клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот ivailo stoianov » Пон 14 мар 2011 20:14


Здравейте колеги и аз с едно въпросче
Та- преди 1-месец колата взе да забива и да влиза в сервизен - след четене в форума свалих турбината измих колекторите и нея и работата заспа - даваше грешка за високо налягане и проблем с клапан N75-ако не се лъжа след 1 месец работа взе да прави нещо по различно на моменти е една мудна абе няма я искрицата за живот в нея проверих я с ваг кома и ми даде грешка
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent

е тук е проблема не мога да намеря къде е този клапан G71
В аутодатата дават само буксата но не и какво представлява
моля за инфо а и идеики дали е от клапана или нещо друго
колата е без чип мисля двигател афн 110 коня




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот ifidik » Вто 15 мар 2011 5:53


не клапан, а е датчик, но не е от него.намира се вътре в компютъра.проблема е в турбината или управлението и.


Потребителски аватар
bikele
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 28 яну 2009 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот bikele » Вто 15 мар 2011 9:16


ifidik написа:не клапан, а е датчик, но не е от него.намира се вътре в компютъра.проблема е в турбината или управлението и.

може и от него да е,на мен ми се беше сцепило маркучето вътре в компютъра, и ми даваше същата грешка


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот valerossi46 » Вто 15 мар 2011 16:02


На мен ми даде същите грешки.До колкото разбрах како си караш турбината си работи и изведнъж колата губи мощност няма турбина и е по зле от чиста дизеларка ако съм така поправиме.Ако е това проблема ще ти кажа от кое е!


Потребителски аватар
danailr
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:06
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Враца

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот danailr » Вто 15 мар 2011 16:38


valerossi46 написа:На мен ми даде същите грешки.До колкото разбрах како си караш турбината си работи и изведнъж колата губи мощност няма турбина и е по зле от чиста дизеларка ако съм така поправиме.Ако е това проблема ще ти кажа от кое е!

Казвай от какво е Колега,моят Пасат Б5 прави точно така,като изгася мотора и запаля пак се оправя.?


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот ivailo stoianov » Вто 15 мар 2011 19:16


Сега колегата Ifidik се оказа прав днес след смяна за проба на н75 и проверка на всички маркучета за вакуум се оказа че проблема е всъщност от турбото и по точно от затруднено движение на лосчето от актуатора до турбината .Свалих актуатора по точно откачих от турбината с цел да видя проблема от къде е и за беда се оказа че клапана работи добре но нещо от страната на турбината затяга някаде към средата затяга и не всеки път се вдига до горно положение.При условие че турбината е почистена преди 1000 километра и тогава лосчето се движеше гладко а сега задържа - работата е ясна пак ще се сваля и ако някой има идея каква е причината или приченителя да затяга да помогне ако може.
Въпросче дали е възможно катализатора да е забит и така да забива турбината с гадости?


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот bobi_diesel » Вто 15 мар 2011 20:02


да не е обърната пластината на геометрията?


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот sasho_mf » Вто 15 мар 2011 20:18


ivailo stoianov написа:Сега колегата Ifidik се оказа прав днес след смяна за проба на н75 и проверка на всички маркучета за вакуум се оказа че проблема е всъщност от турбото и по точно от затруднено движение на лосчето от актуатора до турбината .Свалих актуатора по точно откачих от турбината с цел да видя проблема от къде е и за беда се оказа че клапана работи добре но нещо от страната на турбината затяга някаде към средата затяга и не всеки път се вдига до горно положение.При условие че турбината е почистена преди 1000 километра и тогава лосчето се движеше гладко а сега задържа - работата е ясна пак ще се сваля и ако някой има идея каква е причината или приченителя да затяга да помогне ако може.
Въпросче дали е възможно катализатора да е забит и така да забива турбината с гадости?

Колега в 99 процента от темите за подобни случай ,нещата се решават с почистване на турбината.И при мен беше така.Но задължително според мен трябва да отстраниш или изтърбушиш /това е по -*добрия вариант/ катализатора.
Щото иначе все едно нищо не си направил.
При мен проблема беше комбиниран - клапан Н75 беше за смяна + турбина почистване.


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот ivailo stoianov » Вто 15 мар 2011 20:28


Проблема е че не съм сигурен за пластината иначе лопатките се отварят правилно но незнам има ли някакъв белег на тая пластина тези французи прости ако има белег споделете за да не откривам америка а турбината е чистена преди 1000км а си карам по серт не като баба та да се задръсти лесно


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот Dobromirski » Вто 15 мар 2011 20:41


Ако я обърнеш, хода е малко по-малък !


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот ivailo stoianov » Вто 15 мар 2011 20:43


хода мисля че е добър говоря за разтояние от около 12 мм но задържа не винаги но задържа на 100 процента съм сигурен


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот Dobromirski » Вто 15 мар 2011 21:19


Попадала ми е турбина, с изметнат фланец на топлият охлюв (там където лягат лопатките). Като загрее малко турбината, и се деформира така, че почват да заяждат. И тъй, като момчето не му се чакаше 2 дена да престържат на координат охлюва, намалихме малко лопатките (става въпрос за десета от мм) После не е имало проблем и турбината си работи до днес безпроблемно. Виж да нямаш подобен проблем.


Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот snoopcar » Вто 15 мар 2011 21:32


Колега ако н75 прави отклонения,или поради друга причина турбината можа да се задръсти за 1000км повярвай ми.
Ето как трябва да е пластината.

п.п. И при мен ход на акуатора имаше(не малък),но неможеше да разтовари до край,усещаше се че задържа.Грешките ми бяха същите като твоите.Като това се случва месец след като е чистена.


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот ivailo stoianov » Вто 15 мар 2011 21:41


Благодаря за отговорите като разглобя турбото ще видя за какво ставо въпрос и ще пиша да се има и в предвид от други колеги


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp

Мнениеот ivailo stoianov » Сря 16 мар 2011 17:28


Колеги оказа се клапана н75 един път работи един път не и като работи явно не отваря добре и вакума слаб до безобразие 100 лева нов клапан и проблема е решен но-възможно е както каза колега по горе и турбината да се е затлачила пак в последствие неработещ клапан засега е раздвижена горе долу дано да задърже 1 месец че след това ще я разглабям пак
Благодаря на всички отзовали се!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта