
Позволявам ти да пишеш в темата,когато Мареата стане на 900К


Това,че познаваш Емо лично кво трябва да значи? Също,че той твърди,че не може да стане около 160к.с само от ремап-че аз никъде не съм споменал,че в това е включен само ремап,а няма и механични намеси по мотора,които малко по-малко докарват тази мощност.Иначе се правиш малко,че поназнайваш,а ма де факто нищо,но ако спориш изтъквай факти.Работил съм известно време в Евро 07,Аутохит много малко в Косер.Цените на резервните части със огромните надценки мисля ги знае всеки.Та за термостата трите използвани марки при Фиат-Бер,Вернет,ЕПС.......http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... bcat=19....Да познал си най-евтиния вариант на Вернет.Макар,че точно от този Ямболски търгаш цените му са доста завишени.Всички обаче минават на варианта и аз не съм изключение от това правило-термостат от Рено 5 на 83,86 или 89 градуса.Струва между 10-11лв,на мен ми излезе 5,30лв и се държи перфектно.За носачите пак щи дам линк на Ямболския търгащ,но отсега ти казвам,че си визирал най-най-скъпите т.е Лемфьордер и ТРВ-но точно това ТРВ на сайта е менте отвсякъде,но въпреки всичко му иска подобаваща цена съизмерима на оригинала.....http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... ubcat=129..Варианта с нови носачи пак отпада,щом си пекън Заралия трябва да познаваш и Ферариста,който прави полиуретанови тампони и според мен,а и според доста други предницата става доста стегната.шАрнирния болт мога и сам да си го рециклирам и ти гарантирам,че става по-добре от менететата на пазара.И да цените на носачите примерно на Алфа 156 са жестоки,а носачите са и горни.Бордови компютър незнам толко ква голяма екстра го сметаш при положение,че не карам совалка от НАСА,а просто по-добра кола от Голф 3,като визия,екстри,возия,разход и т.н.Единствения по-скъп възел както при всеки съвременен дизел си остава демпферния маховик,но и там можеш да варираш,ако решиш да го смениш с плътен.За разхода от 3.8л,само ,че уточнявам засичан е на магистралата Бургас-Карнобат и обратно при абслютно безветрево време,нафта от Ромпетрол с добавка и малко двутактово масло.Гумите за екперимента летни 175/70/14 напомпени на 2.5 атмосфери и четерите от оригиналните 15 цола.По-къс пистов ремък изолиращ компресора на климатика,спортен филтър,полирани всмукателен,изпускателен колектор,полирани портове на цилиндровата глава,права тръба от турбото до края.Масло Кастрол пълна синтетика 0/60 и още други много съществени неща в самия двигател и по-ходовата част,които са допринесли за споменатия разход.чОвек вманиячен и със изключително много свободно време се чуди кво да си базика и подобрява по-колата за да му минава времето.Разхода е измерен със абсолютно празна кола даже и без резервна гума ей така за експеримента при скорост около 90км/ч.Ето колко му дават да гори при 90км/ч без всичките му как да ги нарека...подобрения...http://www.cars-data.com/en/fiat-marea- ... ecs.html...Все пак както споменах,ако дойдеш лятото на море може да ми звъннеш.Казвам се Георги Лолов и телефона ми е 0899/499627 или 0889/943995 както ти е по-удобно.Нищо че темата е офтопик,но аз след нощна смяна отново няа кво да правя и си ги ръся у форума да трупам менияstefan4o написа:Всичко е много хубаво, ама си пропуснал да споменеш дребните детайли като:
1. Пластмасово табло, като на баничарка от най-нисък клас
2. Липса на бордови компютър дори като опция
3. Сравнително интересни цени на рез.части - термостат - 60 лева, щото се сменя с таралежа.
4. Цена на носач хич не е евтина - два носача на Фиат са около 250 лева малко повече струват на Пассат Б5.5 вече. Също така шарнирчетата вървят комплект с носачите, а те както споменах са 120 лева бройката.
Мързи ме да изброявам, ама сигурно има и други неща. Не се опитвай да го изкараш по-по-най фиата и той също като всяка кола си има предимствата и недостатъците.
И тия глупости за 3.8/100 извънградско и 6 градско дето си ги писал отиди някъде другаде, дето не пасат трева, там да ги ръсишАко трябва да ти цитирам едно мнение, насочено към теб, което умишлено си пропуснал да му отговориш, но мога да ти го постна тук. За всеки случай е от човек, който вече втори Фиат кара и е маааааалко повече в час от тебе, лично го познавам
Matematiks написа:Кое им е хубаво на Японските-имах Карина на 900К кмти нищо не каза
Позволявам ти да пишеш в темата,когато Мареата стане на 900Кдемек-получавал ли си от умрел телеграма
stefan4o написа:1. Пластмасово табло, като на баничарка от най-нисък клас
4. Цена на носач хич не е евтина - два носача на Фиат са около 250 лева
А стига ве и с теб ли тряя спора точно тук точно за товаemzobg написа:stefan4o написа:1. Пластмасово табло, като на баничарка от най-нисък клас
4. Цена на носач хич не е евтина - два носача на Фиат са около 250 лева
1. Таблото е от много качествена пластмаса, не хлопа и не тропа.
4. гледал си нереални цени, носача е около 65лв, не е като при тебе да смениш само шарнира ама ....
Пък 160 коня и турбо да се смени все тая, ск. кутия държи на 240Нм, маховика и той там някъде се предава.
А за разхода - готов съм да се обзаложа на 1 резервоар нафта, че не може да го постигне(3.8/100 при 100км/ч), ако ще и седалките да се свалят
itan75 написа:Това,че познаваш Емо лично кво трябва да значи? Също,че той твърди,че не може да стане около 160к.с само от ремап-че аз никъде не съм споменал,че в това е включен само ремап,а няма и механични намеси по мотора,които малко по-малко докарват тази мощност.Иначе се правиш малко,че поназнайваш,а ма де факто нищо,но ако спориш изтъквай факти.Работил съм известно време в Евро 07,Аутохит много малко в Косер.Цените на резервните части със огромните надценки мисля ги знае всеки.Та за термостата трите използвани марки при Фиат-Бер,Вернет,ЕПС.......http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... bcat=19....Да познал си най-евтиния вариант на Вернет.Макар,че точно от този Ямболски търгаш цените му са доста завишени.Всички обаче минават на варианта и аз не съм изключение от това правило-термостат от Рено 5 на 83,86 или 89 градуса.Струва между 10-11лв,на мен ми излезе 5,30лв и се държи перфектно.За носачите пак щи дам линк на Ямболския търгащ,но отсега ти казвам,че си визирал най-най-скъпите т.е Лемфьордер и ТРВ-но точно това ТРВ на сайта е менте отвсякъде,но въпреки всичко му иска подобаваща цена съизмерима на оригинала.....http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... ubcat=129..Варианта с нови носачи пак отпада,щом си пекън Заралия трябва да познаваш и Ферариста,който прави полиуретанови тампони и според мен,а и според доста други предницата става доста стегната.шАрнирния болт мога и сам да си го рециклирам и ти гарантирам,че става по-добре от менететата на пазара.И да цените на носачите примерно на Алфа 156 са жестоки,а носачите са и горни.Бордови компютър незнам толко ква голяма екстра го сметаш при положение,че не карам совалка от НАСА,а просто по-добра кола от Голф 3,като визия,екстри,возия,разход и т.н.Единствения по-скъп възел както при всеки съвременен дизел си остава демпферния маховик,но и там можеш да варираш,ако решиш да го смениш с плътен.За разхода от 3.8л,само ,че уточнявам засичан е на магистралата Бургас-Карнобат и обратно при абслютно безветрево време,нафта от Ромпетрол с добавка и малко двутактово масло.Гумите за екперимента летни 175/70/14 напомпени на 2.5 атмосфери и четерите от оригиналните 15 цола.По-къс пистов ремък изолиращ компресора на климатика,спортен филтър,полирани всмукателен,изпускателен колектор,полирани портове на цилиндровата глава,права тръба от турбото до края.Масло Кастрол пълна синтетика 0/60 и още други много съществени неща в самия двигател и по-ходовата част,които са допринесли за споменатия разход.чОвек вманиячен и със изключително много свободно време се чуди кво да си базика и подобрява по-колата за да му минава времето.Разхода е измерен със абсолютно празна кола даже и без резервна гума ей така за експеримента при скорост около 90км/ч.Ето колко му дават да гори при 90км/ч без всичките му как да ги нарека...подобрения...http://www.cars-data.com/en/fiat-marea- ... ecs.html...Все пак както споменах,ако дойдеш лятото на море може да ми звъннеш.Казвам се Георги Лолов и телефона ми е 0899/499627 или 0889/943995 както ти е по-удобно.Нищо че темата е офтопик,но аз след нощна смяна отново няа кво да правя и си ги ръся у форума да трупам менияstefan4o написа:Всичко е много хубаво, ама си пропуснал да споменеш дребните детайли като:
1. Пластмасово табло, като на баничарка от най-нисък клас
2. Липса на бордови компютър дори като опция
3. Сравнително интересни цени на рез.части - термостат - 60 лева, щото се сменя с таралежа.
4. Цена на носач хич не е евтина - два носача на Фиат са около 250 лева малко повече струват на Пассат Б5.5 вече. Също така шарнирчетата вървят комплект с носачите, а те както споменах са 120 лева бройката.
Мързи ме да изброявам, ама сигурно има и други неща. Не се опитвай да го изкараш по-по-най фиата и той също като всяка кола си има предимствата и недостатъците.
И тия глупости за 3.8/100 извънградско и 6 градско дето си ги писал отиди някъде другаде, дето не пасат трева, там да ги ръсишАко трябва да ти цитирам едно мнение, насочено към теб, което умишлено си пропуснал да му отговориш, но мога да ти го постна тук. За всеки случай е от човек, който вече втори Фиат кара и е маааааалко повече в час от тебе, лично го познавам
1. Таблото е от много качествена пластмаса, не хлопа и не тропа.
SANDO 1 написа:Не знам кой човек от 25 лични автомобила накрая ще се спре на Фиат![]()
stefan4o написа:itan75 написа:Това,че познаваш Емо лично кво трябва да значи? Също,че той твърди,че не може да стане около 160к.с само от ремап-че аз никъде не съм споменал,че в това е включен само ремап,а няма и механични намеси по мотора,които малко по-малко докарват тази мощност.Иначе се правиш малко,че поназнайваш,а ма де факто нищо,но ако спориш изтъквай факти.Работил съм известно време в Евро 07,Аутохит много малко в Косер.Цените на резервните части със огромните надценки мисля ги знае всеки.Та за термостата трите използвани марки при Фиат-Бер,Вернет,ЕПС.......http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... bcat=19....Да познал си най-евтиния вариант на Вернет.Макар,че точно от този Ямболски търгаш цените му са доста завишени.Всички обаче минават на варианта и аз не съм изключение от това правило-термостат от Рено 5 на 83,86 или 89 градуса.Струва между 10-11лв,на мен ми излезе 5,30лв и се държи перфектно.За носачите пак щи дам линк на Ямболския търгащ,но отсега ти казвам,че си визирал най-най-скъпите т.е Лемфьордер и ТРВ-но точно това ТРВ на сайта е менте отвсякъде,но въпреки всичко му иска подобаваща цена съизмерима на оригинала.....http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... ubcat=129..Варианта с нови носачи пак отпада,щом си пекън Заралия трябва да познаваш и Ферариста,който прави полиуретанови тампони и според мен,а и според доста други предницата става доста стегната.шАрнирния болт мога и сам да си го рециклирам и ти гарантирам,че става по-добре от менететата на пазара.И да цените на носачите примерно на Алфа 156 са жестоки,а носачите са и горни.Бордови компютър незнам толко ква голяма екстра го сметаш при положение,че не карам совалка от НАСА,а просто по-добра кола от Голф 3,като визия,екстри,возия,разход и т.н.Единствения по-скъп възел както при всеки съвременен дизел си остава демпферния маховик,но и там можеш да варираш,ако решиш да го смениш с плътен.За разхода от 3.8л,само ,че уточнявам засичан е на магистралата Бургас-Карнобат и обратно при абслютно безветрево време,нафта от Ромпетрол с добавка и малко двутактово масло.Гумите за екперимента летни 175/70/14 напомпени на 2.5 атмосфери и четерите от оригиналните 15 цола.По-къс пистов ремък изолиращ компресора на климатика,спортен филтър,полирани всмукателен,изпускателен колектор,полирани портове на цилиндровата глава,права тръба от турбото до края.Масло Кастрол пълна синтетика 0/60 и още други много съществени неща в самия двигател и по-ходовата част,които са допринесли за споменатия разход.чОвек вманиячен и със изключително много свободно време се чуди кво да си базика и подобрява по-колата за да му минава времето.Разхода е измерен със абсолютно празна кола даже и без резервна гума ей така за експеримента при скорост около 90км/ч.Ето колко му дават да гори при 90км/ч без всичките му как да ги нарека...подобрения...http://www.cars-data.com/en/fiat-marea- ... ecs.html...Все пак както споменах,ако дойдеш лятото на море може да ми звъннеш.Казвам се Георги Лолов и телефона ми е 0899/499627 или 0889/943995 както ти е по-удобно.Нищо че темата е офтопик,но аз след нощна смяна отново няа кво да правя и си ги ръся у форума да трупам менияstefan4o написа:Всичко е много хубаво, ама си пропуснал да споменеш дребните детайли като:
1. Пластмасово табло, като на баничарка от най-нисък клас
2. Липса на бордови компютър дори като опция
3. Сравнително интересни цени на рез.части - термостат - 60 лева, щото се сменя с таралежа.
4. Цена на носач хич не е евтина - два носача на Фиат са около 250 лева малко повече струват на Пассат Б5.5 вече. Също така шарнирчетата вървят комплект с носачите, а те както споменах са 120 лева бройката.
Мързи ме да изброявам, ама сигурно има и други неща. Не се опитвай да го изкараш по-по-най фиата и той също като всяка кола си има предимствата и недостатъците.
И тия глупости за 3.8/100 извънградско и 6 градско дето си ги писал отиди някъде другаде, дето не пасат трева, там да ги ръсишАко трябва да ти цитирам едно мнение, насочено към теб, което умишлено си пропуснал да му отговориш, но мога да ти го постна тук. За всеки случай е от човек, който вече втори Фиат кара и е маааааалко повече в час от тебе, лично го познавам
Ти изобщо си в голяма грешка. Аз изобщо не сравнявам Мареа с Мк3. По-скоро гледах Мк4. Въпреки, че като материали, таблото и на Мк3 и на Мк4 е пъти над това на Фиата. Това дали хлопа или не по-скоро зависи от това, колко време и къде е карана колата. Тук дори и качествените коли се разхлопват за съжаление с тези лунни пейзажи. Относно рециклирането на шарнирите - всеки сам си преценява. Аз лично предпочитам да не возя детето си в кола с рециклиран шарнир, въпрос на гледна точка е. За 3.8 л/100 ще ти трябва доста попътен вятър, дори на трицилиндровото Лупо не му е толкоз разхода, дето е с гуми тип "патерица" и тежи наполовина на твоята Мареа. Недей се опитва да ми изкараш едва ли не технологично чудо тоя комън-рейл първо поколение вграден на колата ти. Всъщност той не е никак лош де, само че разходът му малко не е този, вървежът и нютоните не идват само с въздухИма във форума няколко теми за разход, там съм се нагледал да интересни разходи, дето дори и фирмата-производител не е мислила, че могат да се постигнат с български горива, да не говорим за газ...
Относно ферариста - не го познавам, не ми се е налагало. При цена на шарнир 15-20 лева на Феби (средна хубост) според теб заслужава ли си да правя такива врътки? Все пак при мен, а и при ФВ като цяло тоя проблем с рециклажите седи на по-заден план мисля.1. Таблото е от много качествена пластмаса, не хлопа и не тропа.
Ами на мен на пипане ми е същото като на служебния Партнер, който е мейд ин ТъркИ. Колко е качествено като материал не зная, ама на пипане е под всякаква критика.
Максимальная скорость 183 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 11.2 c
Расход топлива в городе 7.5 л/100км
Расход топлива на шоссе 4.7 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 0 л/100км
Объем топливного бака 63 л
Снаряженная масса автомобиля 1250 кг
Допустимая полная масса 1870 кг
Размер шин 185/65R14
Максимальная скорость 192 (190) км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 11.5 (12.c
Расход топлива в городе 6.9 (9) л/100км
Расход топлива на шоссе 4.3 (4.9) л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 4.9 л/100км
Объем топливного бака 62 л
Снаряженная масса автомобиля 1285 кг
Допустимая полная масса 1835 кг
Размер шин 195/65 R15
Размер дисков 6J
Максимальная скорость 201 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 10.2 c
Расход топлива в городе 7.6 л/100км
Расход топлива на шоссе 4.7 л/100км
Объем топливного бака 62 л
Снаряженная масса автомобиля 1445 кг
Допустимая полная масса 2010 кг
Размер шин 195/65 R15
Ако прочетеш наистина всичко,което съм написал особенно последния пост може и Уекинкооо да вденеш за кво съм си купил Фиат след 25 лични автомобила,а може и да не можеш това силно зависи колко го имаш в главата,но по скоро личното ми мнение е че не би.Последно само да ти кажа,че като полусирак със стара майка и със 320лв на този етап като шофьор на линейка по лошо стечение на обстоятелства каращ точноSANDO 1 написа:Точно таблото в Фиата е едно от най-противните неща в тая кола![]()
Било от много качествена пластмаса.Качествена,ама пластмаса![]()
Не знам кой човек от 25 лични автомобила накрая ще се спре на Фиат![]()
Имах един колега от работата който и той ги сменяше през месец.Накрая взе едно Ауди А6 комби от първите дизел.Караше си колите като за ПОСЛЕДНО.Викам му няма ли да го сменяш.Отговаря ми неще да се троши...А имаше и Мареа.Изкара точно 2 седмици при него.
В темата май се питаше reno megane или golf 4?.От 2-3 страници чета само фиат,фиат,фиат.
Имам познат в сервиз.Като го питам коя кола е по-лесна за ремонт,казва всичко друго,само не и италианска
Това си е "Офтопик" тема ве моа си сера колкот си искам.Поне пиша с факти,а не кендзам само.Виждал ли си арматурно табло примерно на Ланча Делта или на Алфа 155 ве смЕхурко със температурата на маслото,със волтметъра,със бустметъра,със нивото на маслото или всеки път да отваряме капака и да бършем кривакаescrime написа:Я кажи сега колко живи наследници има тая Крома, че да се пукна от смЕх!![]()
Оп, да, верно... Изгниха всичките още преди 10 години... А преди това бяха с нацепени табла и неработещи уреди...![]()
Имам много облъчени приятели на всякакви теми и на всякакви марки, но нито един не е в твоята класа.![]()
![]()
Авторът на темата изобщо не е питал за извънземната технология JTD! Последните мнения са 100% СПАМ!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 51 госта