan4o написа:1. Пластмасово табло, като на баничарка от най-нисък клас
4. Цена на носач хич не е евтина - два носача на Фиат са около 250 лева


1. Таблото е от много качествена пластмаса, не хлопа и не тропа.
4. гледал си нереални цени, носача е около 65лв, не е като при тебе да смениш само шарнира ама ....

Пък 160 коня и турбо да се смени все тая, ск. кутия държи на 240Нм, маховика и той там някъде се предава.

А за разхода - готов съм да се обзаложа на 1 резервоар нафта, че не може да го постигне(3.8/100 при 100км/ч), ако ще и седалките да се свалят :mrgreen:


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот itan75 » Пон 14 мар 2011 15:47


emzobg написа:
stefan4o написа:1. Пластмасово табло, като на баничарка от най-нисък клас
4. Цена на носач хич не е евтина - два носача на Фиат са около 250 лева


1. Таблото е от много качествена пластмаса, не хлопа и не тропа.
4. гледал си нереални цени, носача е около 65лв, не е като при тебе да смениш само шарнира ама ....

Пък 160 коня и турбо да се смени все тая, ск. кутия държи на 240Нм, маховика и той там някъде се предава.

А за разхода - готов съм да се обзаложа на 1 резервоар нафта, че не може да го постигне(3.8/100 при 100км/ч), ако ще и седалките да се свалят :mrgreen:
А стига ве и с теб ли тряя спора точно тук точно за това :twisted: .Бустконролера ми е в момента на 1.6 бара,бусметъра на таблото си го отчита.Дай линк да я видя тая кашкавалена скоростна кутия де не може да издържи 240Нм.Цепил ли си скоростна кутия на 2,4ЖТД и 1.9ЖТД.Мисля,че точно на теб не трябва да обяснявам колко е въртящия момент на 2,4ЖТД сток и след айде да те пофалим твоя намеса :bowdown .Сравни зъбните колела,синхронизаторите,лагерите,първичен вал и т.н с аналогичните и ми кажи къде е толкова голямата разлика.Веднага аз понеже винаги съм бил точен и обичам да говоря в цифри,ще ти дам линк от форума....не се смей моля те... :mrgreen: :bowdown на Москвич къде навремето ентусиасти слагаха скоростна кутия от БМВ и там ясно се вижм дал даше наистина колко по-здрава е скоростната кутия на Бавареца.Митът за слабите скоростни кутии на Фиат-ите е верен само ако тази кутия е останала дълго време абсолютно суха и после при доливане на масло се разтича като чешма отвсякъде...Хммм форума на Москвич е променен и не мога да намеря търсените снимки,но все пак ето ти линк да се приспособява кутия от Фиат 131...http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/re ... 37,46714...Маховика незнам кво си го набелязал толко,ако демпфера му е разбит ще има вибрации,дали мапнат или не и какво разбираш под "предава се"?? Аз лично съм привърженик на плътния маховик и бих го сменил само заради по-малкото му тегло с такъв от ХГТ,но на този етап не виждам защо като съединителя ми е нов усилен на Закс след хвърлен такъв Валео by Fiat закупен знаеш от кой Ямболски търгаш.За разхода на гориво държа да подчертая,че температурния датчик съм си го сменил още много преди да си публикуваш темата във Фиат :bowdown :mrgreen: .И теб каня лятото ако имаш път към Бургас да го засечем при описаните от мен по-горе условия,но ако е така както казвам,аз че ти дам една туба нафта и запалваме на центъра на Зарата пред хотел Вереа Стилото :twisted: ,а ако аз съм дал +/- 100грама отклонение от това засилвам се с Марийка и скачам в морето с нея,а ти снимаш и документираш за благото на всички във форума :drunk .Баси само незнам що толко яростно спориш всяка кола е различна,както хората са различни и не мога да разбера толко разхода ли те засегна или само имаш съмнения,че всяка писаница от мен е добре замислена и премислена във времето лъжа :не:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот stefan4o » Пон 14 мар 2011 19:30


itan75 написа:
stefan4o написа:Всичко е много хубаво, ама си пропуснал да споменеш дребните детайли като:
1. Пластмасово табло, като на баничарка от най-нисък клас
2. Липса на бордови компютър дори като опция
3. Сравнително интересни цени на рез.части - термостат - 60 лева, щото се сменя с таралежа.
4. Цена на носач хич не е евтина - два носача на Фиат са около 250 лева малко повече струват на Пассат Б5.5 вече. Също така шарнирчетата вървят комплект с носачите, а те както споменах са 120 лева бройката.
Мързи ме да изброявам, ама сигурно има и други неща. Не се опитвай да го изкараш по-по-най фиата и той също като всяка кола си има предимствата и недостатъците.
И тия глупости за 3.8/100 извънградско и 6 градско дето си ги писал отиди някъде другаде, дето не пасат трева, там да ги ръсиш mhihi Ако трябва да ти цитирам едно мнение, насочено към теб, което умишлено си пропуснал да му отговориш, но мога да ти го постна тук. За всеки случай е от човек, който вече втори Фиат кара и е маааааалко повече в час от тебе, лично го познавам :да:
Това,че познаваш Емо лично кво трябва да значи? Също,че той твърди,че не може да стане около 160к.с само от ремап-че аз никъде не съм споменал,че в това е включен само ремап,а няма и механични намеси по мотора,които малко по-малко докарват тази мощност.Иначе се правиш малко,че поназнайваш,а ма де факто нищо,но ако спориш изтъквай факти.Работил съм известно време в Евро 07,Аутохит много малко в Косер.Цените на резервните части със огромните надценки мисля ги знае всеки.Та за термостата трите използвани марки при Фиат-Бер,Вернет,ЕПС.......http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... bcat=19....Да познал си най-евтиния вариант на Вернет.Макар,че точно от този Ямболски търгаш цените му са доста завишени.Всички обаче минават на варианта и аз не съм изключение от това правило-термостат от Рено 5 на 83,86 или 89 градуса.Струва между 10-11лв,на мен ми излезе 5,30лв и се държи перфектно.За носачите пак щи дам линк на Ямболския търгащ,но отсега ти казвам,че си визирал най-най-скъпите т.е Лемфьордер и ТРВ-но точно това ТРВ на сайта е менте отвсякъде,но въпреки всичко му иска подобаваща цена съизмерима на оригинала.....http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... ubcat=129..Варианта с нови носачи пак отпада,щом си пекън Заралия трябва да познаваш и Ферариста,който прави полиуретанови тампони и според мен,а и според доста други предницата става доста стегната.шАрнирния болт мога и сам да си го рециклирам и ти гарантирам,че става по-добре от менететата на пазара.И да цените на носачите примерно на Алфа 156 са жестоки,а носачите са и горни.Бордови компютър незнам толко ква голяма екстра го сметаш при положение,че не карам совалка от НАСА,а просто по-добра кола от Голф 3,като визия,екстри,возия,разход и т.н.Единствения по-скъп възел както при всеки съвременен дизел си остава демпферния маховик,но и там можеш да варираш,ако решиш да го смениш с плътен.За разхода от 3.8л,само ,че уточнявам засичан е на магистралата Бургас-Карнобат и обратно при абслютно безветрево време,нафта от Ромпетрол с добавка и малко двутактово масло.Гумите за екперимента летни 175/70/14 напомпени на 2.5 атмосфери и четерите от оригиналните 15 цола.По-къс пистов ремък изолиращ компресора на климатика,спортен филтър,полирани всмукателен,изпускателен колектор,полирани портове на цилиндровата глава,права тръба от турбото до края.Масло Кастрол пълна синтетика 0/60 и още други много съществени неща в самия двигател и по-ходовата част,които са допринесли за споменатия разход.чОвек вманиячен и със изключително много свободно време се чуди кво да си базика и подобрява по-колата за да му минава времето.Разхода е измерен със абсолютно празна кола даже и без резервна гума ей така за експеримента при скорост около 90км/ч.Ето колко му дават да гори при 90км/ч без всичките му как да ги нарека...подобрения...http://www.cars-data.com/en/fiat-marea- ... ecs.html...Все пак както споменах,ако дойдеш лятото на море може да ми звъннеш.Казвам се Георги Лолов и телефона ми е 0899/499627 или 0889/943995 както ти е по-удобно.Нищо че темата е офтопик,но аз след нощна смяна отново няа кво да правя и си ги ръся у форума да трупам мения :twisted:

Ти изобщо си в голяма грешка. Аз изобщо не сравнявам Мареа с Мк3. По-скоро гледах Мк4. Въпреки, че като материали, таблото и на Мк3 и на Мк4 е пъти над това на Фиата. Това дали хлопа или не по-скоро зависи от това, колко време и къде е карана колата. Тук дори и качествените коли се разхлопват за съжаление с тези лунни пейзажи. Относно рециклирането на шарнирите - всеки сам си преценява. Аз лично предпочитам да не возя детето си в кола с рециклиран шарнир, въпрос на гледна точка е. За 3.8 л/100 ще ти трябва доста попътен вятър, дори на трицилиндровото Лупо не му е толкоз разхода, дето е с гуми тип "патерица" и тежи наполовина на твоята Мареа. Недей се опитва да ми изкараш едва ли не технологично чудо тоя комън-рейл първо поколение вграден на колата ти. Всъщност той не е никак лош де, само че разходът му малко не е този, вървежът и нютоните не идват само с въздух mhihi Има във форума няколко теми за разход, там съм се нагледал да интересни разходи, дето дори и фирмата-производител не е мислила, че могат да се постигнат с български горива, да не говорим за газ...
Относно ферариста - не го познавам, не ми се е налагало. При цена на шарнир 15-20 лева на Феби (средна хубост) според теб заслужава ли си да правя такива врътки? Все пак при мен, а и при ФВ като цяло тоя проблем с рециклажите седи на по-заден план мисля.
1. Таблото е от много качествена пластмаса, не хлопа и не тропа.

Ами на мен на пипане ми е същото като на служебния Партнер, който е мейд ин ТъркИ. Колко е качествено като материал не зная, ама на пипане е под всякаква критика. :beer


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот Bai Sando » Пон 14 мар 2011 20:23


Точно таблото в Фиата е едно от най-противните неща в тая кола :072:
Било от много качествена пластмаса.Качествена,ама пластмаса mhihi
Не знам кой човек от 25 лични автомобила накрая ще се спре на Фиат :screwy
Имах един колега от работата който и той ги сменяше през месец.Накрая взе едно Ауди А6 комби от първите дизел.Караше си колите като за ПОСЛЕДНО.Викам му няма ли да го сменяш.Отговаря ми неще да се троши... :shock А имаше и Мареа.Изкара точно 2 седмици при него.
В темата май се питаше reno megane или golf 4?.От 2-3 страници чета само фиат,фиат,фиат.
Имам познат в сервиз.Като го питам коя кола е по-лесна за ремонт,казва всичко друго,само не и италианска


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот achodemo » Пон 14 мар 2011 20:27


SANDO 1 написа:Не знам кой човек от 25 лични автомобила накрая ще се спре на Фиат :screwy


:applause: това е много точно казано, крилата фраза просто :applause:


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот itan75 » Пон 14 мар 2011 21:53


stefan4o написа:
itan75 написа:
stefan4o написа:Всичко е много хубаво, ама си пропуснал да споменеш дребните детайли като:
1. Пластмасово табло, като на баничарка от най-нисък клас
2. Липса на бордови компютър дори като опция
3. Сравнително интересни цени на рез.части - термостат - 60 лева, щото се сменя с таралежа.
4. Цена на носач хич не е евтина - два носача на Фиат са около 250 лева малко повече струват на Пассат Б5.5 вече. Също така шарнирчетата вървят комплект с носачите, а те както споменах са 120 лева бройката.
Мързи ме да изброявам, ама сигурно има и други неща. Не се опитвай да го изкараш по-по-най фиата и той също като всяка кола си има предимствата и недостатъците.
И тия глупости за 3.8/100 извънградско и 6 градско дето си ги писал отиди някъде другаде, дето не пасат трева, там да ги ръсиш mhihi Ако трябва да ти цитирам едно мнение, насочено към теб, което умишлено си пропуснал да му отговориш, но мога да ти го постна тук. За всеки случай е от човек, който вече втори Фиат кара и е маааааалко повече в час от тебе, лично го познавам :да:
Това,че познаваш Емо лично кво трябва да значи? Също,че той твърди,че не може да стане около 160к.с само от ремап-че аз никъде не съм споменал,че в това е включен само ремап,а няма и механични намеси по мотора,които малко по-малко докарват тази мощност.Иначе се правиш малко,че поназнайваш,а ма де факто нищо,но ако спориш изтъквай факти.Работил съм известно време в Евро 07,Аутохит много малко в Косер.Цените на резервните части със огромните надценки мисля ги знае всеки.Та за термостата трите използвани марки при Фиат-Бер,Вернет,ЕПС.......http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... bcat=19....Да познал си най-евтиния вариант на Вернет.Макар,че точно от този Ямболски търгаш цените му са доста завишени.Всички обаче минават на варианта и аз не съм изключение от това правило-термостат от Рено 5 на 83,86 или 89 градуса.Струва между 10-11лв,на мен ми излезе 5,30лв и се държи перфектно.За носачите пак щи дам линк на Ямболския търгащ,но отсега ти казвам,че си визирал най-най-скъпите т.е Лемфьордер и ТРВ-но точно това ТРВ на сайта е менте отвсякъде,но въпреки всичко му иска подобаваща цена съизмерима на оригинала.....http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... ubcat=129..Варианта с нови носачи пак отпада,щом си пекън Заралия трябва да познаваш и Ферариста,който прави полиуретанови тампони и според мен,а и според доста други предницата става доста стегната.шАрнирния болт мога и сам да си го рециклирам и ти гарантирам,че става по-добре от менететата на пазара.И да цените на носачите примерно на Алфа 156 са жестоки,а носачите са и горни.Бордови компютър незнам толко ква голяма екстра го сметаш при положение,че не карам совалка от НАСА,а просто по-добра кола от Голф 3,като визия,екстри,возия,разход и т.н.Единствения по-скъп възел както при всеки съвременен дизел си остава демпферния маховик,но и там можеш да варираш,ако решиш да го смениш с плътен.За разхода от 3.8л,само ,че уточнявам засичан е на магистралата Бургас-Карнобат и обратно при абслютно безветрево време,нафта от Ромпетрол с добавка и малко двутактово масло.Гумите за екперимента летни 175/70/14 напомпени на 2.5 атмосфери и четерите от оригиналните 15 цола.По-къс пистов ремък изолиращ компресора на климатика,спортен филтър,полирани всмукателен,изпускателен колектор,полирани портове на цилиндровата глава,права тръба от турбото до края.Масло Кастрол пълна синтетика 0/60 и още други много съществени неща в самия двигател и по-ходовата част,които са допринесли за споменатия разход.чОвек вманиячен и със изключително много свободно време се чуди кво да си базика и подобрява по-колата за да му минава времето.Разхода е измерен със абсолютно празна кола даже и без резервна гума ей така за експеримента при скорост около 90км/ч.Ето колко му дават да гори при 90км/ч без всичките му как да ги нарека...подобрения...http://www.cars-data.com/en/fiat-marea- ... ecs.html...Все пак както споменах,ако дойдеш лятото на море може да ми звъннеш.Казвам се Георги Лолов и телефона ми е 0899/499627 или 0889/943995 както ти е по-удобно.Нищо че темата е офтопик,но аз след нощна смяна отново няа кво да правя и си ги ръся у форума да трупам мения :twisted:

Ти изобщо си в голяма грешка. Аз изобщо не сравнявам Мареа с Мк3. По-скоро гледах Мк4. Въпреки, че като материали, таблото и на Мк3 и на Мк4 е пъти над това на Фиата. Това дали хлопа или не по-скоро зависи от това, колко време и къде е карана колата. Тук дори и качествените коли се разхлопват за съжаление с тези лунни пейзажи. Относно рециклирането на шарнирите - всеки сам си преценява. Аз лично предпочитам да не возя детето си в кола с рециклиран шарнир, въпрос на гледна точка е. За 3.8 л/100 ще ти трябва доста попътен вятър, дори на трицилиндровото Лупо не му е толкоз разхода, дето е с гуми тип "патерица" и тежи наполовина на твоята Мареа. Недей се опитва да ми изкараш едва ли не технологично чудо тоя комън-рейл първо поколение вграден на колата ти. Всъщност той не е никак лош де, само че разходът му малко не е този, вървежът и нютоните не идват само с въздух mhihi Има във форума няколко теми за разход, там съм се нагледал да интересни разходи, дето дори и фирмата-производител не е мислила, че могат да се постигнат с български горива, да не говорим за газ...
Относно ферариста - не го познавам, не ми се е налагало. При цена на шарнир 15-20 лева на Феби (средна хубост) според теб заслужава ли си да правя такива врътки? Все пак при мен, а и при ФВ като цяло тоя проблем с рециклажите седи на по-заден план мисля.
1. Таблото е от много качествена пластмаса, не хлопа и не тропа.

Ами на мен на пипане ми е същото като на служебния Партнер, който е мейд ин ТъркИ. Колко е качествено като материал не зная, ама на пипане е под всякаква критика. :beer

Ето това е първия Фиат,който е със ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ и ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ на ТУРБИНАТА. Годината е 1989г,когато най-великата европейска фирма Фолк(с)вагина mhihi предлагаше само един обикновен дизел с работен обем от 1588 куб/см във варианти от 54,60,70 и великия СБ мотор със 82кс и интеркулер в гамата си от голф до Паста(та) със разход на гориво като на малък камион.Лично аз имах един от първите такива Пасат-и закупен на името на инвалид от Лом.За по-малките дето спорят тука да се знае,че така не се плащаше мито.Понеже беше от Австрия и беше гнилоч от всякъде,като му смених всичките изгнили гърнета с нови,предните дискове,които едва седяха от ръжда на главините,заедно със блокиралите водачи на спирачните апарати,ръждясалите барабани и картер :evil: .За консумативите и пикливата турбинка изобшо няма да споменавам го продадох ама с голям кеф.Стана фикс идея за мен,коя кола е относително голям клас,върви ХИЛЯДИ ПЪТИ ПОВЕчЕ ОТ ПАСАТА и гори МАЛКО НАФТА.Тогава карах автобус и разполагах с нафта,но въпреки всичко исках тази кола да е икономична.Е като КПД най-икономичен засега от ДВГ е ТУРБОДИЗЕЛА с ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ.Така попаднах на въпросната Крома и си я купих.Родих се с една дума без ни най-малко да преувеличавам.Почти неизвестна марка с ниска продажна цена със милиони екстри даже подгрев на седалките-баси кефа :bowdown .И понеже българина е прост човек и вярва на митове и легенди,робува на марки щото как да изостане от съседа си например,който кара Голф или Пасат и също гледа много реклами по телевизията и се връзва на всяко едно нещо,но никога не го изпитва дали това е така или не.По същата причина не си и купих телевизор Сони и пералня БОш,климатик Дайкин или Митсубиши,а си взех Осака със компресор на Митсубиши,което е и най-важното де в един климатик.Разхода му при старите стандарти на измерване както беше прието 90км/ч,120км/ч и градско беше точно 3.8л/100км.Тук дават "Average consumption",което отде и да го погледнеш си е среден разход на гориво.Ако имаш най-елементарни познания по математика можеш да сметнеш дали не идва толкова.Кромата изобщо не е в класа на Лупо и изобщо не е гуми от изброените от теб.Фиат измислят Комън-Рейла,БОш го прилагат.Последни го въвеждат точно Ауди и Фолксваген миналата година,като признават,че помпа-дюза не може изобщо да се конкурира с Комън-Рейл нито като производствена цена(колкото цилиндри толкова помпи)нито като екология.А точно тази Крома си е даже и със обикновенна ротационна помпа на БОш както е и 1Z,AFN моторите при Алуди и Фолк(с)вагина mhihi .Дизела с директно впръскване е УНИКАЛНО ИКОНОМИчЕН ДВИГАТЕЛ,особенно ако се премахне катализатора и ЕГР системата...http://www.cars-data.com/en/fiat-croma- ... ecs.html...Ето за в сравнение разхода на АлДИ А4,на което лично съм купувал от Нюрнберг и във книжката му пишеше 3,7л/100км с АФН мотора и 3,9л/100км със 90 коньовия 1З мотор.Във тоз на всички автомобили разхода е завишен с около 0,3до 0,5 литра на 100км спрямо завода производител както дава по книжка....http://www.cars-data.com/en/audi-a4-19- ... ecs.html...Готов съм още да споря mhihi mhihi .В спора се ражда истината и без това няам кво да правя mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот stefan4o » Пон 14 мар 2011 22:03


Ето какво казват руснаците за твоята кола:
Максимальная скорость 183 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 11.2 c
Расход топлива в городе 7.5 л/100км
Расход топлива на шоссе 4.7 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 0 л/100км
Объем топливного бака 63 л
Снаряженная масса автомобиля 1250 кг
Допустимая полная масса 1870 кг
Размер шин 185/65R14

Кое как и защо, ти си прецени. Нафтата, с която се кара тук е смотана и автомобилите дават по-голям разход с българската нафта, видяно и установено от доста хора, включая и баща ми като се върна с пасата и зареди от българската нафта.
Ето и за Ауди А4 Авант същото инфо от същия източник:
Максимальная скорость 192 (190) км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 11.5 (12.8) c
Расход топлива в городе 6.9 (9) л/100км
Расход топлива на шоссе 4.3 (4.9) л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 4.9 л/100км
Объем топливного бака 62 л
Снаряженная масса автомобиля 1285 кг
Допустимая полная масса 1835 кг
Размер шин 195/65 R15
Размер дисков 6J


Ето и Пассат Б5.5 с ПД 130 к.с.
Максимальная скорость 201 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 10.2 c
Расход топлива в городе 7.6 л/100км
Расход топлива на шоссе 4.7 л/100км
Объем топливного бака 62 л
Снаряженная масса автомобиля 1445 кг
Допустимая полная масса 2010 кг
Размер шин 195/65 R15

Ако искаш питай колегите от форума с такива дали им гори 7.5 градско. Има не една и две теми по този въпрос. Личните ми наблюдения също сочат, че тоя разход градско е трудно постижим за тази кола.


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот escrime » Пон 14 мар 2011 22:27


Я кажи сега колко живи наследници има тая Крома, че да се пукна от смЕх! :063:
Оп, да, верно... Изгниха всичките още преди 10 години... А преди това бяха с нацепени табла и неработещи уреди... mhihi

Имам много облъчени приятели на всякакви теми и на всякакви марки, но нито един не е в твоята класа. :bowdown mhihi

Авторът на темата изобщо не е питал за извънземната технология JTD! Последните мнения са 100% СПАМ! :evil:


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот itan75 » Пон 14 мар 2011 22:36


SANDO 1 написа:Точно таблото в Фиата е едно от най-противните неща в тая кола :072:
Било от много качествена пластмаса.Качествена,ама пластмаса mhihi
Не знам кой човек от 25 лични автомобила накрая ще се спре на Фиат :screwy
Имах един колега от работата който и той ги сменяше през месец.Накрая взе едно Ауди А6 комби от първите дизел.Караше си колите като за ПОСЛЕДНО.Викам му няма ли да го сменяш.Отговаря ми неще да се троши... :shock А имаше и Мареа.Изкара точно 2 седмици при него.
В темата май се питаше reno megane или golf 4?.От 2-3 страници чета само фиат,фиат,фиат.
Имам познат в сервиз.Като го питам коя кола е по-лесна за ремонт,казва всичко друго,само не и италианска
Ако прочетеш наистина всичко,което съм написал особенно последния пост може и Уекинкооо да вденеш за кво съм си купил Фиат след 25 лични автомобила,а може и да не можеш това силно зависи колко го имаш в главата,но по скоро личното ми мнение е че не би.Последно само да ти кажа,че като полусирак със стара майка и със 320лв на този етап като шофьор на линейка по лошо стечение на обстоятелства каращ точно :banghead: Фолксваген Транспортер ФоурМолшън Помпа-Дюза 2008г при вчерашната ми смяна оставен лично от мен на реални 51354км със още дръжки на прозорците,които заедно със фелдшера трябва всеки път да отваряме и затваряме на ръка по сто пъти на ден,щото и купето му е толкова изчислено,че все течение става.Затвориш прозорците почва да мирише на мършляк от идиотите дет само викат Бърза помощ за щяло и нещяло.Фолк(с)вагина винаги е фелдшерски т.е шофьор и фелдшер,защото вътре е толкова тясно,че не може да се вози екип за по-спешни примерно инсулти,инфаркти,ПТП-та и т.н.Защото екипните коли пътуват Лекар,сестра и шофьор.Фолксвагена колкото и да съм го напъвал повече от 135км/ч преко сили и надолнище най-много 140км/ч да вдигне.За централно заключване и климатик изобщо не говорим.Никой колега не иска да пътува и да се качва на него,защото въпреки всичко влиза може би щото е 4/4 и със нафтата и всеки месец при него плащаме преразход.Като ти вземат около 10-15лв преразход на мизерната заплатичка от 320лв ще се замислиш дали да го караш и ти.На другия полюс са линейките Ситроен Джумпър,което е едно към едно със Пежо Боксер/Фиат Дукато.Вътре широко още излизаш от вратата натискаш копчето за централното и се отварят всички врати,а при Фолквагена като някой крадец 4 врати всеки се прокрадваш да отваряш.Двигателите са Фиат на Ситроените 3.0кб/с Комън-Рейл.Палиш не се чува нищо.До него нареден Фолк(с)вагина-та-палиш помпа-дюзата чука ще кажеш че палиш Мерцедес 123 със предкамера и верига на разпределителния вал.Сядат в Ситроена лекарката и сестрата,като сестрата не ми е на врата,а лекарката в сестрата mhihi .Натискаш копчето прозореца слиза тръгваш за секунди на буркани и сирени прави 180км/ч еластичност да ти скъса буквално врата.Всеки месец икономии изплащани на шофьорите на Ситроените.Отделно сега фолк(с)вагина тресе между 115км/ч и 130км/ч така,че оня ден се отвориха задните врати и пациента е щял да падне на асфалта с носилката.Във Фолкваген сервиза тук в Бургас го караха и аз лично с колегата бях там.Дигнаха го на подемника и ние лично гледахме с момчетата от сервиза,но на пръв поглед нищо не се вижда.Нито криви гуми,нито като барахме кардана да е висящ лагер,ни от стотоиляди карета дето има по таз каляска да е нещо,ни тампони на амортисьори абе нищо бе.Извикаха един уж инженер и той да гледа и да пробва и той лично каза,че качеството на Вагините било много занижено в последните години и понеже е виждал друг такъв изсипан Транспортер,което било паднала и разпадаща се циментация на зъбите на короната и пиньона или паднала циментация на лагерите на диференцияла или кутия.Пак повтарям това на чисто нова линейка закупена в самия край на 2008г с пари на данъкоплатеца(честния де) mhihi от представителството на Фолк(с)вагина в Бургас.А и таблото му е дроб сърма,запалката отказа,пепелника му е пълна пластамаса от най-евтините и понеже само аз пуша вътре щот другите ги е страх да не ги мъмри шефката и като си гася фасовете вътре толкова е прогорило пластамасата,че има малка дупчица.Сега си намерих един пепелник от чело на бутало като изтърсвам пафката да не изгорим чорапогащника на фелдшерката щот после мое да не ми напраии свирчок.Сега стана ли ти ясно що се спрях на Фиат ве????


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: reno megane или golf 4?

Мнениеот itan75 » Пон 14 мар 2011 23:15


escrime написа:Я кажи сега колко живи наследници има тая Крома, че да се пукна от смЕх! :063:
Оп, да, верно... Изгниха всичките още преди 10 години... А преди това бяха с нацепени табла и неработещи уреди... mhihi

Имам много облъчени приятели на всякакви теми и на всякакви марки, но нито един не е в твоята класа. :bowdown mhihi

Авторът на темата изобщо не е питал за извънземната технология JTD! Последните мнения са 100% СПАМ! :evil:
Това си е "Офтопик" тема ве моа си сера колкот си искам.Поне пиша с факти,а не кендзам само.Виждал ли си арматурно табло примерно на Ланча Делта или на Алфа 155 ве смЕхурко със температурата на маслото,със волтметъра,със бустметъра,със нивото на маслото или всеки път да отваряме капака и да бършем кривака mhihi ...
Погледни табло и салон ве като разгледаш всички снимки,че на първите е дизайна,който никога не е бил силна страна на швабите....http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... details....На таз пък втората по-случайност ли незнам защо казват,че имала стабилност като по релси и честно участваше в немските ДТМ заедно със Мерцедес Ц-класе и БМВ 3-серия.Понеже със живял в Германия и знам ква бирена,проста и студена нация,но въпреки това са страшни националисти и току-така незнам как е станало да я допуснат тая Алфа там да мери сили със техните колоси.Автомобилите,които произвеждат са също толкова студени и опростени като тях откъм всякакви екстри въпреки,че пуснаха КГБ-то mhihi mhihi и изловиха всички кадърни италиянци да работят в техните студия и да проектират кофчезите им,но въпреки всичко не им дадоха пълна свобода.ТУИН СПАРК КЛЪБ пък даже немците си имат-лично в град Кобленц ги видях на събор mhihi .Ей пък на таз и викат "Белла Маккина" или "Белисима" на кой как му е удобно mhihi .Когато стана кола на годината през 1998г за нея казваха-"За какво му е на човек жена,като си има манекенка" mhihi -Алфа Ромео 156-и нейното табло ли е грозно или напукано ве :?: :idea: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... =details...Разгледай и убу снимките и после говори,ама истината.А за тази кво да кажем.. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1=details..А за тази сега като дизайн само може би... http://www.cars-data.com/en/alfa-romeo- ... dels.html..И всичко това под шапката на ФИАТ.Докато сега италианците се учеха от грешките си най-вече за гниещите купета и слабата електрическа част,която пък незнайно защо все немски части предимно на Бош сдаваха багажа mhihi .Сега май немците вървят надолу разчитайки на слава и стари лаври за пословично простия и здрав лагерник обособил цял един клас автомобили-Голф2 mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW, Google [Bot] и 48 госта